Οι κριτικές του κοινού

Happy End

Δραματική 2017 | Έγχρ. | Διάρκεια: 107'

Γαλλοαυστριακή ταινία, σκηνοθεσία Μίκαελ Χάνεκε με τους: Ιζαμπέλ Ιπέρ, Ματιέ Κασοβίτς, Ζαν-Λουί Τρεντινιάν, Φαντίν Αρντουάν

ΠληροφορίεςΠληροφορίες και κριτικές για την ταινία

Οι κριτικές του κοινού

Προσθέστε στο blog ή στο site σας τα αστεράκια των χρηστών του αθηνόραμα για αυτή την παράσταση κάνοντας copy – paste τον παρακάτω html κώδικα

Μορφοποίηση
Επιλέξτε πλάτος



px
Επιλέξτε μέγεθος κειμένου



Εμφάνιση τίτλου

Επιλέξτε χρώμα

Δώσε την κριτική σου

* Όνομα   * e-mail    
Σχόλιο

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τις οδηγίες και τους όρους χρήσης  
Επιθυμώ να λάβω ενημέρωση με email σε περίπτωση απάντησης

  • Αθηνά πριν από 2 χρόνια

    2 αστεράκΑ Παρ'όλο που διάβασα τις τόσο διαφορετικές και όχι τόσο καλές μερικές φορές, κριτικές των θεατών για την ταινία, πήγα και την είδα γιατί μου αρέσουν οι ταινίες του Χανεκε. Δεν την βρήκα βαρετή, αντιθέτως μέχρι να καταλάβει κανείς τί γίνεται και ποια είναι η σχέση των ηθοποιών μεταξύ τους, έχει φύγει η μισή ταινία, κάτι που σε αποσπά από αυτό που θέλει να προβάλει ο σκηνοθέτης, δηλαδή την σαπίλα της μεγαλοαστικής τάξης. Πιστεύω ότι με μια διαφορετική σκηνοθεσία θα ήταν μια πολύ καλή ταινία και όχι αυτό το πάζλ των πολύ επιφανειακών σκηνών από την ζωή των ηρώων, που όταν καταφέρεις και το ενώσεις, σου μένει ένας εκνευρισμός και μια απογοήτευση!

  • Ιωάννης Μαριάμπας πριν από 2 χρόνια

    3 αστεράκΑ

  • ΧΡΗΣΤΟΣ πριν από 2 χρόνια

    3 αστεράκΑ Δεν είναι και η καλύτερή του, αλλά είναι καλή. Καλά έκαναν και βράβευσαν το "ελάφι" αντί αυτού.

  • Βασίλης πριν από 2 χρόνια

    2,5 αστεράκΑ Κατώτερη των προσδοκιών που έχει θέσει ο Χάνεκε με τις προηγούμενες ταινίες του. Μηδενική πλοκή, απλά βλέπουμε στιγμιότυπα από τις ζωές των μελών μιας μεγαλοαστικής οικογένειας στο Καλαί. Δυστυχώς δεν έχει κάτι καινούριο να προσφέρει, επαναλαμβάνει ιδέες που έχει παρουσίασει σε προηγούμενες ταινίες του. Και κάποια καινούρια πράγματα, όπως το προσφυγικό, παρουσιάζονται τόσο ξαφνικά και βιαστικά που χάνονται. Φυσικά δεν πρόκειται για κακή ταινία. Αλλά όσοι δεν έχουν γνωρίσει τον Χάνεκε, ας το κάνουν με κάποιο από τα καλύτερα έργα του: Amour, Funny Games, Λευκή κορδέλα.

  • ΔήμητραΚ πριν από 2 χρόνια

    3,5 αστεράκΑ Άξιος Χάνεκε, ζωγραφίζει την παρακμή της Ευρωπαϊκής αστικής τάξης. Σκληρός αλλά όχι τρομακτικός, διαπεραστικός, δεν σου κάνει τη χάρη να σε λυτρώσει.

  • Σπυρος Σπυροπουλος πριν από 2 χρόνια

    4 αστεράκΑ Εξαιρετικη ταινια αλλα αποκλειστικα για σινεφιλ...........

  • aikaterinι παπαδοπουλου πριν από 2 χρόνια

    Χειρότερη ταινία δεν έχω δει. και όσο και να θες να να δώσεις ελαφρυντικά δεν θα το καταφέρεις και ασ σταματήσουν οι λάτρεις της υποτειθέμενης κουλτούρας να προσπαθούν να μας πείσουν ότι ήταν αριστούργημα

  • Stratos πριν από 2 χρόνια

    4 αστεράκΑ

  • Aris πριν από 2 χρόνια

    1,5 αστεράκΑ Αν θελετε να απολαυσετε χασμουρητο τοτε μονο να πατε! Μεταμοντερνο δηθεν με θεσεις του αποτυχημενου της οικογενειας αρα προοδευτικο!

  • γοητευτικός μεγαλοαστός πριν από 2 χρόνια

    2,5 αστεράκΑ Ο σημαντικότερος, κατά τη γνώμη μου, εν ζωή σκηνοθέτης είναι εδώ εκτός φόρμας. Χωρίς να προσθέτει κάτι νέο στο θέμα, ούτε στο τρόπο παρουσίασης του, φτιάχνει μια ταινία φανερά αποσπασματική, άνευρη και σαφώς αδύναμη για τα μέτρα του. Αν δεν ήταν σκηνοθέτης και ήταν σπουδαίος ζωγράφος, αυτή η ταινία θα ήταν απλώς ένα σκίτσο.

  • Νίκος - Αθήνα πριν από 2 χρόνια

    1,5 αστεράκΑ Ακολουθώ τον Χάνεκε εδώ και περίπου 25 χρόνια και μου έχει δώσει πολλές στιγμές κινηματογραφικής μέθεξης (Δασκάλα του Πιάνου, Funny Games, Κρυμμένος, Λευκή Κορδέλλα, Αγάπη). Η τελευταία του ταινία όμως με άγγιξε πάρα πολύ λίγο. Δεν μπορώ να πω ότι είναι για πέταμα. Θα ήμουν άδικος. Αυτό που μπορώ να πω όμως είναι ότι πολύ σύντομα είχα χάσει κάθε ενδιαφέρον για τη μοίρα που επεφύλλασε η ζωή στους χαρακτήρες του έργου. Με έπιασε μια υποδόρια νάρκωση, το σώμα μου δεν μπορούσε να βολευτεί στην καρέκλα, και έπιασα τον εαυτό μου να μετρά τους θεατές του σινεμά. Καθώς δεν είμαι ειδικός του κινηματογράφου, δεν μπορώ να πω τι θα μπορούσε να είχε κάνει ούτως ώστε αυτή η υποτιθέμενα σατυρική διάθεση απέναντι στην μεγαλοαστική τάξη να πάρει σάρκα και οστά από το να (μου) φαντάζει τόσο σπαραξικάρδια επίπεδη, βαρετή, αδιάφορη, και συμβατική. Δεν ξέρω πως να το εκφράσω. Σαν ο Χάνεκε να βαριόταν όταν έκανε αυτή την ταινία. Τέλος πάντων, περί ορέξεως κολοκυθόπιττα.

  • Aρης πριν από 2 χρόνια

    3,5 αστεράκΑ Με ωραίο casting ,κινηματογραφική πρωτοτυπία στην αρχή με τη λήψη κινητού,ο Χαϊνεκε αφηγειται μια οικογενειακή κατάσταση ακριβώς με αυτόν τον ¨παγερό"γαλλικό τρόπο. πιο πολύ μου άρεσε ο ΖΑΝ ΛΟΥΊ ΤΡΕΝΤΙΝΙΑΝ ...

  • Α.Φ πριν από 2 χρόνια

    5 αστεράκΑ Εξαιρετικη ! Σινεμα ουσίας κ οχι εντυπώσεων

  • Δημήτρης Α πριν από 2 χρόνια

    1 αστεράκΑ Καιρό είχα να δω τέτοια φόλα: έλεγα, δεν μπορεί, Χάνεκε είναι, το πολύ να μην είναι και τόσο καλή. Ρυθμοί βασανιστικά αργόσυρτοι, υπόθεση κοινότοπη (αν έτσι είναι η σάτιρα της μεγαλοαστικής τάξης...), σκηνοθεσία απλά αδιάφορη, παντελής έλλειψη ατμόσφαιρας (που αν μη τι άλλο, ατμόσφαιρα είχαν πάντα οι ταινίες του Χάνεκε, ακόμα κι όταν έπασχαν κάπως σεναριακά!). Μεγάλη απογοήτευση!

  • Frater πριν από 2 χρόνια

    2 αστεράκΑ Κάποτε στην Ελλάδα είχε γίνει ανέκδοτο ο Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος του Παναγιωτόπουλου, του Παναγιωτάτου, του Τορνέ και άλλων. Οι ταινίες τους έπαιρναν βραβεία στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης εν μέσω γιούχα και σφυριγμάτων από τον Εξώστη, και στη συνέχεια προβάλλονταν στους κινηματογράφους όπου πάτωναν. Το αποτέλεσμα ήταν, ακόμα και καλές ή πειραματικές δουλειές, να εξαφανίζονται πριν καν προβληθούν, μόνο και μόνο λόγω...προϊστορίας! Δεν περιμέναμε ότι θα δούμε "Νέο Ελληνικό Κινηματογράφο" με αυστριακή υπογραφή και μάλιστα με αμφίσημο περιεχόμενο. Πράγμα που σημαίνει, πως όλοι γνωρίζουμε πως η Ευρώπη είναι η "γηραιά ήπειρος", όπως και ότι η μεγαλοαστική (και όχι μόνον τάξη) παραβιάζει τις ίδιες της τις διακηρύξεις και την πολιτισμική-θρησκευτική ταυτότητα την ώρα που την επικαλείται, όπως επίσης κι ότι στους "αλληλέγγυους" των ΜΚΟ συγκαταλέγονται και κάποιοι γόνοι της αστικής τάξης που απλώς απέτυχαν να διαδεχθούν επάξια τους γονείς τους. Και λοιπόν; Κριτική στον μεγαλοαστικό κομφορμισμό και υποκρισία, δεν άσκησε μονάχα η Αριστερά, αλλά και ο εθνικοσοσιαλισμός. Η Αυστρία ειδικά, έχει την κακή συνήθεια να γεννά τους Χίτλερ και μετά να το παίζει ανύποπτη, όπως επίσης να σφετερίζεται τους Μότσαρτ της Βαυαρίας και να τους παρουσιάζει για Αυστριακούς. Ο Χάνεκε απέδειξε περίτρανα την από πλευράς του κατανόηση του φασιστικού και ναζιστικού φαινομένου με τις ταινίες "Παράξενα Παιχνίδια" και "Η Λευκή Κορδέλα", αλλά απ' ό,τι φαίνεται, ο χρόνος αρχίζει να ανοίγει Κερκόπορτες.

  • Π.Τ. πριν από 2 χρόνια

    1 αστεράκΑ Αλλη μια απατη κανει αδιαφορο στρηπτιζ. Ταινια και σκηνοθετης που δεν θα προσεχε κανεις αν δεν τον εσπρωχνε σκανδαλωδως το συστημα.

  • Δανάη πριν από 2 χρόνια

    2,5 αστεράκΑ Είμαι μεγάλη θαυμάστρια του Χάνεκε αλλά η συγκεκριμένη ταινία του δεν μου αρεσε. Δεν θεωρώ ότι είχε κάτι ιδιαίτερο να πει, πέρα από μια κριτική στην μεγαλοαστικη ταξη που όμως έχουμε ξαναδει. Κατά την γνώμη μου δεν είναι ταινία που αξίζει να δει κανείς στο σινεμά, εκτός αν θέλει να στηρίξει τον σκηνοθέτη που μας έχει συνηθίσει σε πολύ πιο ενδιαφέροντα εργα.

  • gmad πριν από 2 χρόνια

    5 αστεράκΑ Ο σημαντικότερος ευρωπαίος σκηνοθέτης επιστρέφει με μια ταινία που όχι απλώς σαρκάζει την άρχουσα τάξη, την αποδομεί στην κυριολεξία. Ευφυής τρόπος κινηματογράφησης, όλοι οι ηθοποιοί εξαιρετικοί. Η Ιζαμπέλ Ιπέρ άξια μούσα του. Αν είσαι ο σκηνοθέτης που έχει κάνει τη ''Λευκή κορδέλα'', τον ''κρυμμένο'' και τον ''άγνωστο κώδικα'' είναι δυνατόν να παραδώσεις ποτέ κάτι λιγότερο από αριστούργημα; Σινεμά που απαιτεί προσοχή. Και δεν χαρίζεται σε κανέναν. Συγχαρητήρια.

  • john πριν από 2 χρόνια

    2 αστεράκΑ no

  • Δώρα πριν από 2 χρόνια

    2,5 αστεράκΑ Δεν μου άρεσε. Ήταν τόσο βαρετή που ένιωθα πως δεν κυλάει η ώρα για να τελειώσει με τίποτα.