Market News

«Έπειδή οι προβλέψεις δεν θα γίνουν ποτέ τόσο συγκεκριμένες»

«Έπειδή οι προβλέψεις δεν θα γίνουν ποτέ τόσο συγκεκριμένες» Διαφημιστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Επειδή οι προβλέψεις δεν θα γίνουν ποτέ τόσο συγκεκριμένες»

Η Ευρωπαϊκή Πίστη στο πλαίσιο της διαφημιστικής της προβολής, παρουσίασε πρόσφατα τη νέα της καμπάνια η οποία «τρέχει» τόσο με τηλεοπτικά spots,όσο και με digitalδημιουργικό,σε sitesκαι στα socialmedia.

Η συγκεκριμένη καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα «Επειδή οι προβλέψειςδεν θα γίνουν ποτέ τόσο συγκεκριμένες», θα βρίσκεται στον «αέρα» έως τα τέλη Νοεμβρίου και έχει ως στόχο να ενημερώσει την ελληνική κοινωνία, για τα οφέλη της ασφάλισης.

Μέσα από τρία τηλεοπτικά spots, αποτυπώνεται μεέναν ιδιαίτερο τρόπο,η σημασία της έγκαιρης πρόβλεψης για την προστασία και τη φροντίδα όλων αυτών που έχουν αποκτηθεί με προσωπικό μόχθο και θυσίες. Η οικογένεια, η κατοικία, αλλά και η εξασφάλιση μιας αξιοπρεπούς σύνταξης,αποτελούν τα καίρια θέματαπου θίγονται σε αυτή την καμπάνια,με στόχο την ανάδειξη της ασφάλισης ως το αποτελεσματικότερο μέσο πρόληψης για τον Έλληνα πολίτη.

Η Εταιρία, βασιζόμενη στην πολυετή της εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο και με οδηγό την μοναδική σχέση εμπιστοσύνης που έχει οικοδομήσει με την ελληνική κοινωνία, αντιλαμβάνεται ως προσωπικό της καθήκον την ενημέρωση του κοινού και αυτό επιτυγχάνει με την νέα διαφημιστική της καμπάνια.

Δείτε τα τηλεοπτικά spotsστο www.europaikipisti.gr