Η Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης συνεχίζουν μαζί για μια Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά μίας Χρήσης

Το πρόγραμμα “Plastic Free Greece” επιστρέφει, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, για 4η συνεχόμενη χρονιά σε 7 προορισμούς, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης.

Plastic Free Greece

Αποδεικνύοντας στην πράξη πως η βιώσιμη ανάπτυξη διέπει κάθε πρωτοβουλία, στο πλαίσιο της επιχειρηματικής της λειτουργίας, η Lidl Ελλάς συνεχίζει για 4 η χρονιά το έργο της καμπάνιας "Plastic Free Greece” σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κάτω από την εθνική καμπάνια "Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης".

Το καλοκαίρι το 2022 εκπρόσωποι της Lidl Ελλάς, μαζί με συνεργάτες της και εθελοντές του Ιδρύματος, ένωσαν τις δυνάμεις τους για την προστασία των ελληνικών ακτών και θαλασσών από τα πλαστικά μίας χρήσης και επισκέφθηκαν το Ηράκλειο, το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής, τη Σαντορίνη, τη Σύρο, τη λίμνη Κερκίνη και τη Λήμνο. Συνολικά, από την έναρξη της δράσης τον Ιούνιο του 2020 έχουν συλλεχθεί 2818 κιλά απορρίμματα, συγκεκριμένα 547 κιλά στους παράκτιους και 2271 κιλά στους υποθαλάσσιους καθαρισμούς.

Το ταξίδι συνεχίζεται και το καλοκαίρι του 2023 με στόχο 7 προορισμοί να γίνουν Plastic Free. Φέτος, για πρώτη χρονιά οι εκστρατείες καθαρισμού θα πραγματοποιηθούν και σε αρχαιολογικούς χώρους. Η ομάδα του προγράμματος, αποτελούμενη από στελέχη και εθελοντές των δύο συνεργαζόμενων φορέων, θα επισκεφθεί τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, τη Ζάκυνθο, τη Σαντορίνη, τη Xίο, το Σούνιο, τους Δελφούς, καθώς και τη λίμνη Κερκίνη, προσφέροντας ανάσες ζωής σε επιβαρυμένες περιοχές της νησιωτικής και ηπειρωτικής Ελλάδας, μέσα από δράσεις κινητοποίησης και ευαισθητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος.

Ως βασικό εργαλείο ενημέρωσης για την πρόληψη της ρύπανσης θα πραγματοποιηθούν σε κάθε προορισμό παράκτιοι ή/και υποβρύχιοι καθαρισμοί, καθώς και συναντήσεις με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης και εκπαιδευτικές δράσεις.

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς και συγκεκριμένα στο πεδίο "Καλό για τον πλανήτη", με στρατηγικό πυλώνα τη Διατήρηση των Πόρων.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

To grand opening του flagship store της, γιόρτασε η PUMA

Celebrities, influencers, και εκπρόσωποι των media παρευρέθηκαν στο experiential opening event της PUMA.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
18/04/2024

ΠΑΣΧΑ 2024 "Cool Eggs" x "Eggs in Stripes"

Ο Οίκος ZOLOTAS υποδέχεται το φετινό Πάσχα με χρωματιστή διάθεση, παρουσιάζοντας τις αγαπημένες capsule συλλογές πολύτιμων αυγών κοσμημάτων "Eggs in Stripes" και "Cool Eggs".

Η THE WALT DISNEY COMPANY ΚΑΙ ΤΟ NATIONAL GEOGRAPHIC ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΗΝΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ "ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ"

Η καμπάνια περιλαμβάνει παγκόσμιες πρεμιέρες περιεχομένου καθώς και τη συλλογή "το Σπίτι μας" που είναι τώρα διαθέσιμη στο Disney+.

Η νέα εποχή της Taft από τον Schwarzkopf!

Η Taft, Νο1 μάρκα Styling στην Ευρώπη, ήρθε πιο ανανεωμένη από ποτέ και παρουσίασε τα νέα της προϊόντα μέσα από υπέροχα χτενίσματα!

Το πιο iconic Street Runway Show από τα adidas Originals

Τα adidas Originals διοργάνωσαν το πιο αυθεντικό Street Event της χρονιάς, με ένα Fashion Show που εξελίχθηκε στο απόλυτο Block Party!