Νέα

lowbudgetlife.gr: Μια έξυπνη καμπάνια που μιλάει για τη σκληρή low budget πραγματικότητα

Θα ήθελες να δεις κομψά ρούχα και παπούτσια σε τρομερά χαμηλές τιμές, έτσι που είκοσι ευρώ θα σου φτάσουν για όλη τη σεζόν; Να μάθεις πώς θα κάνεις τις πιο οικονομικές διακοπές, πώς θα βρεις φθηνά εστιατόρια και φθηνές λύσεις για να διακοσμήσεις το σπίτι σου; Όλα σε μια πλατφόρμα για να διαλέξεις; Φυσικά και ναι. Στο παιχνίδι της αγοράς, οι low budget προτάσεις κι οι προσφορές είναι απ’ τα πιο δυνατά εργαλεία για να τραβήξουν την προσοχή μας σ’ έναν κόσμο που κινείται με ασταμάτητους ρυθμούς. Η χαρά της «ευκαιρίας» προσπερνάει τις δεύτερες σκέψεις και, πολλές φορές, τις πραγματικές μας ανάγκες.

banner

Το «τυράκι» της προσφοράς και την αδυναμία μας να αντισταθούμε σ’ αυτήν αξιοποίησε έξυπνα η μη κερδοσκοπική οργάνωση Food On για να περάσει το μήνυμά της. Από την πρώτη ημέρα του Απριλίου, λάνσαρε την ιστοσελίδα lowbudgetlife.gr και, σε συνεργασία με δημοσιογραφικά μέσα αλλά και δημοφιλείς λογαριασμούς στα social, την προώθησε στο κοινό ως μια νέα πλατφόρμα που συγκεντρώνει –όπως μαρτυρά το όνομά της– low budget προσφορές και ιδέες για όλους. «1.000.000 χρήστες ζουν ήδη low budget – Μπες και μάθε πώς», ήταν το κείμενο που συνόδευε το κάλεσμα, αλλά οι επισκέπτες που πάτησαν τον σύνδεσμο συνάντησαν κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που περίμεναν.

banner

«1.000.000 άνθρωποι ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας στην Ελλάδα – γι’ αυτούς το low budget δεν είναι επιλογή, είναι επιβίωση», μεταδίδει το site με εμφατικό τρόπο, αποτυπώνοντας τη σκληρή πραγματικότητα γύρω μας. Σύμφωνα με στοιχεία από την έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας τον Μάρτιο του 2020, το 12,9% του πληθυσμού της Ελλάδας ζει στη φτώχεια ενώ το 55,4% του πληθυσμού ανά πάσα στιγμή μπορεί να πέσει κάτω από το όριο αυτής, αφού αδυνατεί να αντιμετωπίσει την απώλεια εισοδήματος πέραν των τριών μηνών.

Ένας υπερσύνδεσμος στο τέλος της σελίδας σε παραπέμπει στη φιλανθρωπική δράση της οργάνωσης και τον τρόπο που μπορείς να ενισχύσεις το έργο της. Η Food On εργάζεται από το 2017 κατά του κοινωνικού αποκλεισμού στη χώρα μας, με όχημα την τροφή. Μέσα από δράσεις αλληλεγγύης και εκπαίδευσης στον επισιτιστικό κλάδο, συμβάλει στην κοινωνική και εργασιακή ενσωμάτωση και στην ενδυνάμωση όσων ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας. Σταθερά κάθε μήνα, εξυπηρετεί 160 ωφελούμενους.