Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έδωσε ενεργά το "παρών" στο "1ο World of Beer Festival"

Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετείχε στην πρώτη μεγάλη γιορτή της μπύρας, το "World of Beer Festival", που έλαβε χώρα το τριήμερο 10-12 Μαΐου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Το πρώτο επίσημο και ολοκληρωμένο φεστιβάλ μπύρας στη χώρα μας, που πραγματοποιήθηκε από τη Forum, ήταν υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών (ΕΕΖ), της οποίας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτελεί ενεργό μέλος, συμμετέχοντας τόσο σε εταιρικό επίπεδο στο περίπτερο της Ένωσης, όσο και μέσα από αγαπημένα brands του χαρτοφυλακίου της, σε μεμονωμένα περίπτερα. 

Συγκεκριμένα, η εταιρεία συμμετείχε με τα brands: ΦΙΞ, που αποτελεί μία αγαπημένη επιλογή των καταναλωτών για πάνω από 150 χρόνια, προσφέροντας όλη τη γκάμα των προϊόντων ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ και ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Carlsberg, τη "ναυαρχίδα" του ομίλου Carlsberg, που πλέον παράγεται στη χώρα μας από το ζυθοποιείο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Σίνδο, και ΝΗΣΟΣ, της οποίας η εταιρεία έχει αναλάβει την αποκλειστική διανομή του συνόλου των προϊόντων της, εντός και εκτός της Ελλάδας.

Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Στο πλαίσιο του φεστιβάλ, beer enthusiasts από όλον τον κόσμο είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν πάνω από 400 ετικέτες μπύρας από τις καλύτερες ζυθοποιίες της Ελλάδας και του εξωτερικού, και να απολαύσουν νέα και κλασικά αγαπημένα προϊόντα ζύθου.

Παράλληλα, οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξειδικευμένα workshops τόσο από την Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών όσο και από beer experts, να συνοδεύσουν την μπύρα τους με εξαιρετικές επιλογές σε street food και να απολαύσουν συναυλίες, stand-up comedy shows, και πολλά ακόμη happenings που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του φεστιβάλ. 

Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Η συμμετοχή της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην πρωτοβουλία της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών για την πρώτη διοργάνωση του φεστιβάλ "World of Beer", αποτέλεσε μία ιδιαίτερη τιμή, αλλά και ευκαιρία να έρθει σε επαφή με καταναλωτές και επαγγελματίες, έχοντας ως βάση την αγάπη για την μπύρα και το ενδιαφέρον για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

L'Oréal Men Expert & Garnier Fructis: Συμμετείχαν στην απόλυτη εμπειρία αδρεναλίνης του Red Bull Cliff Diving

Μοναδικά challenges, διαδραστικά παιχνίδια & ένα van γεμάτο βιταμίνες απογείωσαν το event.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
29/05/2024

Το iconic party Campari Cinémathèque πρωταγωνίστησε στο Φεστιβάλ Καννών

H Τόνια Σωτηροπούλου, Brand Ambassador του Campari, βρέθηκε στη μεγάλη γιορτή του κινηματογράφου παρέα με το εμβληματικό Aperitivo/

Νέα συνεργασία μεταξύ της ΑΒ Βασιλόπουλος και του efood

Οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 6.000 και πλέον διαφορετικούς κωδικούς από τα καταστήματα ΑΒ και να παραλάβουν τα προϊόντα που επιθυμούν άμεσα από την υπηρεσία διανομής του efood.

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου με τον Idris Elba σε exclusive Grey Goose party στην Ίμπιζα

Στο λανσάρισμα της νέας GREY GOOSE Altius, της ultra premium βότκας που αποτυπώνει το θαύμα και τις σπάνιες φυσικές αρετές των γαλλικών Άλπεων.

Live A Legacy: Η Mastercard και το Women On Top στηρίζουν τη γυναικεία ενδυνάμωση για 6η χρονιά

H πρωτοβουλία της Mastercard σε συνεργασία με το Women On Top ολοκληρώθηκε για 6η χρονιά με μεγάλη επιτυχία.