Project Cars: εκκίνηση στις 8/5

Αντίστροφη μέτρηση για τον ίσως κορυφαίο τίτλο αγώνων ταχύτητας αυτοκινήτων του 2015

Το 2015 εξελίσσεται σε χρονιά εξαιρετικά ενδιαφέρουσα από πλευράς ποιότητας κυκλοφοριών για όλα τα συστήματα ηλεκτρονικής διασκέδασης της αγοράς. Προς το τέλος της θα έχουμε όλα τα FIFA, Pro Evolution, Call of Duty και Assassin's Creed που "παραδοσιακά" περιμένει το κοινό, όμως κατά το πρώτο της εξάμηνο - που άλλοτε ήταν διάστημα φτωχό έως... "κρανίου τόπος" σε ΑΑΑ νέες παραγωγές - έχουμε ήδη τα Ori and the Blind Forest, Bloodborne και Mortal Kombat X, αναμένουμε δε τα Project Cars, Witcher 3 και Batman Arkham Knight. Για το πρώτο, μάλιστα, έχουμε - μετά από δύο καθυστερήσεις, μία πολλών μηνών και μία λίγων - συγκεκριμένη ημερομηνία διάθεσης πια: την 8η Μαΐου, τόσο για την έκδοση των PC, όσο και την αντίστοιχη των PlayStation4/Xbox One.

Υπενθυμίζουμε πως το Project Cars είναι ένας τίτλος εξομοίωσης αγώνων με αυτοκίνητα που ξεκίνησε ως "συμμετοχικής" ανάπτυξης, με ενδιαφερόμενους gamers να προ-καταβάλλουν κάποια χρήματα για τα κόστη δημιουργίας του και άλλους συμμετέχοντες να προσφέρουν ώρες δοκιμών ώστε η όλη παραγωγή να προχωρά βάσει των σχολίων τους. Αρχικά προοριζόταν για κυκλοφορία μόνο σε Η/Υ - όμως η εκτενής δουλειά που είχε γίνει στα γραφικά, στα αυτοκίνητα και τις πίστες, στη φυσική συμπεριφορά των οχημάτων κλπ. σύντομα έγινε αντιληπτό από την Slightly Mad Studios ότι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και στα PS4/Xbox One, εξ ου και οι εκδόσεις για τα συστήματα αυτά παράλληλα με αυτήν των PC.

Μιλώντας για την έκδοση των PC - μόνο σε περιβάλλον Windows - η δημιουργός εταιρεία του δημοσιοποίησε τις επίσημες τεχνικές προδιαγραφές που θα πρέπει να πληρούν οι σχετικοί προσωπικοί υπολογιστές, ακολούθως:

Ελάχιστες προδιαγραφές συστήματος
Κεντρικός επεξεργαστής: 2.66 GHz Intel Core 2 Quad Q8400 ή 3.0 GHz AMD Phenom II X4 940
Μνήμη λειτουργίας: Κεντρική συστήματος 4GB, αποκλειστικά για γραφικά 1GB
Υποσύστημα γραφικών: nVidia GTX 260 ή ATI Radeon HD 5770

Προτεινόμενες προδιαγραφές συστήματος
Κεντρικός επεξεργαστής: 3.5 GHz Intel Core i7 3700, 4.0 GHz AMD FX-8350
Μνήμη λειτουργίας: κεντρική συστήματος 8GB, αποκλειστικά για γραφικά 2 GB
Υποσύστημα γραφικών: σειρά nVidia GT600, σειρά AMD Radeon HD7000 ή ανώτερο

Θα σχολιάσουμε τις προδιαγραφές αυτές με τον τρόπο που... τίς χαρακτηρίζουμε πάντα: είναι πιθανό να ισχύουν, αλλά δεν θα προσφέρουν σε καμία περίπτωση την ποιότητα των γραφικών που θαυμάζει κανείς στα σχετικά στιγμιότυπα υψηλής ανάλυσης που δημοσιεύονται (όπου όλα τα εφέ βελτίωσης της εικόνας είναι ενεργοποιημένα και φυσικά δεν μπορεί να έχει κανείς ιδέα για τα καρέ ανανέωσης της οθόνης που επιτυγχάνονται έτσι). Ο τίτλος της Slightly Mad Studios θεωρείται από τις πρώτες επαφές του ειδικού Τύπου με αυτόν απαιτητικός (περισσότερο απ' όσο οι προτεινόμενες προδιαγραφές υπονοούν δηλαδή), προσφέρει όμως εντυπωσιακά έως... ασύλληπτα μεγάλη γκάμα επιλογών και ρυθμίσεων ώστε να επιτύχει κανείς τα πολυπόθητα 60 καρέ το δευτερόλεπτο με όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες στην ποιότητα της απεικόνισης.

Μιλώντας για τα πολυπόθητα 60 καρέ, η Slightly Mad Studios υποστηρίζει πως προσφέρονται σταθερά τόσο από την έκδοση για PlayStation4, όσο και από την έκδοση για Xbox One - με τη διαφορά, ως συνήθως πλέον, ότι στην πρώτη η ανάλυση οθόνης είναι πλήρους υψηλής ευκρίνειας (1080p) ενώ στην δεύτερη χαμηλότερη (900p). Για πρώτη φορά πάντως σε τίτλο του είδους σε οικιακά PlayStation και Xbox, προσφέρονται όχι όλες, αλλά πολλές από τις επιλογές ρύθμισης της ποιότητας των γραφικών - και απομένει να διαπιστώσουμε πρακτικά πόσο μπορούν αυτές να βοηθήσουν στην επίτευξη των "μαγικών" 60 καρέ στα συστήματα των Sony και Microsoft. Η έκδοση για PC, φυσικά, υποστηρίζει όχι μόνο ανάλυση υπερυψηλής ευκρίνειας (εικόνα 4Κ ή 3840x2160 pixels) αλλά και... υπερυψηλής επί τρία (12Κ), με την εικόνα του Project Cars να εκτείνεται σε τρεις οθόνες 4Κ. Τις εκτενείς εντυπώσεις μας από το ίσως περισσότερο ενδιαφέρον racing game της χρονιάς, θα τις καταθέσουμε το συντομότερο δυνατό. Έως τότε...

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ