Γλυκερία, Μελίνα Κανά και Φωτεινή Βελεσιώτου για πρώτη φορά μαζί

Πρεμιέρα στην Ακτή Πειραιώς με λογική παλιού λαϊκού πάλκου για τις τρεις ερμηνεύτριες στην παράσταση «Στην Ακτή Στήσαμε Γιορτή».

Προσοχή! Λόγω των μέτρων για τον covid-19, οι μουσικές σκηνές και οι πίστες παραμένουν κλειστές μέχρι νεωτέρας.
Γλυκερία, Μελίνα Κανά και Φωτεινή Βελεσιώτου για πρώτη φορά μαζί

Μπορεί να έδωσαν και τις ατομικές τους συνεντεύξεις στις τηλεοπτικές κάμερες που στήθηκαν στην Ακτή Πειραιώς ενόψει της πρεμιέρας της Παρασκευής 3/12, ωστόσο η Γλυκερία, η Μελίνα Κανά και η Φωτεινή Βελεσιώτου δεν χρειάστηκε να πουν πολλά. Τα κυριότερα, δηλαδή, μας τα είπαν κάνοντας αυτό που ξέρουν τόσο καλά: τραγουδώντας.

Η ολοκαίνουρια παράσταση λέγεται «Στην Ακτή Στήσαμε Γιορτή» και φέρνει τις τρεις τραγουδίστριες για πρώτη φορά μαζί στην ίδια σκηνή, σε ένα μουσικό πρόγραμμα επιμελημένο από τον Στέλιο Φωτιάδη. Έτσι εμφανίστηκαν λοιπόν και ενώπιόν μας: όλες παρέα πάνω στο συναυλιακό σανίδι, πλαισιωμένες από μέλη της ορχήστρας που θα τις συνοδεύσει, με τον Φωτιάδη να δίνει οδηγίες μέχρι και την τελευταία στιγμή.

Το μικρό δείγμα της παράστασης που παρουσίασαν ξεκίνησε με τις φωνές τους να συμπλέουν στους κλασικούς «Γλάρους» του Πάνου Γαβαλά (1959). Κατόπιν, η Φωτεινή Βελεσιώτου πήρε πάνω της το «Μη Μου Ξαναφύγεις Πια» του Πρόδρομου Τσαουσάκη (1950), που ακούστηκε σε μια προσέγγιση εγγύτερα στη διασκευή της Σωτηρίας Μπέλλου, ενώ στη συνέχεια η σκυτάλη πέρασε στη Μελίνα Κανά, η οποία άρχισε να λέει το «Στο Τραπέζι Που Τα Πίνω» του Στέλιου Καζαντζίδη (1970). Η Γλυκερία, πάλι, διάλεξε το «Μολόγα Τα» του Άκη Πάνου, που πρωτοτραγουδήθηκε το 1978 από τον Μιχάλη Μενιδιάτη, ενώ η «ξενάγηση» ολοκληρώθηκε με το «Για Κοίτα Κόσμε Ένα Κορμί (Έλα Πάμε Στον Οντά Μου)» του Βασίλη Τσιτσάνη, το οποίο ερμήνευσε πίσω στο 1956 η Καίτη Γκρέυ. Σε κάθε περίπτωση, άσχετα με το ποια αναλάμβανε τα βασικά φωνητικά, οι άλλες δύο συμπλήρωναν με τα δικά τους.

Οι τρεις πρωταγωνίστριες έχουν ασφαλώς και τα δικά τους τραγούδια, τα οποία δεν θα λείψουν από τις βραδιές στην Ακτή Πειραιώς. Αλλά η παρουσίαση αυτή θέλησε να δείξει ότι κεντρικός στόχος της παράστασης «Στην Ακτή Στήσαμε Γιορτή» είναι να στηθεί ένα παλιό λαϊκό πάλκο, πάνω στο οποίο οι δημοφιλείς ερμηνεύτριες θα ενώσουν τα φωνητικά τους χρώματα, ανασυστήνοντας –με τους δικούς τους όρους– μια ολόκληρη εποχή.

Η Γλυκερία, η Μελίνα Κανά και η Φωτεινή Βελεσιώτου θα βρίσκονται στην Ακτή Πειραιώς κάθε Παρασκευή. Όπως μάθαμε από την παραγωγή, για την Πρωτοχρονιά προβλέπεται διπλό πρόγραμμα –θα παίξουν δηλαδή και Σάββατο– ενώ τα Χριστούγεννα είναι ακόμα υπό συζήτηση, μέχρι να αποσαφηνιστεί η κατάσταση με τις νέες εξελίξεις στο μέτωπο της τρέχουσας πανδημίας. Ο χώρος θα λειτουργήσει βέβαια με όλα τα ισχύοντα μέτρα, φιλοξενώντας αποκλειστικά εμβολιασμένους θεατές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τελευταία άρθρα Nightlife

Η "Εποχή του Θερισμού" βρίσκει το "σπίτι" της στο ανανεωμένο VOX

Η Νατάσσα Μποφίλιου, ο Θέμης Καραμουρατίδης και ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος ανεβαίνουν με την ιδανική εκδοχή της μουσικής παράστασης που αγαπήθηκε τόσο.

24/12/2021

Το μεγαλύτερο 80’s και 90’s party επιστρέφει με τους masters του είδους

Μαντώ, Μπίγαλης και Πωλίνα κερνάνε "Γρανίτα από Ντισκοτέκ" στη μουσική σκηνή Σφίγγα.

Ο Αντώνης Ρέμος μεταξύ πίστας και μεγάλου club: πήγαμε στο πολυσυζητημένο Nox

Εκμεταλλευόμενος τις εντυπωσιακές προδιαγραφές του καινούριου χώρου στο Γκάζι, ο Θεσσαλονικιός σταρ ανεβάζει επίπεδο αυτό που ξέραμε ως "νύχτα στα μπουζούκια".

Ο Γιάννης Κότσιρας και η Γιώτα Νέγκα συναντιούνται για πρώτη φορά επί σκηνής στο Anodos Live Stage

Ένα μοναδικό πρόγραμμα με τραγούδια από τη δισκογραφία τους και μεγάλες λαϊκές επιτυχίες.

Γιατί o Γιώργος Μαζωνάκης κάνει συνεχόμενα sold-out; Πήγαμε στο Κέντρο Αθηνών για να βρούμε την απάντηση

Η παράσταση "Η Αθήνα τη Νύχτα" είναι μια εκπληκτική εμπειρία, αντάξια του πιο διαφορετικού σταρ που ανέδειξε ο σύγχρονος λαϊκός ήχος.

Ρεβεγιόν στις πίστες ξανά: Όλα τα προγράμματα στα μπουζούκια

Τα ρεβεγιόν στις μεγάλες πίστες είναι κάτι σαν "παράδοση" για τη νυχτερινή Αθήνα. Και το φετινό πρόγραμμα αναδεικνύεται ιδιαίτερα πλούσιο, με σχήματα για κλασικά αλλά και πιο μοντέρνα γούστα.