Οι κριτικές του κοινού

Αλεξάντρ Νιέφσκι
Aleksandr Nevsky

Σινεφίλ 1938 | Α/Μ | Διάρκεια: 87'

Σοβιετική ταινία, σκηνοθεσία Σεργκέι Αϊζενστάιν με τους: Νικολάι Τσερκάσοφ, Νικολάι Οχλάπκοφ, Βαλεντίνα Ιβάσοβα

ΠληροφορίεςΠληροφορίες και κριτικές για την ταινία

Οι κριτικές του κοινού

Προσθέστε στο blog ή στο site σας τα αστεράκια των χρηστών του αθηνόραμα για αυτή την παράσταση κάνοντας copy – paste τον παρακάτω html κώδικα

Μορφοποίηση
Επιλέξτε πλάτος



px
Επιλέξτε μέγεθος κειμένου



Εμφάνιση τίτλου

Επιλέξτε χρώμα

Δώσε την κριτική σου

* Όνομα   * e-mail    
Σχόλιο

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τις οδηγίες και τους όρους χρήσης  
Επιθυμώ να λάβω ενημέρωση με email σε περίπτωση απάντησης

  • adam πριν από 4 μήνες

    Σημαντική σοβιετική ταινία με καθαρά προπαγανδιστικό χαρακτήρα, έφερε μία νέα κινημ/φική γραφή. Κάτι παρόμοιο (και με ανάλογη θεματολογία) έκανε 70 χρόνια μετά το "300" , μόνο που αυτό θάφτηκε από την κριτική και το "ιντελεκτιέλ" κοινό καθότι αμερικανικό και "εμπορικό"...

  • Τάκης πριν από 5 μήνες

    0 αστεράκΑ Έχω γυρίσει ταινία με playmobil που φαίνεται πιο ρεαλιστική από αυτήν εδώ.

  • Σινεμαδοπληκτος πριν από 5 μήνες

    3 αστεράκΑ Όταν πρωτοείδα την υπόψη ταινία πριν από πάνω από μισό αιώνα, μου φάνηκε τότε ως αριστούργημα και ότι προηγείτο τις εποχής της Τώρα που την ξαναείδα δείχνει παρωχημενη και ξεπερασμένη με τα σημερινά δεδομένα,,ακόμα αδικείται η εξαιρετική μουσική επένδυση από την κακή ηχητική αναπαραγωγή Πάντως η σκιαγράφηση των προσοπων είναι συγκλονιστική

  • θωμας πριν από 9 χρόνια

    5 αστεράκΑ Αριστουργημα,οπως ολες οι ταινιες του Αιζενσταιν.

  • πριν από 9 χρόνια

    5 αστεράκΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΑΙΖΕΝΣΤΑΙΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΘΩΡΗΚΤΟ ΠΟΤΕΜΚΙΝ.

  • ΜΠ πριν από 15 χρόνια

    4 αστεράκΑ Νομίζω ότι πρόκειται για το πρότυπο πάνω στο οποίο στηρίζονται οι απανταχού "ταινίες αγιογραφίες", και ιδιαίτερα οι αμερικάνικες. Η επιρροή της όσον αφορά στην εξέλιξη της ιστορίας και στην χρήση της μουσικής ήταν τεράστια.
    Οσοι έχουν δει πχ τον πρόσφατο "Βασιλιά Αρθούρο" μπορούν να βρουν πολλές ομοιότητες: η σκιαγράφηση του βασικού χαρακτήρα, ο Μπορ ομοιάζει ακόμα και εμφανισιακά με τον σύντροφο του Νιέφσκι, η μάχη για τα ιδανικά κλπ. Να υπογραμμίσω ότι δεν συγκρίνω την αξία των δύο ταινιών.
    Τελικά θεωρώ τον "Αλέξανδρο Νιέφσκι" ως μία από τις αντιπροσωπευτικότερες "αμερικάνικες" ταινίες.