H TRATA εφαρμόζει το πρόγραμμα "0,01€ κάνει τη διαφορά", υποστηρίζοντας το έργο της Wise Greece

TRATA - WISE GREECE

Αυτή η Σαρακοστή θα είναι γεμάτη γεύσεις, αγάπη και κοινωνική προσφορά! Η TRATA με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, υποστηρίζει τη μη κερδοσκοπική Wise Greece και εφαρμόζει το πρόγραμμα "0,01€ κάνει τη διαφορά".

Η TRATA, μία από τις πιο αγαπημένες ελληνικές μάρκες, εδώ και 45 χρόνια, δημιουργεί αποκλειστικά προϊόντα βιώσιμης αλιείας, που κερδίζουν τις εντυπώσεις της παγκόσμιας αγοράς και την αγάπη του Έλληνα καταναλωτή από γενιά σε γενιά, με την κορυφαία ποιότητα, τη γεύση και την καινοτομία τους.

Η Wise Greece είναι μία από τις επτά μη κερδοσκοπικές παγκοσμίως, που το 2020 βραβεύτηκαν από τα Ηνωμένα Έθνη και την Παγκόσμια Τράπεζα για το κοινωνικό τους έργο. Εδώ και σχεδόν μία δεκαετία, προωθεί τα προϊόντα των μικρών Ελλήνων παραγωγών και με το κέρδος από την πώλησή τους προσφέρει εκατοντάδες τόνους τρόφιμα σε Ιδρύματα της χώρας που έχουν μεγάλη ανάγκη.

Για τις 40 ημέρες της Σαρακοστής, η TRATA έχει την τιμητική της και έτσι από κάθε νηστίσιμο προϊόν που θα πωλείται σε όλη την Ελλάδα, θα αποδίδει 0,01€ στη Wise Greece, η οποία στο τέλος της ενέργειας θα μετατρέψει όλα τα "μονόλεπτα" σε τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας για οικογένειες και παιδιά που ζουν στα όρια της φτώχειας στην Ελλάδα.

Και όμως, μόλις 0,01€ μπορεί να κάνει τη διαφορά! Αν αναλογιστούμε ότι χιλιάδες άνθρωποι σε όλοι την Ελλάδα επιλέγουν τα νηστίσιμα προϊόντα της εταιρείας κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής, τότε είμαστε αισιόδοξοι ότι θα καταφέρουμε να προσφέρουμε μαζί έναν σημαντικό όγκο τροφίμων σε Ορφανοτροφεία, Συσσίτια και Κοινωνικά Παντοπωλεία παρέα με τους εργαζόμενους της εταιρείας που θα συμμετέχουν μαζί μας στις διανομές τροφίμων.

Αυτή η Σαρακοστή θα είναι γεμάτη αγάπη, γιατί ακόμα και 0,01€ μπορεί να κάνει τη διαφορά!

Περισσότερες πληροφορίες www.wisegreece.com / www.tratagreece.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η dermagenetic διοργάνωσε SKINCARE SPECIAL EVENT αφιερωμένο στην υγεία του δέρματος

Το πρωτοποριακό brand στον κλάδο της ιατρικής αισθητικής, μας έδωσε τις λύσεις που αναζητούσαμε για τη σωστή καθημερινή θεραπεία του δέρματος.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
23/03/2023

Η Lidl Official Partner του UEFA EURO 2024ΤΜ

Η συνεργασία ξεκινά φέτος, με την έναρξη των Προκριματικών Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Αυτό καθιστά τη Lidl παγκόσμιο συνεργάτη της UEFA τόσο για τα Ευρωπαϊκά Προκριματικά το 2023 και το 2024 όσο και για την τελική διοργάνωση το 2024.

Το ArGOODaki των Goody’s Burger House χάρισε την αγάπη του στο Σωματείο "Ανοιχτή Αγκαλιά" και τα παιδιά των ακριτικών περιοχών

Ενίσχυσε με ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό την κινητή μονάδα που υλοποιεί το πρόγραμμα προσυμπτωματικού ελέγχου "Υποστηρίζουμε τη Ζωή".

7 ευχές παιδιών του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) θα εκπληρωθούν με την υποστήριξη της Ginger Communications και του Φίλιππου Ιωάννου (aka Fipster)

Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρώτο Bazaar αγάπης, τo "Bazaraki Μας", συγκεντρώνοντας 32.384 ευρώ για τις ανάγκες του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Η ενέργεια βραβεύτηκε στην "Βραδιά του Ευχαριστώ" που πραγματοποίησε ο οργανισμός στο Μέγαρο Μουσικής.