Resident Evil 7: δύο εκδόσεις, δύο... bonus

To νέο survival thriller της Capcom με διαφορετικά "συνοδευτικά" σε PS4 και Xbox One

Ελάχιστα games προσδιόρισαν με τόσο εμφατικό τρόπο τα κύρια χαρακτηριστικά της κατηγορίας στην οποία ανήκουν όσο το έπραξαν οι τίτλοι Resident Evil για την συνομοταξία των λεγόμενων survival thrillers στην δεκαετία του 1990 και του 2000 - και με την κυκλοφορία του νεότερου "κεφαλαίου" της σειράς να κυκλοφορεί σε μερικές ημέρες, η Capcom γνωστοποίησε το τελευταίο σημαντικό... "κομμάτι του παζλ" ώστε να βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους gamers ν' αποφασίσουν. Τί ακριβώς; Ποιά από τις δύο εμπορικά σημαντικότερες εκδόσεις, αυτήν του PlayStation4 ή αυτήν του Xbox One, να προτιμήσουν, καθώς κάθε μία από τις δύο συνοδεύεται από ένα διαφορετικό extra χαρακτηριστικό, ουσιαστικό "bonus" που όμως έχει τη σημασία του.

Συγκεκριμένα: η έκδοση για το σύστημα της Sony θα είναι σε θέση να παιχθεί πλήρως και σε εικονικό περιβάλλον - η έκδοση του PS4 δηλαδή είναι στην ολότητά της και τίτλος του PS VR - ενώ η έκδοση για το σύστημα της Microsoft θα μπορεί να λειτουργήσει και σε προσωπικούς υπολογιστές βασισμένους σε Windows 10. Το Resident Evil 7 θα είναι ο πρώτος τίτλος από ανεξάρτητη εταιρεία δημιουργίας και έκδοσης games που θα υπάγεται στην πρωτοβουλία Xbox Play Anywhere: υπενθυμίζουμε πως, βάσει των προδιαγραφών της πρωτοβουλίας αυτής, ένας τίτλος για Xbox One που κυκλοφορεί και για Windows 10 θα προσφέρεται σε ενιαία τιμή (είτε αγοράσει δηλαδή τον έναν είτε τον άλλο κανείς έχει και τον άλλο δωρεάν), ενώ είναι εφικτή μέσω Xbox Live και η αποθήκευση της προόδου του παίκτη Δικτυακά, ώστε να μπορεί να ξεκινήσει το παιχνίδι στην μία έκδοση και να το συνεχίσει στην άλλη χωρίς πρόβλημα.

Η Capcom δεν έχει κάνει μέχρι στιγμής ανακοίνωση σχετικά με τα χαρακτηριστικά της έκδοσης του Resident Evil 7 για H/Y, δηλαδή σε τί επιπέδου βελτιστοποίηση - υψηλότερες αναλύσεις, λεπτομερέστερα γραφικά, σύστημα ελέγχου κλπ. - μπορούν να προσβλέπουν οι PC gamers σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις για PS4/Xbox One. Κρίνοντας, πάντως, από τις ελάχιστες και τις προτεινόμενες προδιαγραφές συστήματος που δημοσιεύονται στην σελίδα του τίτλου στο Δικτυακό κατάστημα της Steam (οι οποίες δεν είναι ευκαταφρόνητες) η πιθανότητα να έχουν κάνει οι Ιάπωνες σοβαρή προσπάθεια για αισθητά καλύτερο τεχνικό τομέα στην έκδοση των PC ίσως δεν είναι μικρή. Παρά την... συζητήσιμη προϊστορία της συγκεκριμένης εταιρείας.

Σε κάθε περίπτωση η επιλογή της Capcom να ενταχθεί στην πρωτοβουλία Xbox Play Anywhere είναι σημαντική από μόνη της: μέχρι σήμερα μόνο τίτλοι της ίδιας της Microsoft, όπως τα Gears of War 4 και Forza Horizon 3, προσέφεραν αυτά τα οφέλη. Περισσότεροι θα κυκλοφορήσουν φέτος από τον αμερικανικό κολοσσό (όπως τα Halo Wars 2 και Crackdown 3), θα έχει ενδιαφέρον ωστόσο να διαπιστώσουμε αν το παράδειγμα των Ιαπώνων θα ακολουθήσουν και άλλες μεγάλες ανεξάρτητες εταιρείες του χώρου και σίγουρα οι μεγαλύτερες Δυτικές (όπως οι Electronic Arts και Ubisoft). Αντίστοιχες ανακοινώσεις για άλλα ΑΑΑ games του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς δεν έχουμε ακόμη, όμως αυτό δεν είναι απαραίτητα ενδεικτικό. Σε εκπλήξεις... ελπίζουμε πάντα!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ