"Everything Open": Μία αντισυμβατική όπερα έρχεται στην Ελευσίνα

Ο ρηξικέλευθος θίασος παραστατικών τεχνών Novoflot παρουσιάζει το Μυστήριο 114, ένα έργο όπερας στο δημόσιο χώρο σε σκηνοθεσία Sven Holm.

Everything Open

Ο ρηξικέλευθος θίασος παραστατικών τεχνών Novoflot με έδρα το Βερολίνο παρουσιάζει από τις 5 έως τις 7 Μαΐου (8 μ.μ.) το Μυστήριο 114 "Everything Open", ένα έργο όπερας στο δημόσιο χώρο, όπου μουσικοί, ερμηνευτές και χορευτές καλούν το κοινό να τους ακολουθήσει σε μία ευφάνταστη διαδρομή. Το έργο σκηνοθετεί ο Sven Holm, ενώ, τη μουσική σύνθεση των Antonis Anissegos και Hayden Chisholm θα διευθύνει ο Vicente Larrañaga. Τα σκηνικά και τα κοστούμια υπογράφει η Elisa Limberg και την κινηματογράφηση ο Mirko Borscht. Σημειώνεται ότι η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.

Ξεκινώντας από το Παλαιό Δημαρχείο Ελευσίνας, περνώντας έξω από χώρους κλειστούς, όπως μικρά καταστήματα ή ανενεργές επιχειρήσεις, η καλλιτεχνική ομάδα Novoflot θα παρουσιάσει μία καινοτόμο περιπατητική μουσικο - θεατρική δράση, διασχίζοντας -μαζί με τους θεατές- τον πεζόδρομο της οδού Νικολαΐδου, κατά μήκος του Αρχαιολογικού Χώρου, καταλήγοντας μέσω της οδού Κανελλοπούλου στο ανοιχτό θέατρο του Παλαιού Ελαιουργείου.

Everything Open

Πρόκειται για το τρίτο μέρος της τριλογίας "Everything Open” που συνδέει την όπερα με μια άλλη πτυχή της πολιτιστικής κληρονομιάς που επλήγη βαθιά από την πανδημία: το λιανικό εμπόριο και τους χώρους διασκέδασης και εστίασης. Τα δύο πρώτα μέρης της τριλογίας δημιουργήθηκαν στο Βερολίνο το 2022 ενώ για την Ελευσίνα οι Novoflot αναπτύσσουν το τρίτο μέρος του έργου, σε συνεργασία με τον διακεκριμένο Έλληνα συνθέτη και πιανίστα τόσο στην κλασική/σύγχρονη όσο και στην τζαζ/αυτοσχεδιαζόμενη μουσική Αντώνη Ανισέγκο, τον βραβευμένο σαξοφωνίστα και πολυοργανίστα από τη Νέα Ζηλανδία Hayden Chisholm και μια σειρά ετερόκλητων μουσικών συνόλων, όπως το τολμηρό σύνολο dissonArt από τη Θεσσαλονίκη, την κολεκτίβα ρομά μουσικών DK Heroes από το Βελιγράδι και την χορωδία με έδρα την Ελευσίνα. 

Οι Novoflot έχουν εμφανιστεί σε πολυάριθμα θέατρα και φεστιβάλ στην Ευρώπη. Οι παραγωγές τους είναι μουσικο - θεατρικά δρώμενα ενίοτε σε μη συμβατικούς παραστατικούς χώρους: όχι μόνο σε θέατρα, όπερες, αίθουσες συναυλιών και εκθεσιακούς χώρους, αλλά και σε αθλητικά στάδια και ναούς, ενσωματώνοντας τον δημόσιο χώρο στη σύλληψή τους. Συνεργάζονται τακτικά με μια εκλεκτή ομάδα διεθνών καλλιτεχνών από διάφορα καλλιτεχνικά πεδία, καθιστώντας τους έναν πρωτοποριακό θίασο όπερας, που σχετίζεται με και απευθύνεται σε ευρύ φάσμα διαφορετικών ακροατηρίων, καθώς προσαρμόζεται συνεχώς στις τοπικές ιδιαιτερότητες των προορισμών όπου περιοδεύει.

Διαβάστε Επίσης


 

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Μουσική

Last call για την Κατερίνα Παπουτσάκη στη "Σφίγγα"

Η περφόρμερ κλείνει τον κύκλο εμφανίσεων της "Τραγουδιστά" με καλεσμένο τον Ody Icons.

23/04/2024

Οι Οργανισμοί Συλλογικής Διαχείρισης χαιρετίζουν την ψήφιση του νέου νόμου 5103/2024 (A΄57) του ΥΠΠΟΑ

Οι ΟΣΔ Αυτοδιαχείριση, Απόλλων, Ερατώ, Grammo και GEA συνυπογράφουν ανακοίνωση για τον νέο νόμο του Υπουργείου Πολιτισμού.

Οι Bell Witch στην Ελλάδα για τρεις συναυλίες

Το κορυφαίο σχήμα θα πλαισιώσουν οι The Keening.

Βόλτα στο "Άλσος" με τη Νικόλ Σαραβάκου: Ενθουσιασμός, μα και περίσκεψη

Ξετυλίγοντας διάφορα χαρίσματα, η Αθηναία τραγουδοποιός έδειξε ότι ανήκει στις υποσχόμενες νέες δυνάμεις του εγχώριου πενταγράμμου. Ταυτόχρονα, όμως, έκανε και αμφιλεγόμενες επιλογές, οι οποίες θόλωσαν το στίγμα που επιθυμεί να εκπέμψει –εντύπωση που μάλλον ενίσχυσε, παρά απάλυνε, ο ερχομός του Στέλιου Ρόκκου ως guest star της βραδιάς.

Ακρόαση για την ένταξη νέων μελών στην Παιδική Χορωδία της ΕΛΣ

Μέρος στην ακρόαση, για την καλλιτεχνική περίοδο 2024-2025, μπορούν να λάβουν παιδιά που έχουν γεννηθεί μεταξύ των ετών 2012 και 2017.

Το Release Athens 2024 υποδέχεται τους Thievery Corporation και τους Black Pumas

Μαζί τους, το πολυμελές super group από τη Νέα Υόρκη, οι The Budos Band.

Borderline 2024, με Κολομβιανές "βασίλισσες" του reggaeton και χιπ χοπ από την Αφρική

Το ανήσυχο φεστιβάλ επιστρέφει για 13η χρονιά, σε μια τριήμερη εκδοχή (26, 27 & 28/4) που –ως συνήθως– αδιαφορεί για ταμπέλες και είδη, προσπαθώντας να ψηλαφήσει το μέλλον της σύγχρονης ηχητικής έκφρασης.