Χαριτωμένος «Άντρας για όλες» από το Όπερα Στούντιο της ΕΛΣ

Από -

Επιτυχημένη υπήρξε από κάθε άποψη η πρεμιέρα (1/6) της κωμικής όπερας του Γκαλούππι «Ένας άντρας για όλες» που ανέβασε το Στούντιο Όπερας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Η πρώτη αυτή παραγωγή ενός έργου του μπαρόκ επί διευθύνσεως Μύρωνα Μιχαηλίδη έδωσε ταυτόχρονα την ευκαιρία αποτίμησης της δουλειάς που γίνεται στο Στούντιο, η οποία έχει ως στόχο να συμβάλει στη δημιουργία μιας νέας γενιάς καλλιτεχνών με πλήρη επαγγελματική κατάρτιση. 
Μεγάλο μερίδιο στην επιτυχία δικαιούται η σκηνοθέτρια Αγγέλα-Κλεοπάτρα Σαρόγλου, η οποία τοποθέτησε την δράση της χαριτωμένης αυτής κωμωδίας χαρακτήρων και παρεξηγήσεων σε μια βίλα στην Κηφισιά, στις αρχές της δεκαετίας του ’60, παρουσιάζοντας την ως ταινία του ασπρόμαυρου ελληνικού κινηματογράφου. Η ματιά της είχε καλαισθησία, χιούμορ και έντονο θεατρικό αισθητήριο. 
Δικαιώθηκε δε απόλυτα από την κεφάτη διανομή, που συνδύαζε καταξιωμένους σολίστ (Μπερής, Σιγαλός, Μαρόπουλος) με νεώτερους συναδέλφους τους, πρώτους απόφοιτους του Όπερα Στούντιο. Οι γυναικείοι ρόλοι αποδόθηκαν άρτια από τρεις υψιφώνους (Λητώ Μεσσήνη, Αθηνά Καστρινάκη, Στελίνα Αποστολοπούλου), οι οποίες διέθεταν, ευπρόσδεκτα, διαφορετικά φωνητικά ηχοχρώματα και μεγάλη σκηνική άνεση. Η Μεσσήνη ξεχώρισε για το προσεγμένο τραγούδι και το μέτρο της όλης παρουσίας της. Ο ηδύφωνος λυρικός τενόρος Χρήστος Κεχρής εντυπωσίασε, σκιαγραφώντας ένα έξοχο μουσικοδραματικά πορτρέτο του εραστή. Αμφότεροι αποτελούν περιπτώσεις τραγουδιστών που αξίζει να προσεχθούν.
Η μουσική διεύθυνση του Νίκου Βασιλείου, επικεφαλής μιας αξιοπρεπούς ad hoc νεανικής ορχήστρας, στήριξε καλά τους μονωδούς, παρότι στερήθηκε του σφρίγους και των αιχμών που θα απογείωναν την πρωτίστως κομψή παρτιτούρα.    

Δώσε το σχόλιο σου

* Όνομα   * e-mail    
Σχόλιο

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τις οδηγίες και τους όρους χρήσης  
Επιθυμώ να λάβω ενημέρωση με email σε περίπτωση απάντησης