Apple Arcade: πολλά νέα ποιοτικά games, κλασικά και όχι μόνο

Οι Αμερικανοί αυξάνουν ακόμη περισσότερο την αξία της συνδρομητικής τους υπηρεσίας

Αν και δεν έχουν ποτέ δοθεί στην δημοσιότητα στοιχεία όσον αφορά στην εμπορική του επιτυχία, δεν χωρά καμία αμφιβολία όσον αφορά στην συνολική του ποιότητα: το Apple Arcade προσφέρει μία από τις πλέον προσεκτικά διαλεγμένες βιβλιοθήκες περιεχομένου ανάμεσα στις διάφορες συνδρομητικές υπηρεσίες για games, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς και το χαμηλό κόστος των $4.99 μηνιαίως. Στον κατάλογό της προστίθενται ανάμεσα στα 5 και στα 10 νέα games κάθε μήνα, με τον συνολικό αριθμό τους να ανέρχεται (μέχρι χθες) στα 150 ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα. Αλλά η Apple εννοεί να προωθήσει πλέον περισσότερο δυναμικά την υπηρεσία αυτή, αν κρίνει κανείς από τους 30 νέους τίτλους που μόλις προσέθεσε και τις θετικές αλλαγές που κάνει ώστε να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές από διαφορετικά κοινά.

Πρώτα απ' όλα, υπάρχει πλέον μία νέα ενότητα τίτλων στο Apple Arcade, που απευθύνεται κυρίως στους... μη-gamers, με το όνομα Timeless Classics. Αυτή περιλαμβάνει παιχνίδια που έχουν αγαπηθεί από εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους είτε σε άλλα συστήματα είτε σε παραδοσιακή μορφή, όπως τα Solitaire, Chess Play & Learn, Backgammon, Good Sudoku, Checkers Royal, Mahjong Titan, Tiny Crossword, Sudoku Simple και Flipflop Solitaire. Υπάρχουν επίσης ορισμένες παραλλαγές κλασικών παιχνιδιών, όπως τα Really Bad Chess και Spell Tower. Οι αφοσιωμένοι gamers μπορεί να... γελούν με αυτού του είδους τους τίτλους, η αλήθεια είναι όμως ότι θα αποδειχθούν εξαιρετικά δημοφιλή σε συγκεκριμένα κοινά, όπως τους κατόχους συσκευών της Apple μεγαλύτερης ηλικίας ή καταναλωτές που ευκαιριακά απλώς θέλουν να παίξουν στο κινητό ή το tablet τους κάτι γνώριμο και άμεσα κατανοητό.

Υπάρχει επίσης μια άλλη νέα ενότητα που ενδιαφέρει περισσότερο τους casual gamers από τα Timeless Classics. Ονομάζεται App Store Greats και φιλοξενεί εξαιρετικά επιτυχημένους, ποιοτικούς τίτλους που κάτω από κανονικές συνθήκες αγοράζονται ξεχωριστά, όμως η Apple (προφανώς βάσει κάποιας ειδικής συμφωνίας) προσέθεσε στο Apple Arcade ώστε να αυξήσει περαιτέρω την αξία του. Οι πρώτοι τίτλοι του App Store Greats είναι όντως ξεχωριστοί, καθώς περιλαμβάνουν τα πασίγνωστα Mini Metro, Reigns, Fruit Ninja Classic, Don't Starve: Pocket Edition, Badland, Blek, Chameleon Run, Threes, The Room Two και Monument Valley. Δεν είναι ακόμη σαφές το αν και κατά πόσο θα προσφέρονται δωρεάν στο Apple Arcade για πάντα ή αν θα αντικατασταθούν κάποια στιγμή με άλλα αντίστοιχης ποιότητας (α λα Microsoft Game Pass δηλαδή), αλλά για την ώρα αξίζουν την προσοχή και τον χρόνο κάθε κατόχου συσκευής Apple.

Οι υπηρεσίες αυτού του τύπου στηρίζονται βεβαίως και στην σταθερή ροή νέων παραγωγών προκειμένου να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον των υπαρχόντων συνδρομητών, το Apple Arcade λοιπόν προσφέρει και πολλές τέτοιες. Μέσα στον Απρίλιο θα προστεθούν στον κατάλογό του τα NBA 2K21 Arcade Edition, Wonderbox: The Adventure Maker, Simons Cat: Story Time, Fantasian, SongPop Party, Taiko no Tatsujin: Pop Tap Beat, Cut the Rope Remastered, The Oregon Trail, World of Demons και Clap Hanz Golf. Είναι όλοι games ποιότητας AAA και απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά, όπως θα περίμενε κανείς από μία mainstream υπηρεσία της Apple.

Τα παραπάνω συνιστούν αξιόλογες προσθήκες σε μία συνδρομητική πρόταση που είναι περισσότερο φιλική στο οικογενειακό κοινό από κάθε άλλη αυτήν την στιγμή: μέχρι 6 μέλη που έχουν δηλωθεί ως μέλη της ίδιας οικογένειας παίζουν όλα τα games του Apple Arcade με την ίδια συνδρομή, δεν υπάρχουν διαφημίσεις σε κανέναν τίτλο, ούτε έξτρα αγορές (in-app purchases). Αυτά είναι σημαντικότερα απ' όσο "ακούγονται" αρχικά, όπως θα βεβαιώσει... οποιοσδήποτε γονιός με iPad!

Με περισσότερα, δε, ποιοτικά games στον ορίζοντα των επόμενων μηνών - όπως τα The Artful Escape, Enter the Construct, Frenzic: Overtime, Legends of Kingdom Rush, Proxi και Ultimate Rivals: The Court - όλα δείχνουν πως το Apple Arcade θα πλησιάσει πολύ σύντομα τον χαρακτηρισμό του "must-have" ανάμεσα στις συνδρομητικές υπηρεσίες που απευθύνονται στο ευρύτατο κοινό των κατόχων συσκευών Apple. Μπορεί να μην διαθέτει ακόμη εκείνη την παραγωγή που κάποτε αποκαλούσαμε "killer-app" - τον ένα και μοναδικό λόγο που λειτουργεί ως κίνητρο αγοράς ενός συστήματος ψυχαγωγίας ή της εγγραφής σε μία συνδρομητική υπηρεσία - αλλά με τόσο υψηλή ποιότητα περιεχομένου σε αυτό το μηνιαίο κόστος, ποιός το χρειάζεται;

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ