Δυνατό ήταν το ξεκίνημα του νέου ηλεκτρονικού supermarket e-Fresh.gr, το οποίο καταγράφει άνοδο πωλήσεων 30% κάθε μήνα κατά το πρώτο διάστημα της on line δραστηριότητας του. Αξιοσημείωτο είναι, δε, το γεγονός ότι ο ρυθμός αυτός ανάπτυξης διατηρήθηκε και τον μήνα Αύγουστο, κατά τον οποίο παραδοσιακά η αγορά της Αττικής παρουσιάζει πτώση λόγω της θερινής περιόδου. Ένας από τους βασικούς λόγους προτίμησης των καταναλωτών φαίνεται να είναι η άμεση παράδοση των προϊόντων, με ένα 70% των πελατών να επιλέγει παράδοση την ίδια μέρα. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν, παράλληλα, πώς όσοι ψωνίζουν, ξαναψωνίζουν, καθώς το 75% των πελατών έχει προβεί σε επαναλαμβανόμενες αγορές. Τι ψωνίζουν όμως οι πελάτες του e-fresh.gr; Τα πιο δημοφιλή προϊόντα εντοπίζονται στις κατηγορίες του φρέσκου γάλατος, σε ψωμί του τοστ, σακούλες απορριμμάτων, προϊόντα μαναβικής, αλλά και προϊόντα υγιεινού snacking όπως οι μπάρες δημητριακών. Ιδιαίτερα δημοφιλής είναι επίσης και η κάβα του e-fresh.gr, με αυξημένες πωλήσεις σε κρασιά και μπύρες. Ένα 10% των πελατών υποβάλλει την παραγγελία του μετά τις 10 το βράδυ, σε ώρες δηλαδή όπου τα παραδοσιακά καταστήματα είναι κλειστά, επιλέγοντας να παραλάβει ακόμη και το επόμενο πρωί. Το πελατολόγιο της εταιρείας περιλαμβάνει αρκετές νέες οικογένειες, νέες μητέρες που διευκολύνονται με την άμεση παράδοση κατ' οίκον, εργαζομένους που επιλέγουν τις βραδινές παραδόσεις 21:00-23:00 αλλά και μεγαλύτερης ηλικίας καταναλωτές που υποβάλλουν τις παραγγελίες απευθείας στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας.
e-Fresh.gr: δυναμικό ξεκίνημα με 30% αύξηση πωλήσεων κάθε μήνα
Δημοφιλέστερα προϊόντα, προτιμήσεις στην χρήση του από το καταναλωτικό κοινό