Star Wars Jedi: Fallen Order

Γαλαξιακή περιπέτεια, remix μα προσεγμένη

Σωστές επιλογές έχει κάνει η Respawn και όσον αφορά στο πώς έχει δομήσει το περιεχόμενο του Jedi: Fallen Order. Μετά από τις αρχικές σεκάνς του σεναρίου, όπου χρειάζεται να εξηγηθεί τί πρέπει να επιτύχει ο Cal Kestis, ο τίτλος "ανοίγει" επιτρέποντας στον παίκτη να ταξιδέψει σε κάθε έναν από τους έξι πλανήτες που πρέπει να εξερευνήσει, με όποια σειρά θέλει. Οι σχετικές αποστολές, έτσι, δεν χρειάζεται να ολοκληρωθούν με αυστηρά συγκεκριμένη σειρά - απλώς ο τίτλος με διάφορους τρόπους... καθιστά σαφές σε ποιά σημεία των τοποθεσιών ο παίκτης "δεν είναι έτοιμος" να πάει ακόμη επειδή είτε δεν έχει ακόμη αποκτήσει κάποια έκφανση της Δύναμης που χρειάζεται, είτε δεν έχει εκπληρώσει κάποιο άλλο προαπαιτούμενο.

Μιλώντας για τις εκφάνσεις της Δύναμης, ειδικές ικανότητες που ο παίκτης αποκτά στην διάρκεια του παιχνιδιού στην ουσία, αυτές μπορούν να "καλλιεργηθούν" ώστε να είναι περισσότερο αποτελεσματικές με τρόπο αντίστοιχο γνωστών άλλων τίτλων action RPG (επενδύοντας "πόντους" σε κάθε μία). Αν προσθέσει κανείς και τον τρόπο με τον οποίο εκτυλίσσονται όλες οι δύσκολες μάχες - με συνεχή κίνηση, αποκρούσεις και προσεκτικά χτυπήματα - αλλά και τον τρόπο με τον οποίο ορίζονται σημεία όπου ο παίκτης μπορεί να επανέλθει αν ηττηθεί (checkpoints α λα... φωτιές που μεταφέρουν σε άλλες διαστάσεις), ε, δεν είναι δύσκολο να διακρίνει τον φόρο τιμής που απέτεινε η Respawn στην From. Χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό, καθώς τα τέσσερα διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας "δίνουν λύση" ανάλογα με το τί προτιμά κάθε παίκτης.


Έμπνευση μπορεί το Jedi: Fallen Order να άντλησε από πολλά games, στον τεχνικό ωστόσο πάρα πολλά έχουν να ζηλέψουν τα περισσότερα από αυτό: η παραγωγή της Respawn είναι προσεγμένη σε βαθμό αξιοθαύμαστο, με τα γραφικά, τον σχεδιασμό των επιπέδων - που έχουν διαμορφωθεί ώστε να προσφέρουν πολλαπλές "διαδρομές", ορισμένες άκρως εντυπωσιακές - τα ειδικά εφέ και την συνοδευτική μουσική να κινούνται όλα σε υψηλό επίπεδο ποιότητας. Ο έλεγχος του Cal Kestis σε συγκεκριμένα πράγματα - όπως στις δύσκολες κινήσεις αποφυγής "γύρω από" έναν μεγάλο αντίπαλο - θα μπορούσε να είναι καλύτερος, ναι, και υπάρχουν διάφορα τεχνικά μικροπροβλήματα (τουλάχιστον στην έκδοση για PS4/PS4 Pro που δοκιμάσαμε) τα οποία εμποδίζουν τον τίτλο να αγγίξει την τελειότητα. Όμως και τα δύο αυτά στοιχεία δεν αρκούν για να αμαυρώσουν την αξία της δουλειάς που έχει κάνει η Respawn συνολικά.

Όταν όλα έχουν ειπωθεί στο Jedi: Fallen Order υπήρχαν περιθώρια βελτίωσης και η έλλειψη πρωτοτυπίας στους μηχανισμούς του δεν παύει να το χαρακτηρίζει. Δεν χωρά αμφιβολία, ωστόσο, στο γεγονός ότι είναι ο καλύτερος τίτλος Star Wars που μάς προσέφερε ως τώρα η Electronic Arts (κι ένας από τους καλύτερους... ever με αυτήν την θεματολογία), αλλά και στο γεγονός ότι θα προσφέρει απλόχερα πολλές ώρες ψυχαγωγίας όχι μόνο στους fans της διάσημης σειράς ταινιών, αλλά και στους gamers εκείνους που έχουν αγαπήσει τα Dark Souls, Uncharted και Tomb Raider και πάντοτε σκέφτονταν πώς θα ήταν ένας συνδυασμός τους. Ε, στο τρίτο και τέταρτο επίπεδο δυσκολίας το Star Wars Jedi: Fallen Order είναι μια πειστική απάντηση-remix σε αυτό το ερώτημα. Ο νοών, νοείτω!

Βαθμολογία: 8 αστεράκια

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ