ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ ΑΠΟΛΛΩΝ

γαρμπή - τσαλίκης
clubbing !!

ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟ ΑΠΟΛΛΩΝ

γαρμπή - τσαλίκης
clubbing !!

Σπάνια έχουμε δει σε πίστα τέτοιο δυναμίτη σαν τον Γιώργο Τσαλίκη. Μαζί του η Καίτη Γαρμπή αποδεικνύει την ανθεκτικότητά της σε νέα ήθη κι έθιμα. Αν το ζητούμενο στη show biz είναι το fun, το πρόγραμμα στον Απόλλωνα κεντράρει ακριβώς.

Η σάλα σε ντιζάιν σύγχρονου cafe, στο μπαρ πολύς ο κόσμος, η μουσική (cd) από Buddha bar, lounge και πέρα. Το πρόγραμμα ξεκινά λίγο πριν από τις 12 και τα παιδιά που προθερμαίνουν τα πράγματα δεν είναι καθόλου αμελητέα. Μάλιστα, μια και το πρόγραμμα έχει τον ατελείωτο, μπορείτε μια μέρα να πάτε, έτσι για νωρίς, να δείτε τους support, αφήνοντας για άλλη φορά τους πρωταγωνιστές. Γιατί οι πρώτοι κρατάνε ένα πρόγραμμα σχεδόν μιάμισης ώρας. Όλοι και όλες τους με φωνές, με ερμηνεία, με σκηνική παρουσία, με καλό ρεπερτόριο ελληνικό και ξένο. Μια χαρά.

Η ορχήστρα (άφθονα drum sets) ανοίγει, συρόμενη δεξιά και αριστερά και μέσα από κυκλικές πόρτες (σκηνικά Παντελιδάκη), εμφανίζεται ο Τσαλίκης με μακρύ δερμάτινο και μπαίνει δυναμικά στο θέμα "Μαζί σου και στην κόλαση θα πάω..". Κι ενώ ρίχνει τα "Ξενυχτάω", "Αν ήμουνα παλιόπαιδο", ξαφνικά κάνει απότομο σλάλομ "Μ' ένα παράπονο πικρό", την παλιά ζεμπεκιά όπου καταλαβαίνεις ότι είναι αποφασισμένος να χρησιμοποιήσει την τεχνική των hot places στο γκλαμουράτο κέντρο. Ακολουθεί σερί με Ρέμο, Πλούταρχο - να και το "Δε με νοιάζει" του Μαργαρίτη σε metal version. Καιρός για ένα level παραπάνω, πέφτει τουμπελέκι, αραμπέσκ σε ρυθμό jingo - και ξανά πάμε σε άλματα τύπου από "Έλα να με τελειώσεις", σε "Δεν θέλει απόψε άνθρωπο να δει" και πάλι από "Για κοίτα με στα μάτια" σε "Όλα καλά" ("Σάκηηηη!" κάνει ο ίδιος την απαραίτητη κραυγή!). Χορεύει, πάλλεται και παρασύρει όλη την αίθουσα.
Γύρω στη 1:40 φεύγει, εισβάλλουν ημίγυμνοι χορευτές, και δίνουν ένα μίνι ρεσιτάλ σε στυλ πολεμικές τέχνες - πολύ καλοί - ανοίγοντας το σόλο της Γαρμπή.

Η οποία (όπως πάντα εντυπωσιακή γυναικάρα), βγαίνει με φόρεμα μίνι με κορσέ, στρασάτο και μπαίνει με το "Μ' έχεις αρρωστήσει". Ακολουθεί το απαραίτητο μεγάλο σερί με τις επιτυχίες της, που πολλές τις έχει φρεσκάρει ενορχηστρικά και ακούγονται με νέο ενδιαφέρον. Κάποια στιγμή θα αλλάξει με μαύρο μακρύ φόρεμα και μαζί με το μπαλέτο θα χορέψει και ένα tango σε ύφος Piazzola. Στη συνέχεια μπαίνει στο παιχνίδι και ο Τσαλίκης και αρχίζει ντουέτο διάλογος με έξυπνα παντρέματα και τραγούδια ατάκες- κόντρες-φλερτ και ευχάριστες εκπλήξεις του τύπου "Παντρεμένοι κι οι δυο". "Τσακώνονται", φεύγει η Καίτη, ο Γιώργος "πόσο" του "λείπει", "γύρισεεε". Στην επάνοδό της η Καίτη φοράει φραμπαλάδες στυλ πατριώτισσας στη γαλλική επανάσταση - της πάνε αυτά.
Οι διάλογοι συνεχίζονται, οι "πόντοι" δηλώνονται και με επίπεδα που τους ανεβοκατεβάζουν, στο τέλος θα καταλήξουν "Καλύτερα οι δυο μας". Η Καίτη θα συνεχίσει με ένα δεύτερο σερί από δικά της - είναι και ατέλειωτα τα σουξέ της.
Η νέα εισβολή σόλο του Γιώργου θα γίνει με μπόλικο "Σε σε σε"! Ήχος, κίνηση, energy, στην οποία βασίστηκε και ο Φωκάς Ευαγγελινός για να οργανώσει την κίνησή του, χωρίς να αλλοιώσει το στυλ του. Παρακάτω αρχίζουν τα σουξέ όλων των εποχών και ο κόσμος ανεβαίνει στην πίστα. Θα γίνουν πολλές ακόμη φάσεις, θα επανέλθει η Καίτη, θα ξαναβγεί ο Γιώργος, η νύχτα ατέλειωτη.

Διά ταύτα. Η νεολαία που κατακλύζει το κέντρο ξέρει και δεν χρειάζεται εξηγήσεις. Θέλουν να διασκεδάσουν. Η διασκέδαση, όπως νοείται και βιώνεται τώρα, έχει το τραγούδι ως αφορμή, ως εφαλτήριο και όχι ως "τέχνη". Έτσι, πολύ έξυπνα, ο Τσαλίκης ενστικτωδώς χρησιμοποιεί ποπ, ελαφρολαϊκό ή και απόλυτα λαϊκό ως ερέθισμα για μια συνολική κίνηση, για ένα ρυθμό στον οποίο μπαίνουν όλα σαν μια κούρσα. Ο ίδιος είναι πηγή ηλεκτρική που μόνο στη διεθνή σκηνή βρίσκαμε μέχρι τώρα. Αυτός είναι ο ποπ σταρ, αυτός το έχει, όχι κάποιοι άλλοι. Η Καίτη Γαρμπή, πάλι, κρατάει τη γερή της θέση, ακριβώς γιατί μπορεί να πρωταγωνιστεί τόσα χρόνια χωρίς να είναι ρετρό, αλλά και χωρίς να τρέχει να μιμηθεί πάση θυσία αυτό που κάνει μια πιτσιρίκα. Είναι θερμή σαν ερμηνεύτρια και ταυτόχρονα cool στο χειρισμό της. Γι' αυτό και κερδίζει.
Να πάτε. Όσοι αγαπάτε το ελληνικό, και όχι μόνο, clubbing. Όσοι κάνετε κέφι τη νέα ποπ και λαϊκή ποπ δισκογραφία.

Χάρης Καλογερόπουλος
[email protected]

Δώσε το σχόλιο σου

* Όνομα   * e-mail    
Σχόλιο

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τις οδηγίες και τους όρους χρήσης  
Επιθυμώ να λάβω ενημέρωση με email σε περίπτωση απάντησης