
Σε μια σύγχρονη όσο και καινοτόμα επικοινωνιακή καμπάνια προχωρά η μπύρα Mythos, η οποία δίνει έμφαση στην προσβασιμότητα και τη συμπερίληψη. Με τίτλο "Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!", η φρέσκια τακτική του brand δίνει έμφαση στις καθημερινές προσωπικές ιστορίες ανθρώπων της διπλανής πόρτας, οι οποίες μπορεί να περνούν απαρατήρητες. Πρόκειται για προσωπικότητες οι οποίες έχουν καταφέρει μέσα από τη δράση και την προσωπικότητά τους να σπάσουν τα στερεότυπα, να ξεχωρίσουν στον κλάδο τους και κυρίως να εμπνεύσουν, γιατί έχουν συνειδητά επιλέξει να δώσουν κάτι από τον εαυτό τους για να είναι δίπλα στους άλλους.
Ας δούμε πιο αναλυτικά ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας. Ξεκινάμε με την ξεκαρδιστική Κατερίνα Βρανά, η οποία συστήνεται ως η πρώτη "sitting down" stand-up κωμικός, πραγματοποιώντας επιτυχημένα σόου και τουρνέ στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ακολουθούν οι Γρηγόρης και Σπύρος, ήτοι το δημιουργικό δίδυμο πίσω από τους "Cool Crips", την ομάδα που μέσω στοχευμένων δημόσιων δράσεων και ευρηματική χρήση των social media έχει καταφέρει να εκπαιδεύσει ουσιαστικά το κοινό γύρω από θέματα αναπηρίας, χρησιμοποιώντας συχνά ένα αυτοσαρκαστικό χιούμορ.

Έπειτα έχουμε τη γεννημένη στη Νεμπράσκα VASSΩ. Τη δημοφιλή tattoo artist η οποία έπειτα από 15 χρόνια καριέρας έγινε η πρώτη Αθηναία που άνοιξε στούντιο στην πόλη, το εντυπωσιακό Electric Mama στο Θησείο, σπάζοντας έτσι το ανδρικό άβατο στο χώρο του επαγγελματικού τατουάζ. Νέους δρόμους στο δικό της κλάδο ανοίγει και η Αλεξία Κουβέλα, μοντέλο που οραματίζεται μια κοινωνία στην οποία δεν έχουν θέση οι "ιδανικές αναλογίες", όπως δηλώνει χαρακτηριστικά. Για το λόγο αυτό, ίδρυσε το Bodé Agency, το πρώτο πρακτορείο που εκπροσωπεί αποκλειστικά plus size μοντέλα, αποδεικνύοντας πως τη χαρά δεν τη στενεύει τίποτα. Πρωτιές έχει καταφέρει, επίσης, η γυναικεία ομάδα gaming WLG Female Stars, η οποία σπάει τα στερεότυπα γύρω από την κουλτούρα των βιντεοπαιχνιδιών. Πώς το καταφέρνουν αυτό; Παίζοντας επαγγελματικά σε διεθνή τουρνουά esports, εκπροσωπώντας μια μερίδα της gaming κοινότητας η οποία αυξάνεται και θα συνεχίζει να ακμάζει όλο και περισσότερο στα διαδικτυακά παιχνίδια.
Οι πρωταγωνιστές, βέβαια, δεν ολοκληρώνονται εδώ. Υπάρχει ακόμα ο street artist Same84, του οποίου τα graffiti θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο και έχετε σίγουρα συναντήσει στους τοίχους της πόλης, με ίσως πιο εμβληματικό εκείνο του Γιάννη Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια. Εξάλλου, η πόλη είναι ο καλύτερος καμβάς για να φωνάξεις δυνατά για όσα θέλεις να αλλάξουν. Τέλος, η καμπάνια περιλαμβάνει τον Νεκτάριο Παπαζαχαρία, τον άνθρωπο πίσω από την τεράστια οικογένεια του Athens Happy House. Δηλαδή, της δομής όπου φιλοξενούνται ταλαιπωρημένα ζώα από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, ώστε να έχουν πρόβαση σε περίθαλψη προτού δοθούν για υιοθεσία.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη καμπάνια δε θα ήταν επαρκής, εάν δε συνοδευόταν από τον πολύμηνο σχεδιασμό πάνω στον οποίο δούλεψε επισταμένως η ομάδα της Mythos σε όλα τα επίπεδα. Από κοινού με ειδικούς προετοιμάστηκαν έτσι ώστε να διασφαλιστεί πως όλες οι σχετικές δράσεις του brand είναι πλήρως προσβάσιμες, χωρίς να αποκλείουν καμία κοινωνική ομάδα. Πολύτιμος αρωγός της Mythos στη διαδικασία ο Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους (Σ.Κ.Ε.Π.) και η Black Light, οι οποίοι φρόντισαν ώστε να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν όλοι οι εμπλεκόμενοι όσον αφορά τους τρόπους επικοινωνίας και τα εργαλεία που πρέπει να αξιοποιηθούν για να προφυλαχθεί ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας σε όλες τις εκφάνσεις της.
Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως αυτή είναι η πρώτη φορά που το brand μιλά ανοιχτά για το θέμα και τη σημασία της συμπερίληψης, κάτι το οποίο αντικατοπτρίζεται και στο κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας: "Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!". Σε αυτήν τη κατεύθυνση, ο Mythos διευρύνει τη στρατηγική επικοινωνία του και αναλύει σε βάθος το θέμα της συμπερίληψης, συνδέοντας το στενά με την τόσο απλή και καθημερινή έννοια της χαράς. Επειδή, λοιπόν, η χαρά "αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον", η ομάδα του brand θέλει να πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα προς μια γενικότερη αλλαγή στον τρόπο επικοινωνίας και αντίληψης, λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες που μπορεί να έχει ο κάθε συμπολίτης μας.
Οι δράσεις της καμπάνιας, όμως, δεν περιορίζονται εδώ, αλλά συνεχίζονται δυναμικά. Για αυτό, ο Mythos έχει προγραμματίσει μια σειρά από δημόσια events (meet-ups), στα οποία το κοινό θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας και να συμμετάσχει σε διασκεδαστικές δραστηριότητες απολαμβάνοντας παγωμένες μπύρες Mythos!
Συγκεκριμένα, οι εν λόγω εκδηλώσεις πραγματοποιούνται στον πλήρως προσβάσιμο χώρο "Άτρακτο" (Μαραθωνομάχων 8, Αθήνα, 10441):
- Πέμπτη 1 Ιουνίου, στις 19:30, με τη Electric Mama και την Αλεξία Κούβελα, hosted by
Κατερίνα Βρανά
- Πέμπτη 8 Ιουνίου, στις 19:30, με ένα ιδιαίτερο adoption day, από το Athens Happy House
- Πέμπτη 15 Ιουνίου, στις 19:30, με τον Same84 και τις WLG Female Stars hosted by Κατερίνα Βρανά
Τέλος, στο πλαίσιο της καμπάνιας, το site του brand θα γίνει fully προσβάσιμο, ενώ έχει ήδη εμπλουτιστεί με το επίσημο μανιφέστο, μια πλήρως προσβάσιμη ταινία, την παρουσίαση των πρωταγωνιστών με λεπτομέρειες από τη ζωή και τη δράση τους, το πρόγραμμα για τα meet-ups με υλικό από κάθε event, καθώς επίσης και τα μελλοντικά projects του Μύθου, στο πλαίσιο της προσβασιμότητας.