Far Cry 5: πρακτικές εντυπώσεις

Τί διαπιστώσαμε παίζοντας για πρώτη φορά την νέα παραγωγή της Ubisoft;

Αν υπάρχει κάτι βέβαιο στην βιομηχανία των video games αυτή τη στιγμή, αυτό είναι η έφεση κι επένδυση της Ubisoft στην δημιουργία μεγάλων εικονικών κόσμων για τις παραγωγές της. Σχεδόν όλοι οι τίτλοι υψηλών προϋπολογισμών που η εταιρεία κυκλοφορεί τακτικά, από την αστική ζούγκλα των Watch Dogs μέχρι τις εξωτικές τοποθεσίες των Assassin's Creed, φανερώνουν πως η Ubisoft εννοεί πλέον να προσφέρει κάθε χρόνο στους παίκτες και από ένα νέο κομμάτι ψηφιακής γης για να εξερευνήσουν.

Οι Γάλλοι έχουν, ωστόσο, μετά από χρόνια δράσης σε αυτήν την κατηγορία games και κάτι πολύ σημαντικό: η μεγάλη ελευθερία κινήσεων που χαρακτηρίζει τις συγκεκριμένες παραγωγές δεν είναι από μόνη της... εξ ορισμού και απαραίτητα ενδιαφέρουσα. Για πόσο καιρό μπορεί ένας παίκτης να... θαυμάζει απέραντες πεδιάδες και πλούσια βλάστηση, όσο όμορφα κι αν αποδίδονται με σύγχρονα γραφικά; Οι χαρακτήρες είναι αυτοί που κάνουν μια περιοχή ενδιαφέρουσα - και βασισμένη σε αυτήν την διαπίστωση η Ubisoft δημιούργησε το - προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει τον Μάρτιο - Far Cry 5. Και μάλιστα το έκανε υιοθετώντας παράλληλα νέα αφηγηματική προσέγγιση, η οποία ωθεί τον τίτλο αυτό και τις παραγωγές δράσης κι επιβίωσης γενικότερα σε επίπεδο υψηλότερο.


Ανακαλώντας κανείς το Far Cry 3 του 2012 δεν αργεί να συνειδητοποιήσει πως η δημοφιλής σειρά τότε ξεκίνησε ουσιαστικά να διαμορφώνει τον χαρακτήρα που τής επιτρέπει να ξεχωρίζει σήμερα. Ενώ το Far Cry 2 είχε δώσει έμφαση στην επιβίωση (σε σχέση με τον προκάτοχό του), ήταν το Far Cry 3 αυτό που προσέθεσε αναγνωρίσιμο ύφος και στυλ στην όλη "συνταγή". Χαρακτήρες όπως ο αξέχαστος Vaas ή ο ύπουλος Hoyt Volker ήταν ακριβώς ό,τι χρειάζονταν τα Far Cry για να ξεχωρίσουν σε μία κατηγορία όπου οι "μνηστήρες" όχι απλώς είναι πολλοί, αλλά επικρατεί το... αδιαχώρητο εδώ και χρόνια.

Το Far Cry 4 ώθησε αυτό το σημαντικό στοιχείο της έμφασης στους χαρακτήρες σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο με τον πρωταγωνιστή του, τον Pagan Min. Φυσιολογικά, λοιπόν, το Far Cry 5 επιδιώκει να συνεχίσει αυτήν την καλή παράδοση και να προσφέρει έναν ακόμη αξιοπρόσεκτο "κακό" θέτοντας τους παίκτες αντιμέτωπους με έναν διεστραμμένο ιεροκήρυκα ονόματι Joseph Seed. Η επαρχία Hope στη Montana έχει πέσει θύμα της αίρεσης που αυτός έχει δημιουργήσει και οι πόλεις που την απαρτίζουν έχουν αποκοπεί από τον υπόλοιπο κόσμο εξαιτίας των πιστών ακολούθων της.


Όσον αφορά στους βασικούς μηχανισμούς παιχνιδιού το Far Cry 5 δεν απομακρύνεται πολύ από το... ευαγγέλιο που έχουν συγγράψει τα υπόλοιπα μέλη της σειράς. Στα καλύτερα τους τα Far Cry είναι τίτλοι στην διάρκεια των οποίων χρειάζεται να επιβιώσει κανείς αρκετές ώρες μέχρις ότου να φτάσει στο σήμείο να εξολοθρεύει τους αντιπάλους του απολαυστικά. Με δεδομένη, λοιπόν, αυτήν την γνωστή, και εδώ έκδηλη προσπάθεια του παίκτη να παραμείνει ζωντανός, τι είναι αυτό που όντως κάνει το πιο πρόσφατο Far Cry 5 να διαφέρει από τους προκατόχους του;

Κρίνοντας από το πρόσφατο ταξίδι μας στο Λονδίνο για την σχετική εκδήλωση της Ubisoft - αλλά και την αποκλειστική συνέντευξη που εξασφαλίσαμε με τους δημιουργούς του - το διαφοροποιό στοιχείο είναι ο ίδιος ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας του, ο οποίος είναι πειστικότερος από ποτέ!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ