Market News

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, παρουσιάζει την φυλή των…oops!

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, παρουσιάζει την φυλή των…oops! Μία νέα φρέσκια, πρωτότυπη καιδιασκεδαστική καμπάνια για την αξία της ασφάλισης.

Υιοθετώντας μια ανατρεπτική «ματιά», η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ)με αφορμή την Ημέρα Ασφάλισης, επέλεξε να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες για την αξία της ασφάλισης μέσω μιας νέας, χιουμοριστικήςψηφιακής καμπάνιας, η οποία θα φέρει πολλά…οops στις ζωές των πρωταγωνιστών της! 

Με κεντρικό μήνυμα το «Ασφαλίζω σημαίνει Φροντίζω», η καμπάνια στοχεύει στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των πολίτων και έρχεται να προβληματίσει με έναν διαφορετικό, πρωτότυπο, και ανάλαφρο τρόπο,αναδεικνύοντας παράλληλα τη σύγχρονη πλευρά του ασφαλιστικού κλάδου.

Στην «καρδιά» της καμπάνιας βρίσκονται τα απρόβλεπτα γεγονότα της καθημερινότητας,τα οποίαμας κάνουν,κάποιες στιγμές,να ‘σκοντάφτουμε’ και να αναφωνούμε …oops! Διαφορετικοί oops χαρακτήρες,πρωταγωνιστώντας σε 4 σύντομα και χιουμοριστικάvideos,συμβολίζουν τον αστάθμητο παράγοντα –“oopsfactor” - δημιουργώντας τη φανταστική φυλή των oops. 

Η φυλή αυτήαποτελείται από μερικά σκανταλιάρικα καιζωηρά πλασματάκια,που αποδίδονται με τεχνικές 3d animation. Με διάφορους κωμικούς τρόπους, οι χαρακτήρες αυτοί προκαλούν απρόοπτα γεγονότα που επηρεάζουν τους ανθρώπους, ανατρέπουν τα σχέδιά τους και θέτουν νέα δεδομένα στη ζωή τους. Τα κωμικά γεγονότα που ακολουθούν τις πράξεις των Oops, αποδεικνύουν επίσης τους λόγους για τους οποίους η πρόληψη μπορεί να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στη ζωή των πολιτών, προστατεύοντάς τους από μελλοντικές δυσκολίες.

Σημαντικά ερωτήματα, που δείχνουνπόσο προετοιμασμένοι είμαστε για να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες ενός σεισμού, ενός τροχαίου ατυχήματος, μίας ξαφνικής ασθένειας αλλά και πόσο έχουμε μεριμνήσει για ένα ποιοτικό μέλλον με μία συμπληρωματική σύνταξη, έρχονται να συμπληρώσουν την καμπάνια. Γι΄ αυτό δημιουργήθηκε ένας πρωτότυπος και διαφορετικός διαγωνισμός, ο ‘oopschallenge’, ο οποίος φιλοξενείται στην ιστοσελίδα της καμπάνιας www.oops.gr.Ο επισκέπτης, απαντώντας σε ένα σύντομο αλλά χιουμοριστικό quiz μπορεί να λάβει ένα ‘πιστοποιητικό’ ετοιμότητας ανάλογα με το πόσο προετοιμασμένος είναι τελικά για τα απρόοπτα στη ζωή του. Το πιστοποιητικό αυτό μπορεί να το κάνει share στους φίλους του αλλά παράλληλα αποτελεί και το διαβατήριό του για να μπει στη μεγάλη κλήρωση με μοναδικά gadgets και δώρα ένα SamsungGalaxyNote 9, δύο AppleWatchSeries 4 και πολλά αλλά.

Η νέα καμπάνια της ΕΑΕΕ θα έχει διάρκεια περίπου δύο μήνες. Μείνετε συντονισμένοι στο www.oops.gr, στην FBpage και στο YouTubeChannel της ΕΑΕΕ για να απολαύσετε όλη τη σειρά των videos των αξιολάτρευτων Oops.