Samurai Shodown: επιστροφή στις 25/6

Ο θρυλικός τίτλος μάχης σώμα με σώμα της SNK διαθέσιμος σύντομα για PS4/Xbox One - λεπτομέρειες

Fighting games υπήρχαν και... πριν από την δεκαετία του '90 βέβαια, όμως αυτή θεωρείται όχι τυχαία η "χρυσή" για την συγκεκριμένη κατηγορία τίτλων καθώς ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις ιαπωνικές Capcom και SNK είχε προσφέρει αληθινά αριστουργήματα. Ανάμεσα σ' εκείνους τους τίτλους μάχης σώμα με σώμα το περίφημο Samurai Shodown της δεύτερης είχε ξεχωρίσει όχι μόνο γιατί ήταν ο μόνος με όπλα, αλλά κι επειδή η αισθητική και ο τρόπος παιχνιδιού του διέφεραν σημαντικά από τα Street Fighter ή King of Fighters που συγκέντρωναν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Αυτός ο τίτλος, το Samurai Shodown, επανέρχεται σύντομα στο προσκήνιο κι όλα δείχνουν πως είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσαμε να ζητήσουμε από την SNK για τα δεδομένα του 2019.

Το νέο Shodown σεναριακά προηγείται του αρχικού (το οποίο είχε εμφανιστεί το 1993) και με αυτόν τον τρόπο επιχειρείται πιθανώς μία επανεκκίνηση της σειράς, αλλά... καθόλου δεν θα μάς πείραζε κάτι τέτοιο. Παρόντες είναι, ωστόσο, ανάμεσα στους 16 αρχικούς μαχητές σχεδόν όλοι οι δημοφιλέστεροι - από τον Haohmaru, τον Genjuro και την Charlotte μέχρι την Nakoruru, τον Ukyo, τον Jubei και τον Galford - ενώ έχουμε και τρεις νεοεμφανιζόμενους, καθώς και καινούργιο τελικό αντίπαλο (που υποθέτουμε πως θα καθίσταται επιλέξιμος). Ο τίτλος θα προσφέρει 12 διαφορετικές τοποθεσίες μάχης, μερικές ανάμεσά τους μάλιστα από τις πλέον αγαπημένες στους ακόλουθους της σειράς των Samurai Shodown.

Οι gamers έχουν εν έτει 2019 υψηλότατες πια απαιτήσεις από τους νέους τίτλους σε τεχνικό επίπεδο και το νέο Shodown έχει ήδη - από τα trailer ακόμη - κερδίσει τις εντυπώσεις: η τεχνοτροπία των γραφικών του είναι υπέροχη, καθώς έχει χρησιμοποιηθεί μεν η Unreal Engine 4 οπότε αυτά είναι στην ουσία 3D (γεγονός που αξιοποιείται εκτενώς με διαφορετικές κάμερες και αποστάσεις), αλλά τα πάντα στην οθόνη συνεχίζουν να δείχνουν "ζωγραφιστά στο χέρι" και μάλιστα με απίθανη λεπτομέρεια.

Τα εφέ είναι επίσης φροντισμένα κι εντυπωσιακά (το ασπρόμαυρο στις ισχυρές ειδικές κινήσεις είναι υπέροχο), ενώ η κίνηση συνεχίζει να είναι όσο... δραματική ήταν πάντα στα Shodown - δεν είναι δηλαδή ρεαλιστική, μα δίνει έμφαση στην σύγκρουση των όπλων και στην επαφή των δυνατών χτυπημάτων στα σώματα, την οποία... "εισπράττει" ο παίκτης με σαφήνεια. Ο ήχος παραμένει βέβαια πιστός στις ρίζες της σειράς, με ιαπωνικές προφανώς καταβολές και ύφος, αλλά μινιμάλ προσέγγιση ώστε να υπογραμμίζει την αγωνιώδη ατμόσφαιρα κάθε μάχης ως προσωπικής.

Στις επιλογές παιχνιδιού που θα προσφέρονται αρχικά περιλαμβάνεται η Story, η Versus (ανάμεσα σε παίκτες στον ίδιο χώρο ή online), η Training και η πρωτότυπη Dojo. Αυτή αξιοποιεί τον μηχανισμό "τεχνητής νοημοσύνης" του τίτλου: το Samurai Shodown συγκεντρώνει δεδομένα για το στυλ μάχης του παίκτη "παρακολουθώντας" τον να παίζει και στην συνέχεια συνθέτει μία εικονική του εκδοχή (Ghost). Αυτήν την εκδοχή ο παίκτης μπορεί να "στείλει στο Internet" για να την αντιμετωπίσουν άλλοι παίκτες, ενώ ο ίδιος μπορεί να αντιμετωπίσει την δική τους αντίστοιχη στο Dojo. Και άλλες παραγωγές έχουν στο παρελθόν πειραματιστεί με "αντιπάλους τεχνητής νοημοσύνης", ομολογουμένως χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία - θα έχει ενδιαφέρον λοιπόν να διαπιστώσουμε αν κατάφερε η SNK να υλοποιήσει κάτι πειστικό στο πλαίσιο ενός fighting game.

To νέο Samurai Shodown θα κυκλοφορήσει στις 25 Ιουνίου για PlayStation4 και Xbox One, ενώ υπό ανάπτυξη βρίσκονται εκδόσεις για PC και Switch, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν αργότερα μέσα στη χρονιά. Όσοι και όσες προπαραγγείλουν ή αγοράσουν τον τίτλο μέσα στις πρώτες 5 ημέρες διάθεσής του θα λάβουν το πρόσθετο Δικτυακό του περιεχόμενο (DLC) εντελώς δωρεάν. Σε αυτό, εκτός των άλλων, περιλαμβάνονται και 4 επιπλέον μαχητές που δεν έχουν ανακοινωθεί (ο πρώτος θα διατεθεί τον Αύγουστο και οι επόμενοι ανά δύο μήνες). Να υπογραμμίσουμε πως... μετράμε ήδη τις μέρες; Εξυπακούεται!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ