Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων: Αυτοί που ξεκινούν την ημέρα τους με έναν καλοφτιαγμένο καφέ και οι υπόλοιποι. Θα επικεντρωθούμε στους πρώτους, στους οποίους και ανήκουμε. Η μάλλον πιο viral -πολύ πριν εφευρεθεί ο όρος- συνήθεια της καθημερινότητας δε σχετίζεται μόνο με την επίδραση της καφεΐνης στον οργανισμό και την "παρακινητική" της δράση αλλά και με την ίδια την απόλαυση.
Κοινώς, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από έναν καφέ το πρωί, αρκεί να είναι ακριβώς όπως τον πίνουμε. Ειδικά όταν μιλάμε για espresso ήπιο και ισορροπημένο με παρατεταμένη γλυκύτητα και λεπτές αρωματικές νότες καραμέλας, ανθών πορτοκαλιάς και γιασεμιού. Όλα αυτά δηλαδή που προσφέρει ο illy CLASSICO κάθε, μα κάθε, φορά. Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Καφέ (1η Οκτωβρίου) το δημοφιλές brand γιορτάζει τον Μήνα του Καφέ, εγκαινιάζοντας παράλληλα την επικοινωνιακή εκστρατεία #cupsidedown".
Η τελευταία είναι αφιερωμένη στην κυκλική οικονομία ως μία πράξη ευθύνης προς τον πλανήτη και μέσω του #cupsidedown τονίζεται η ανάγκη της αλλαγής προς αυτή την κατεύθυνση: Ο καλλιτέχνης Matteo Attruia σχεδίασε ένα νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι με στόχο να δώσει τη νέα αυτή οπτική στην κατανάλωση του καφέ. Πρόκειται ασφαλώς για συμβολική κίνηση που κατά κάποιο τρόπο φέρνει τα πάνω κάτω στον καφέ - ό,τι ακριβώς κάνει εδώ και χρόνια η illycaffè με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο.
Εκτός από αυτά, η illycaffé έχει θέσει ως στόχο την απαλλαγή από εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2033, εφαρμόζοντας ένα διαφορετικό, κυκλικό και αναγεννητικό μοντέλο που μπορεί να δεσμεύσει τον άνθρακα κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού της. Κάπως έτσι θα επηρεαστεί θετικά όλη η διαδικασία από τη συλλογή του καφέ μέχρι το τελικό του σερβίρισμα.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως το brand illy έχει συμπεριληφθεί στη λίστα με τις "Πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως" και συνεχίζει τη συμμετοχή της σε ειδικά προγράμματα και πρωτοβουλίες για την εφαρμογή στρατηγικών βιωσιμότητας και βελτίωσης του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.
Όλα τα παραπάνω, η Kafea Terra και ο illy φρόντισαν να τα επικοινωνήσουν και σε ένα πολύ εξειδικευμένο κοινό, όπως είναι το προσωπικό των Αττικών Εκδόσεων και της Δέσμης Εκδοτικής, ακριβώς με τον τρόπο που έπρεπε: Στήνοντας ένα coffee station στην είσοδο της εταιρείας και προσφέροντας εκλεκτό καφέ, ακριβώς δίπλα από το νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι που πρωταγωνιστούσε στο display.
Και κάπως έτσι μία ημέρα ξεκίνησε αισθητά καλύτερα.