To νεότερο μέλος της άκρως επιτυχημένης σειράς τίτλων δράσης πρώτου προσώπου της Electronic Arts είναι εδώ και λίγα 24ωρα διαθέσιμο και... είναι όλα όσα ελπίζαμε και όλα όσα φοβόμασταν μαζί. Είναι, από την μία πλευρά, όσα ελπίζαμε ή/και περιμέναμε γιατί από πλευράς οπτικοακουστικής τυγχάνει όχι απλά πολύ καλό μα εξαιρετικό, επιδεικνύοντας γραφικά και ήχο σχεδόν κινηματογραφικού επιπέδου. Οι Δικτυακές αναμετρήσεις, άλλωστε, παραμένουν το ισχυρότερό του στοιχείο όντας συναρπαστικές κι ενίοτε απολαυστικά απρόβλεπτες.
Είναι, από την άλλη πλευρά, όσα φοβόμασταν γιατί η όλη παραγωγή έδειχνε εδώ και καιρό πως πολύ δύσκολα θα ήταν έτοιμη για τον Νοέμβριο... και δεν είναι: και όλες οι επιλογές παιχνιδιού που υποσχέθηκε η δημιουργός του DICE δεν είναι ακόμη διαθέσιμες (θα προστεθούν στο μέλλον αλλά με άγνωστο για την ώρα χρονοδιάγραμμα), και υπάρχουν διαφόρων ειδών προβλήματα τεχνικής φύσης (που επίσης θα διορθώνονται σταδιακά με ενημερώσεις αλλά και πάλι χωρίς συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα). Αν προσθέσει κανείς στα παραπάνω και το σεναριακό τμήμα που είναι "απλώς ΟΚ" αλλά όχι κάτι το εξαιρετικό, έχει στα χέρια του - και πάλι - αυτό που... φοβόμασταν: ένα Battlefield που για την ώρα απευθύνεται μόνο στους σκληροπυρηνικούς του οπαδούς, ενώ με περισσότερη φροντίδα και δουλειά θα μπορούσε να διεκδικήσει ευρύτερο κοινό από αυτό. Μεγάλη παραγωγή, μεν, αλλά και μεγάλη χαμένη ευκαιρία για θρίαμβο επί του φετινού Call of Duty.