Ε3 2015: Microsoft, η συνέντευξη Τύπου

Υπεροπλία σε αποκλειστικότητες για φέτος και... μερικές εκπλήξεις!

Όταν έχεις παρακολουθήσει κάτι αρκετές φορές, ξέρεις γρήγορα πότε γίνεται λανθασμένα. Και ξέρεις πάντοτε, μα πάντοτε, πότε γίνεται σωστά. Τα προηγούμενα πέντε χρόνια οι συνεντεύξεις Τύπου της Microsoft στο πλαίσιο της μεγαλύτερης έκθεσης για το gaming, της Ε3, ήταν είτε πάρα πολύ κακές, είτε ολοφάνερα αμήχανες, είτε αδιάφορες. Δεν ήταν σωστές, ενδιαφέρουσες, συναρπαστικές ενίοτε - δεν ήταν, εν ολίγοις, όπως έπρεπε να είναι. Η συνέντευξη Τύπου της Microsoft για την Ε3 2015, όμως, ήταν. Κάτι που οι Αμερικανοί ειδικά φέτος χρειάζονταν... και τώρα προσέφεραν, θέτοντας τον πήχυ για την αντίστοιχη συνέντευξη Τύπου της Sony πολύ ψηλά. Ενδεχομένως αντιρεαλιστικά ψηλά.

Η δομή της όλης εκδήλωσης και το περιεχόμενό της ήταν σχεδόν ακριβώς όπως τα είχαμε προβλέψει - χωρίς αυτό, ωστόσο, ευτυχώς να σημαίνει πως έλειψαν οι εκπλήξεις. Ήταν μία συνέντευξη Τύπου με πολύ καλή ροή: σε ένα ή δύο σημεία μόνο "έπεσε ο ρυθμός της", ο οποίος παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα χάρις στις 10λεπτες (το πολύ) παρουσιάσεις και τη σχετική έλλειψη όλων εκείνων των κουραστικών κλισέ λογιδρίων που εν τέλει κανένα λόγο ύπαρξης δεν έχουν σε ένα 90λεπτο που οφείλει να προκαλέσει ενθουσιασμό. Όχι. Η Microsoft είχε έλθει σήμερα στο Galen Center για να μιλήσει για games και μόνο για games. Και ναι μεν η... υπεροπλία της σε αυτά η φετινή έκανε την επιλογή αυτή προφανή, αυτό ωστόσο δεν σημαίνει πως είναι λιγότερο εκτιμητέα. Και η υπεροπλία, και η επιλογή.

Από τα ήδη γνωστά και αναμενόμενα, λοιπόν: το νέο Tomb Raider, το νέο Forza MotorSport και το νέο Halo δείχνουν εκπληκτικά. Ήταν ίσως η πρώτη φορά που, προσέχοντας επί τούτου και ψάχνοντας για λεπτομέρειες, είχε κανείς την αίσθηση πως ναι, αυτά τα games είναι γνωστού "ύφους", αλλά από τεχνικής άποψης ανήκουν ξεκάθαρα πια σε άλλη "γενιά" από τις παραγωγές του Xbox 360. To γεγονός ότι και τα τρία (μαζί με το δωρεάν Fable Legends) θα κυκλοφορήσουν από το Σεπτέμβρη ως το Δεκέμβρη και θα είναι διαθέσιμα μόνο στο Xbox One - το οποίο όμως δεν θα στερηθεί και τους γνωστούς ετήσιους ΑΑΑ τίτλους που θα κυκλοφορήσουν και για PS4 - καθιστά το νέο σύστημα της Microsoft επιτέλους θελκτικό στους κατόχους του Xbox 360 που μέχρι σήμερα δεν είχαν πειστεί να κάνουν τη σχετική επένδυση.

Με τη Microsoft να κάνει την παραπάνω "προτροπή" δημόσια με τις... ίδιες λέξεις σχεδόν, δεν χωρά καμία αμφιβολία όσον αφορά στον φετινό της στόχο: και μόνο αυτούς τους καταναλωτές από την εγκατεστημένη βάση του Xbox 360 να "κερδίσει" φέτος με την ποιοτικά κορυφαία της σειρά τίτλων η Microsoft, έχει... "στο τσεπάκι" τα 10 εκατομμύρια συστήματα που χωρίζουν την εγκατεστημένη βάση του Xbox One από αυτήν του PS4. Καθόλου άσχημα, για κάτι εν τέλει εφικτό - αν προϋποθέσει κανείς βολικά πως πολλοί από αυτούς τους καταναλωτές δεν έχουν ήδη κάνει "αναβάθμιση" σε... PS4, βέβαια!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ