H Lidl Ελλάς "HR Team of the Year" στα HR Awards 2022

Ανάμεσα στους μεγάλους νικητές της βραδιάς για 7η συνεχόμενη χρονιά, αποσπώντας συνολικά 15 βραβεία.

H Lidl Ελλάς «HR Team of the Year» στα HR Awards 2022

Με 15 βραβεία διακρίθηκε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των φετινών HR Awards, τον θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει πρωτοβουλίες και καινοτόμες πρακτικές στον κλάδο του Ανθρώπινου Δυναμικού, κατακτώντας ανάμεσά τους και τη μεγάλη διάκριση της βραδιάς για την ανάδειξή της ως "HR Team of the Year", καθώς οι πρωτοβουλίες και δράσεις της εταιρείας με γνώμονα το ανθρώπινο δυναμικό της συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία.

Αναλυτικά οι βραβεύσεις που κατέκτησε η εταιρεία:
- Platinum, Gold και Silver βραβεία στις κατηγορίες "Most Effective Recruitment Strategy" και "Best Youth Employment Initiative" για τα προγράμματα Lidl UP που στηρίζουν την νέα γενιά παρέχοντας όλα τα εφόδια για ένα ιδανικό εργασιακό ξεκίνημα από θέσεις ευθύνης.
- Gold και 2 Bronze βραβεία στις κατηγορίες "Best Internal Use of Academies", "Best Talent Management Strategy & Initiative" και "Best HR Corporate Event" για το καινοτόμο πρόγραμμα Lidl UP: Learn & Work, το πρώτο πρόγραμμα διττής εκπαίδευσης για το λιανεμπόριο στην Ελλάδα.
- Gold βραβείο στη κατηγορία "Effective Use of Coaching – Mentoring" για το πρόγραμμα "Mentor me UP" που πιστοποίησε τους Διευθυντές και τις Διευθυντές των καταστημάτων της Lidl Ελλάς ως εκπαιδευτές/ριες ενηλίκων.
- Silver βραβείο στη κατηγορία "Excellence in Employer Branding" για το σύνολο των δράσεων και της επικοινωνίας της ως Εργοδότης Επιλογής.
- Silver βραβείο στη κατηγορία "Most Effective Upskilling and Reskilling Initiatives" για την χωρίς όρια, δια βίου εκπαίδευση των ανθρώπων και των ομάδων της.
- Silver βραβείο στη κατηγορία "Best Change Management Strategy / Initiative" για το πρόγραμμα "A Lidl change" και τον επανασχεδιασμό της θέσης και του ρόλου των στελεχών ανθρώπινου δυναμικού.
- Bronze βραβείο στη κατηγορία "Best Employee Engagement Strategy" για το σύνολο των δράσεων και στήριξης της οικογένειας.
- Bronze βραβείο στη κατηγορία "Equity & Social Protection in the Workplace" για την υλοποίηση δράσεων ενδυνάμωσης και έμφυλης ισότητας.
- Bronze βραβείο στη κατηγορία "Most Effective Upskilling and Reskilling Initiatives" για το πρόγραμμα " Learning Journeys" που ενισχύει την αυτοεξέλιξη και τον τρόπο εκπαίδευσης μετατρέποντάς τον ως ένα συνεχόμενο ταξίδι μάθησης.
- Bronze βραβείο στη κατηγορία "Most Effective Recruitment Strategy " για τον ολιστικό επανασχεδιασμό του Recruitment funnel προσφέροντας ολοκληρωμένη εμπειρία σε κάθε δυνητικό υποψήφιο.

Η Νικολέττα Κολομπούρδα, HR Director & Member of the Board της Lidl Ελλάς, δήλωσε σχετικά: "Θα ήθελα να συγχαρώ όλη μου την ομάδα για τις ενέργειες και τις πρωτοβουλίες που μας χάρισαν αυτά τα 15 βραβεία. Είμαστε μια δεμένη ομάδα όπου όλοι και όλες μας έχουμε πάντα στο επίκεντρο τους ανθρώπους μας που μας δίνουν την ενέργεια να σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματα και να είμαστε περήφανοι για όλα όσα πετυχαίνουμε μαζί."

Με πληθώρα δράσεων αναφορικά με την προσέλκυση, διακράτηση, εξέλιξη και ανάπτυξη του ταλέντου καθώς και την επικοινωνιακή της στρατηγική, η Lidl Ελλάς αποδεικνύει την αφοσίωση και τη συνεχή επένδυση στους ανθρώπους της και την στήριξή της στη νέα γενιά.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Η Kaiser μετατρέπει και φέτος την Τσικνοπέμπτη στην απόλυτη BBQ εμπειρία!

Πάρε μέρος στον διαγωνισμό και γίνε και εσύ ένας από τους τυχερούς που θα κερδίσουν μοναδικά BBQ δώρα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
06/02/2023

EssenceMediacom: το νέο breakthrough agency με 120 γραφεία παγκοσμίως

Το νεότερο agency της GroupM δημιουργείται με σκοπό την ανίχνευση νέων ευκαιριών για τους διαφημιζόμενους και προσφέρει πραγματικές integrated λύσεις media.

Η φρεσκάδα και η ανανέωση ξεκινάει από το σπίτι μας!

Στην ΙΚΕΑ η νέα συλλογή υποδέχεται την άνεση και τη λειτουργικότητα με προτάσεις που χαρακτηρίζονται από το στιλ και το προσιτό design.

"Για Πάντα Μαζί": Τα νέα καπάκια της Coca-Cola στην Ελλάδα είναι μη αποσπώμενα για ευκολότερη συλλογή και ανακύκλωση

Η αλλαγή ξεκινάει από τις αρχές Φεβρουαρίου με την Coca-Cola Regular και σταδιακά θα υλοποιηθεί σε όλα τα αγαπημένα μας αναψυκτικά.