"Αυτά που δεν βλέπεις"

H νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Lidl Ελλάς με πρωταγωνιστές εργαζομένους από τα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία σε όλη την Ελλάδα.

lidl

Η Lidl Ελλάς, μέσα από τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια, καλεί το κοινό να ανακαλύψει μια δεμένη ομάδα που εργάζεται μαζί, εξελίσσεται μαζί και ξεπερνά τον εαυτό της, μαζί.  Είναι μια δυναμική ομάδα που πολλές φορές θα τη δείτε απόλυτα συγκεντρωμένη σε αυτό που κάνει, προσέχοντας την κάθε λεπτομέρεια.

Για αυτόν τον λόγο η εταιρεία εξασφαλίζει για τους περισσότερους από 6.500 ανθρώπους της ένα εργασιακό περιβάλλον, όπου βρίσκουν όλα όσα χρειάζονται για να νιώθουν και να είναι καλά. Ένα φιλικό και ομαδικό περιβάλλον που τους παρέχει όλα τα εφόδια για να εξελιχθούν, χωρίς διακρίσεις και προκαταλήψεις. Και της το ανταποδίδουν κάθε μέρα με τον καλύτερό τους εαυτό.

Η βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, για τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς. Όλοι οι πρωταγωνιστές και οι πρωταγωνίστριες είναι εργαζόμενοι από τα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία, από κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Η Νικολέττα Κολομπούρδα, HR Director & Member of the Board της Lidl Ελλάς, δήλωσε:  "Η συγκεκριμένη επικοινωνία αποδεικνύει για ακόμα μια φορά πως έχουμε την μεγάλη μας ομάδα στο επίκεντρο των δράσεών μας. Εργαζόμαστε με αφοσίωση και επιμονή, ώστε να παρέχουμε ένα φιλικό και ομαδικό περιβάλλον με απεριόριστες δυνατότητες εξέλιξης για κάθε έναν και κάθε μία."

Απολαύστε την ταινία και γνωρίστε το #teamLidl εδώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τελευταία άρθρα Marketnews

ANEK LINES : Συνταξιδιώτης του Παγκόσμιου Τροπαιούχου Διονύση Ξένου

Η ANEK LINES στέκεται διαχρονικά στο πλευρό νέων αθλητών και ανανεώνει, για μία ακόμα χρονιά, την χορηγία του Έλληνα καρακατέκα Διονύση Ξένου, μετατρέποντας τα εμπόδια σε ευκαιρίες.

29/06/2022

ΜΟΝΚΕΥ 47: Μια νύχτα στο δάσος του Μέλανα Δρυμού με την υπογραφή του πιο ξεχωριστού super premium gin

Οι εκλεκτοί επισκέπτες του "The Monkey Wunderbar" ανακάλυψαν τα μυστικά του Monkey 47 σε μια βραδιά γεμάτη εκπλήξεις!

ΑΡΩΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

KORRES Eau de Toilette : Αύγουστος, Σίκινος, Κύμα, Ανάφη, Άνθος.

H APIVITA γιορτάζει το ελληνικό καλοκαίρι

H APIVITA εγκαινίασε και επίσημα το ελληνικό καλοκαίρι με ένα χαρούμενο πάρτι στην εξωτική αυλή της "Καραβαϊκής" στη Νέα Πεντέλη.

ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ MyETHNIKI ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Η Εθνική Ασφαλιστική καλωσορίζει το νέο μέλος της ψηφιακής της οικογένειας, εγκαινιάζοντας το νέο σύγχρονο portal πελατών της, MyEthniki.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ… TRIUMPH SWIMWEAR!

Η νέα συλλογή Swimwear της Triumph SS22 με καινοτόμες τεχνολογίες κλέβει τις εντυπώσεις συνδυάζοντας μοναδικά την άνεση και το στυλ.