Η Lidl Ελλάς παραμένει σταθερά κοντά στην οικογένεια και στους καταναλωτές

Με άμεσες και μόνιμες μειώσεις τιμών σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης έως και -50% υπογραμμίζεται η ηγετική θέση της εταιρείας στο να προσφέρει στους καταναλωτές την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής για τις καθημερινές τους αγορές.

Lidl Ελλάς

Η Lidl Ελλάς, σε μια εποχή που οι ανάγκες και οι απαιτήσεις της καθημερινότητας συνεχώς αλλάζουν, επιβαρύνοντας αισθητά κάθε νοικοκυριό, στέκεται στο πλευρό όλων των καταναλωτών με σημαντικές μειώσεις τιμών που φτάνουν έως και -50% σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης. Οι μειώσεις τιμών αφορούν τόσο κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας όσο και επώνυμους, με στόχο την κάλυψη βασικών αναγκών κάθε οικογένειας από μια πληθώρα προϊόντων σταθερής γκάμας αλλά και κωδικών ψυγείου, κατάψυξης και φρέσκου κρέατος.

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές αλλά και στο σύνολο της ελληνικής αγοράς, η Lidl Ελλάς, από τον Μάιο του 2023, έχει προβεί σε μόνιμες μειώσεις τιμών σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων, προσφέροντας ουσιαστική στήριξη στους πελάτες της. Απόδειξη των επιτυχημένων στρατηγικών κινήσεων της εταιρείας αποτελεί η καταγραφή αρνητικού πληθωρισμού για 7ο συνεχόμενο μήνα, με τιμές μειωμένες κατά μέσο όρο κατά -3,1%, συγκρίνοντας το διάστημα από Ιανουάριο έως Ιούλιο 2024 με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Προσηλωμένη στην αποτελεσματική στρατηγική της, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να παρέχει τα καλύτερα προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, εξασφαλίζοντας παράλληλα την καλύτερη δυνατή ποιότητα που με συνέπεια παρέχει εδώ και 25 χρόνια.

Ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς, δήλωσε: "Στη Lidl Ελλάς, η δέσμευσή μας προς την ελληνική κοινωνία είναι αδιαπραγμάτευτη. Κατανοούμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές μας και εργαζόμαστε αδιάκοπα για να προσφέρουμε λύσεις που κάνουν την καθημερινότητά τους πιο εύκολη και προσιτή. Με τη μείωση τιμών έως και -50% σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης, θέλουμε να δείξουμε έμπρακτα ότι είμαστε δίπλα σε κάθε οικογένεια, σε κάθε καταναλωτή, εξασφαλίζοντας πάντα την υψηλότερη ποιότητα στις πιο προσιτές τιμές. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα και στους ανθρώπους της, με στόχο ένα καλύτερο αύριο για όλους".

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Vans γεφυρώνει το παρελθόν και το παρόν με τη νέα καμπάνια ‘Always Out There’

Με έμπνευση από το τότε και σχεδιασμένο για το σήμερα, η Vans συνδυάζει το στυλ της δεκαετίας των 00s με τον μοντέρνο σχεδιασμό.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
04/09/2024

Tο premium ρούμι "Don Papa Rum" ταξίδεψε στο νησί των ανέμων σε ένα μαγευτικό τριήμερο με celebrities & influencers από όλο τον κόσμο!

Σε ένα συναρπαστικό "Global Sugarlandia Event" στην Μύκονο γεμάτο tropical διάθεση, συναντήθηκαν επώνυμοι καλεσμένοι από όλο τον κόσμο. Άνθρωποι από το χώρο της μουσικής, της μόδας, της τηλεόρασης και των social media βρέθηκαν μαζί για να απολαύσουν την εμπειρία του "Don Papa Rum", του μοναδικού premium rum από τις Φιλιππίνες που διανέμεται στην Ελλάδα από την ‘’The Sky Spirits Company’’.

River West: Back to School γιορτή παρέα με την Bluey

Ετοιμαστείτε για μια αξέχαστη back to school γιορτή με αγαπημένους ήρωες και ατέλειωτο παιχνίδι!

Festival Alzheimer 2024: Στις 14 και 15 Σεπτεµβρίου δίνουµε το σωστό στίγµα για την άνοια

Από την Εταιρεία Alzheimer Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Μήνα Alzheimer 2024.