Ρόμα
Roma

5 / 5
Χρήστο Μήτση
Ρόμα

Δραματική 2018 | Α/Μ | Διάρκεια: 135'

Αμερικανομεξικανική ταινία, σκηνοθεσία Αλφόνσο Κουαρόν με τους: Γιαλίτζα Απαρίσιο, Μαρίνα ντε Ταβίρα, Νάνσι Γκαρσία, Χόρχε Αντόνιο Γκερέρο

Η ιστορία μιας υπηρέτριας στο σπίτι ενός Μεξικανού γιατρού στις αρχές της δεκαετίας του ’70.

Πού παίζεται: μέρες και ώρες προβολών Πού παίζεται: Αναλυτικά οι μέρες και ώρες προβολών

Η γνώμη των κριτικών

Μήτσης / Αθηνόραμα
Γαλανού / Εφ. Συντακτών
Δαλιάκα / Έθνος
Δανίκας / Πρώτο Θέμα
Ζουμπουλάκης / Βήμα
Καϊμάκης / Athens Voice
Καπράνος /
Κατσίκας / Σινεμά
Κουτσογιαννόπουλος / Alpha/LIFO
Μικελίδης / Enetpress.gr
Χαρμπής / Καθημερινή

Οι κριτικές του κοινού

Προσθέστε στο blog ή στο site σας τα αστεράκια των χρηστών του αθηνόραμα για αυτή την παράσταση κάνοντας copy – paste τον παρακάτω html κώδικα

Μορφοποίηση
Επιλέξτε πλάτος



px
Επιλέξτε μέγεθος κειμένου



Εμφάνιση τίτλου

Επιλέξτε χρώμα

  • anonymous πριν από 1 μήνες

    5 Μπαινει στα κλασσικα χωρις πολλες σκεψεις, Καθηλωνει τον Θεατη. Αξιζει να το δει κανεις αλλα και να το ακουσει σε αιθουσα.

  • Κωστας Κολημενος πριν από 1 μήνες

    5 Η μαγιά του σινεμά επιστέφει

    Μέσα στον μεγάλο λαβύρινθο της παγκόσμιας βιομηχανίας
    τους θεάματος που ο σημερινός άνθρωπος μολύνει το κάθε κύτταρο του γιατί δεν προλαβαίνει να εκλέξει τις κακές αισθητικά εικόνες,
    από το μεγάλο βομβαρδισμό που δέχεται από τα social Madiea την τηλεόραση τα έντυπα τις γιγαντοαφίσες και εν τέλει και τον κινηματογράφο.
    Είναι περικυκλωμένος και αιχμάλωτος της εικόνας o σύγχρονος άνθρωπος
    Να σταθώ λίγο στον κινηματογράφο που ορίζεται και τέχνη, αλλά και θέαμα μαζί.
    Ο κινηματόγραφος κατά τους Αναλυτές του θεραπεύει κυρίως
    την αίσθηση της όρασης , παρόλου που είναι μια τέχνη οπτικοακουστική.
    Και εντάσσεται στις αφηγηματικές τέχνες θέατρο και λογοτεχνία .
    Πέρα από την βαριά βιομηχανία του θεάματος μια στρατιά
    Ιδικούς για την κατασκευή του που η δαπάνη μερικές φορές ανέρχεται σε αστρονομικά ποσά, οι παραγωγοί επιστρατεύουν τους καλύτερος διαφημιστές να προ μοντάρουν το έργο να επιστρέψουν τα χτήματα στις τσέπες τους και με ένα μεγάλο κέρδος, προφανώς μια και αυτή είναι η δουλειά τους. Οι θεατές οδηγούνται κατά χιλιάδες στις αίθουσες γιατί μερικές φορές έχουν πέσει θύματα από ένα καλό τρέιλερ η από την πολύ γιγαντοαφίσα που υπάρχει γύρο τους
    Η πλειοψηφία πολλές φορές δυσανασχετεί καταλαβαίνοντας πως είναι θύμα της διατίμησης για το έργο .
    Από την άλλη εχουμε ένα εκπαιδευμένο κείνο που δεν μασάει σε τέτοια , και περιμένει την καλή ταινία για να ξεκολλήσει από το σπίτι του να πάει σινεμά .
    Αυτοί οι θεατές λέγονται σινεφίλ .
    Είμαι και εγώ ένας από αυτούς τους θεατές που βρέθηκα με πόλους άλλους της ηλικίας μου σε ένα σινεμά του κέντρου να δω μια πολυσυζητημένη
    Ταινία που βραβεύτηκε στην Βενετία με το χρυσό λέοντα φέτος
    Ο σκηνοθέτης της μεξικάνος
    Μια απλή ιστορία αφηγητές ο κόμαρόν στης αρχές του εβδομήντα στο Μεξικό χωρίς κάποια ιδιαίτερη πλοκή και σπουδαία δραματουργία.
    Σε ένα μικροαστικό σπίτι εργάζεται η κλεο και διαδραματίζονται διαφορά πράγματα της καθημερινότητας και της προσωπικής ζωής της Κλεο ,αλλά και της οικογενείας.
    Όσο ευανάγνωστο είναι το σενάριο με μικρές ανατροπές άλλα η γραφή η κινηματογραφική του Κουάρον εκτοξεύατε στο διάστημα .
    Σε μια δεύτερη ανάγνωση ο Κουαρόν σκιαγραφεί μια εποχή σημαδεμένη με πολλά γεγονότα. Άνθρωπος στο φεγγάρι , μεγάλες κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις , τεράστιες διάφορες των τάξεων, παρόλο που η εύπορη οικογένεια που εργάζεται η Κλεο έχει μια πανανθρώπινη συμπεριφορά από όλους στο σπίτι ,η παραγκουπόλη και οι μεγάλες συγκρούσεις στο δρόμο ο Κουαρόν
    αφήνει έντονο ποτιστικό στίγμα .

    Οι εξωτερικές σεκάνς αυτής της ταινία πιστεύω από εδώ και πέρα θα διδάσκονται στις σχολές τους κινηματογράφου παγκοσμίως
    Ο κουαρον έφτιαξε μια ταινία που θα χαίρονταν να τη δει ο Μπέργκμαν ,ο Ταρκόφσκι ,ο Φέλινι, ο Γουέλς, ο Αγγελόπουλος, ο Κουροσάβα, ο Μπερτολουστι ,ο Μπουνιουέλ ,ο Παζολίνι, ο Τρυφώ Ντράγιερ, ο Αϊζενστάιν
    Και τόσοι άλλοι Παρόλου που αυτή η ταινία είναι προϊόν μια μεγάλης διαδικτυακής πλατφόρμας, ο Κουάρον κατάφερε να κάνει αυτό που λεμέ έργο τέχνης και ονομάζεται κινηματογράφος . Αυτή η ταινία δεν έχει σασπένς και μεγάλη πλοκή ,αλλά εδώ μιλάει η γλωσσά του μέσου που λέγεται κινηματογράφος
    Ένας κινηματογράφος υψηλής αισθητικής που έγραψε και ο φίλος μου κριτικός κινηματογράφου Ιάκωβος Γογάκης
    Δεν θέλω να κάνω ανάλυση στης ταινία γιατί δεν είναι δική μου δουλειά αυτό είναι δουλειά του Ιάκωβου, εγώ έμεινα άναυδος από την κατασκευή της ταινία και της γραφής που κάνει ο Κουάρον πρόκειται για έναν μεγάλο μαέστρο του σινεμά μια και έκανε, σκηνοθεσία, σενάριο και την διεύθυνση φωτογραφίας
    Υ.Γ
    Αυτή η ταινία ίσως να είναι αυτοβιογραφική και ο Κουάρον να είναι ένας από τα τρία αγόρια της οικογένεια
    Υ.Γ. μια θερμή παράκληση, μια και καθώς είπα η ταινία είναι προϊόν μια μεγάλης διαδικτυακής πλατφόρμας και παράλληλα παίζεται και στο διαδίκτυο με συνδρομή
    Είναι έγκλημα να δείτε αυτή την ταινία στο γυαλί, χάνεται όλη η μαγιά του σινεμά
    Κ.Κ.

  • CVK1980 πριν από 1 μήνες

    5 Εξαιρετικη!

Αναλυτικά οι κριτικές του κοινού για αυτή την ταινία

Δώσε την κριτική σου

* Όνομα * e-mail
Σχόλιο

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τις οδηγίες και τους όρους χρήσης
Επιθυμώ να λάβω ενημέρωση με email σε περίπτωση απάντησης

Trailer


Links