Καλωσορίσαμε το καλοκαίρι στα notos με την απόλυτη Fashion, Beauty & Home εμπειρία shopping

Μια ξεχωριστή ημέρα στην καρδιά της πόλης!

notos

Με νέες, απόλυτα καλοκαιρινές και ανανεωμένες βιτρίνες, καλωσορίσαμε το καλοκαίρι σε ένα μοναδικό PR event στα πολυκαταστήματα notos, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες πολυκαταστημάτων, με πολυετή πορεία στην ελληνική αγορά, στο χώρο της μόδας αλλά και της ομορφιάς. Η εκδήλωση διεξήχθη στον 5ο όροφο του πολυκαταστήματος, που βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας, στη συμβολή των οδών Σταδίου και Αιόλου. Παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του Τύπου, Influencers και δεν έλειψαν λαμπερές παρουσίες από το χώρο της μόδας και της ομορφιάς.

Οι νέες, καλοκαιρινές βιτρίνες με εντυπωσιακά 3D παγωτά & έντονα καλοκαιρινά στοιχεία, γεμάτες fun, pop, neon επιγραφές, έδωσαν ζωντάνια και μια cool διάθεση στο event.

Οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν στα νέα fashion corners του πολυκαταστήματος και γνώρισαν από κοντά όλα τα τελευταία summer beauty,  fashion & home trends των μεγάλων & ανερχόμενων brands. Στο event οι καλεσμένοι απόλαυσαν τα premium ελληνικά αναψυκτικά Three Cents, ενώ γεύτηκαν δροσερά παγωτά.

"Καλωσορίζουμε το καλοκαίρι στα notos, με νέες fashionable βιτρίνες, pop διάθεση, καλοκαιρινό ύφος & έντονο χρώμα. Το  αναπτυσσόμενο portfolio των πολυκαταστημάτων notos και η ένταξη των πιο fashionable brands σε Ομορφιά, Μόδα & Σπίτι δίνουν ένα εύρος επιλογών στον καταναλωτή μας προσφέροντας αυτή την αγοραστική εμπειρία της οποίας το επίκεντρο είναι ο πελάτης μας", δήλωσε χαρακτηριστικά η Ζωή Πυθαρούλη, Marketing & Communications Director, notos Department Stores.

"Στα πολυκαταστήματα notos χαράζουμε νέα πορεία με νέα στρατηγική αναβάθμισης και "ενημέρωσης” των καταστημάτων και των συλλογών. Παρόλο που λειτουργούμε ως multi retailer με 4 φυσικά πολυκαταστήματα και παρουσία online, προσφέροντας μια omni αγοραστική εμπειρία, παραμένει πολύ σημαντικό το ιστορικό πολυκατάστημα ναυαρχίδα  στην περιοχή της Ομόνοιας. Με την ευκαιρία των νέων καλοκαιρινών βιτρινών μας, είχαμε την ευκαιρία να καλέσουμε τον κόσμο να επισκεφτεί το πολυκατάστημά μας στην καρδιά της πόλης, να βιώσει τις αλλαγές και να καλωσορίσουμε μαζί το καλοκαίρι και μια νέα εποχή!", Βαλέρια Τάραντο, Managing Director, notos Department Stores BU.

Επιπλέον, τοποθετήθηκαν στις βιτρίνες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης QR codes, τα οποία οδηγούν σε αντίστοιχη σελίδα στο notos.gr και στις οποίες εμφανίζονται τα προϊόντα που εμπεριέχονται στις βιτρίνες κάθε πολυκαταστήματος, δίνοντας την ευκαιρία σε κάποιον περαστικό που δεν έχει χρόνο στη διάθεσή του ή στην περίπτωση που είναι κλειστό το πολυκατάστημα ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, να σκανάρει και να πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά την αγορά του. Ενώ, το επόμενο διάστημα αναμένεται να τοποθετηθούν αντίστοιχα QR codes και στις βιτρίνες των πολυκαταστημάτων Πειραιά και Καλαμάτας. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί άλλη μία δράση στην κατεύθυνση του omni channel.

Η εκδήλωση υπενθύμισε ότι τα πολυκαταστήματα notos απαντάνε και ικανοποιούν όλα τα "θέλω" των καταναλωτών, με ανανεωμένους χώρους & μάρκες, χαρίζοντας την απόλυτη εμπειρία shopping. Προσελκύουν νέα ανερχόμενα & περισσότερα brands που εξυπηρετούν τις ανάγκες εύρους ηλικιών και προτιμήσεων προσφέροντας μοναδικές προσφορές και προνόμια.

Ακολουθήστε τα πολυκαταστήματα notos στα social κανάλια μας σε Instragram, Facebook & YouTube

Social channels:  IG: notosofficial, FB: notosGreece & YouTube: notosofficial

Web: www.notos.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Marketnews

Το Ούζο Πλωμαρίου αναδεικνύει τα παραδοσιακά ξύλινα καΐκια και την τέχνη τους

Το Ούζο Πλωμαρίου, γνωστό για την αγάπη και τον σεβασμό στην ελληνική παράδοση, συνεχίζει τις δράσεις ανάδειξης και συνέχισης της Ελληνικής κληρονομιάς.

20/07/2022

BOMBAY SAPPHIRE EVENT @SKG : The Ultimate Barrel Aged Negroni Batch II

Mία ιδιαίτερη βραδιά, αφιερωμένη στους λάτρεις του Negroni διοργάνωσε το Bombay Sapphire premium Gin

CAUDALIE Beauty Elixir Φωτίζει την επιδερμίδα, σταθεροποιεί το μακιγιάζ

Η CAUDALIE επιστρέφει με το ανανεωμένο mist πολλαπλών χρήσεων BEAUTY ELIXIR το απόλυτο must – have, που φωτίζει την επιδερμίδα & σταθεροποιεί το μακιγιάζ.

H DARPHIN ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ INTRAL INNER YOUTH RESCUE SERUM

ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΗ ΝΕΑΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΨΗ ΑΥΡΙΟ

PUPA Coconut Lovers, τα προϊόντα που δεν πρέπει να λείψουν από το beauty νεσεσέρ σου φέτος το καλοκαίρι!

Η νέα limited συλλογή μαυρίσματος της PUPA Coconut Lovers είναι εδώ για να χαρίσει στην επιδερμίδα σου φυσική bronze λάμψη

Ανακάλυψε το STMNT GROOMING GOODS

Ανακάλυψε τη νέα γενιά προϊόντων grooming με την υπογραφή των πρωτοπόρων στο σύγχρονο Barbering.

Η νέα καμπάνια της Λουξ έχει τη γεύση του δικού μας ελληνικού καλοκαιριού!

Το δικό μας καλοκαίρι ξεκινά κι επίσημα με την νέα καμπάνια της Λουξ