Ξεκινά τη λειτουργία του το συνδρομητικό YouTube

Με το όνομα YouTube Red, δίχως διαφημίσεις και βλέψεις για αποκλειστικό περιεχόμενο

Το γνωρίζαμε όλοι εδώ και 12 μήνες περίπου ότι... "βρίσκεται καθ' οδόν", όμως ασαφή χρονικά πλαίσια δεν υπάρχουν πλέον για την εμπορική έκδοση της δημοφιλέστερης υπηρεσίας φιλοξενίας video στον πλανήτη, του YouTube. Στις 28/10 ξεκινά στις ΗΠΑ η λειτουργία του YouTube Red, όπως ονομάζεται επίσημα: αντί $9.99 μηνιαίως η Google δίνει πλέον την επιλογή χρήσης του YouTube προνομιακά, μετατρέποντας και επίσημα την υπηρεσία σε "διπλής" φύσης, είτε συνδρομητική δηλαδή είτε υποστηριζόμενη από διαφημίσεις... μόνιμα πλέον.

Το YouTube Red φιλοδοξεί φυσικά να προωθήσει εαυτόν ως κάτι πολύ περισσότερο από απλώς μία υπηρεσία προβολής online video... χωρίς banners, όμως δεν χωρά αμφιβολία στο γεγονός ότι - τώρα που κάθε, μα κάθε πλέον clip στo YouTube φιλοξενεί διαφήμιση του ενός ή του άλλου είδους - αυτή είναι μία από τις πιο σημαντικές παροχές που θα προσφέρει. Η απουσία διαφημίσεων, μάλιστα, θα καλύπτει τόσο το "κεντρικό" YouTube, όσο και το YouTube Music που επίσης επισημοποιήθηκε (με περιεχόμενο προφανές), όσο και το YouTube Gaming που είχε αποκαλυφθεί πρόσφατα και το YouTube Kids (με περιεχόμενο για παιδιά).

Στις παροχές του YouTube Red περιλαμβάνονται, επίσης, δυνατότητες όπως η αποθήκευση του εκάστοτε video τοπικά για θέαση χωρίς σύνδεση με το Internet, η αναπαραγωγή σε φορητές συσκευές ενόσω το σχετικό app βρίσκεται στο παρασκήνιο (background play), αλλά και πρόσβαση στην εκδοχή All Access της υπηρεσίας Google Play Music. Αυτό που δεν περιλαμβάνεται στις παροχές του YouTube Red είναι η... παρακράτηση του 30% που επιβάλλει η Apple: η συνδρομή των $9.99 μηνιαίως ισχύει για χρήση του YouTube Red σε περιβάλλον Android, Windows και Web, διαμορφώνεται όμως στα $12.99 αν ο χρήστης αγοράσει τη συνδρομητική υπηρεσία μέσα από app σε iPhone ή iPad.

Σε βάθος χρόνου η Google φιλοδοξεί μέσα από το YouTube Red να προσφέρει τόσο αποκλειστικά "κανάλια", τα οποία θα αμοίβονται απευθείας από αυτήν, όσο και αποκλειστικές παραγωγές/σειρές στις οποίες δεν θα έχουν πρόσβαση οι μη συνδρομητές. Το μεγάλο... στοίχημα, φυσικά, για τους Αμερικανούς είναι να πείσουν έστω και ένα μικρό ποσοστό των εκατοντάδων εκατομμυρίων χρηστών του Web πως με το YouTube Red αξίζει να πληρώσουν για κάτι που μέχρι πρότινος είχαν δωρεάν. Όπως πάντα, ίδωμεν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ