Η Metropolitan Food Culture βάζει τις πρώτες ύλες και καλεί διαφορετικούς σεφ να δημιουργήσουν χωρίς περιορισμούς. Βρεθήκαμε στο πρώτο Challenge με προσκεκλημένο τον Τάσο Στεφάτο του «Botrini's» – το signature πιάτο του έκλεψε την παράσταση.
Από τις σημαντικότερες εταιρίες εισαγωγής τροφίμων της κατηγορίας premium, η Metropolitan Food Culture δραστηριοποιείται στην Ελλάδα για δεκατέσσερα χρόνια παρέχοντας εξαιρετικές πρώτες ύλες (Wagyu, Kobe, Black Angus, ιβηρικό Pata Negra, όστρακα, τρούφες, λάδια κ.α.) σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, σεφ και ιδιώτες με απαιτήσεις. Τώρα, θέλοντας να υπογραμμίσει το ρόλο των σεφ ως πρωταγωνιστών της εγχώριας, ας το πω έτσι, γαστρονομικής αρένας, που όλο και επεκτείνει την δυναμική της, αποφάσισε να τους προ(σ)καλέσει να ξεδιπλώσουν το ταλέντο, την τεχνική και τις ιδέες τους μέσω του Creative Chef Challenge. Τους δίνει πρόσβαση σε όλη τη γκάμα των προϊόντων της. Διαλέγουν ό,τι θέλουν, έχοντας τη δυνατότητα να δημιουργήσουν χωρίς περιορισμούς. Αναλαμβάνουν να συνθέσουν ένα signature πιάτο, το οποίο στη συνέχεια παρουσιάζεται σε ένα κλειστό δείπνο δώδεκα ατόμων με καλεσμένους ανθρώπους άμεσης σχέσης με τη γαστρονομία, αλλά και κάποιους τυχερούς που εξασφαλίζουν τη συμμετοχή τους μέσα από κλήρωση.
Είχα την ευκαιρία να βρεθώ ανάμεσα στους δώδεκα του πρώτου δείπνου του Creative Chef Challenge που πραγματοποιήθηκε στο «Botrini's» κι έφερε την υπογραφή του πολύ ταλαντούχου Τάσου Στεφάτου, επί χρόνια συνεργάτη του Έκτορα Μποτρίνι. Ήταν ιδιαίτερη εμπειρία το Seduction του –έτσι τιτλοφόρησε το μενού. Γοητευτικό ήδη από τα στιλάτα amuse bouches που έπαιζαν με τα τέσσερα στοιχεία της φύσης (γη, νερό, αέρας, φωτιά), έκανε εξαίσιο κρεσέντο με το signature ζαρκάδι με πυκνό πουρέ από μαύρο καλαμπόκι, μύρτιλλα και πέρλες φουαγκρά. Με βαθιά, γραμμένη γεύση το κρέας, κυριαρχούσε σε ένα πιάτο υπέροχα ισορροπημένο, από αυτά που σου μένουν στο μυαλό.
Η δύσκολη οικονομική πραγματικότητα έφερε, δυστυχώς, αρκετές εκπτώσεις και υποχωρήσεις στο πεδίο των εστιατορίων. Η Metropolitan με αυτή της την κίνηση επισημαίνει την (εδώ που τα λέμε αυτονόητη) σημασία των ποιοτικών πρώτων υλών για την ελληνική γαστρονομία. Είναι πολύ καλή ιδέα κι αν κρίνω από ό,τι είδα και κυρίως από ό,τι γεύτηκα τα επόμενα ραντεβού, ένα κάθε μήνα, με σεφ είτε καταξιωμένους είτε πολλά υποσχόμενους, θα είναι και μια ενδιαφέρουσα ανταλλαγή ενεργειών. Μπορείτε δε κι εσείς να επιδιώξετε μια θέση στο τραπέζι παρακολουθώντας τη σελίδα του Creative Chef Challenge στο Facebook.