Ζαν Λικ Γκοντάρ
2010
Socialism
Ένα κρουαζιερόπλοιο διασχίζει τη Μεσόγειο, έχοντας ανάμεσα στους επιβάτες του έναν εγκληματία πολέμου και την εγγονή του, ένα Ρώσο πράκτορα, ένα Γάλλο φιλόσοφο, έναν Παλαιστίνιο Πρέσβη και μια Αμερικάνα τραγουδίστρια.
1990
ΝΕΟ ΚΥΜΑ
Με πρόσχημα τις σχέσεις ενός κουρασμένου Δον Ζουάν με μια δυναμική γυναίκα του επιχειρηματικού κόσμου, ο Γκοντάρ σαρκάζει τη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα.
1987
ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΣΟΥ
Ενα δοκίμιο πάνω στην παρακμή της καλλιτεχνικής δημιουργίας, το θάνατο και την ανθρώπινη ηλιθιότητα, που υπογράφει με σαρκασμό ο Γκοντάρ.
1985
ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ
Σ' ένα παρισινό ξενοδοχείο, δύο ντετέκτιβ ερευνούν μια παλιά ιστορία φόνου, την ίδια ώρα που ένας μάνατζερ πυγμαχικών αγώνων χρωστά λεφτά στη μαφία. Μια ιδιόρρυθμη ταινία πάνω στο φιλμ νουάρ, το χρήμα και τον έρωτα. Όχι πάντως από τις καλύτερες του Γκοντάρ.
ΧΑΙΡΕ ΜΑΡΙΑ
Μια σύγχρονη μεταφορά της ιστορίας της Παρθένου Μαρίας και του Ιωσήφ, της σύλληψης και της γέννησης, όπου η Μαρία είναι μια νέα και χαριτωμένη εργαζόμενη και ο Ιωσήφ ένας νέος που δουλεύει σε βενζινάδικο. Μια ταινία πάνω στον έρωτα και τη ζωή, όπου η Μαρία είναι ένα σύμβολο, η παρθενιά της σημαίνει διαθεσιμότητα, ελευθερία, εμπιστοσύνη στη ζωή και τους φυσικούς της νόμους. Μαζί με το "Χαίρε Μαρία" προβάλλεται και η μικρού μήκους ταινία της Αν Μαρί Μιεβίλ "Το βιβλίο της Μαρίας" που είναι μια "εισαγωγή" στην ταινία του Γκοντάρ.
1983
ΟΝΟΜΑ ΚΑΡΜΕΝ
Η ταινία έχει πάρει το Χρυσό Λιοντάρι στο Φεστιβάλ Βενετίας του 1983. Κρατώντας το σκελετό της ιστορίας της "Κάρμεν" του Μπιζέ, ο Γκοντάρ μεταφέρει στο σήμερα το μύθο της, προσπαθώντας να διερευνήσει την κρυμμένη σχέση μεταξύ του Δον Χοσέ και της Κάρμεν, και μέσα απ' αυτή την όποια ερωτική σχέση των ανθρώπων.
1972
Όλα Πάνε Καλά
Με φόντο την κατάληψη ενός εργοστασίου από τους εργάτες του, ένας Γάλλος σκηνοθέτης και μια Αμερικανή δημοσιογράφος αναρωτιούνται αν όλα πάνε καλά στην πολιτική, την τέχνη και τις προσωπικές τους σχέσεις.
1967
2 ή 3 Πράγματα που Ξέρω για Αυτήν
Αντικείμενο σε ένα υπερκαταναλωτικό, μη ανθρώπινο περιβάλλον, η Ζιλιέτ εκπορνεύεται περιστασιακά για να συμπληρώσει τις "ανάγκες" της, κινούμενη σ' ένα χώρο, το Παρίσι των σίξτις, που αλλάζει συνεχώς πρόσωπο.
Weekend
Ο Ρολάν και η Κορίν Ντιράντ οδηγούν μέχρι το σπίτι των γονιών της τελευταίας στην εξοχή για να εξασφαλίσουν την κληρονομιά της από τον ετοιμοθάνατο πατέρα της, αποφασίζοντας, αν παραστεί ανάγκη, να καταφύγουν ακόμα και στη δολοφονία του.
1966
Αρσενικό - Θηλυκό
Η ζωή δυο νεαρών ζευγαριών στο Παρίσι του 1965, μέσα από μια ταινία-έρευνα για τη γενιά του Μαρξ και της Coca-Colla. Το Παρίσι των μπιστρό, των σινε-κλαμπ, των ελεύθερων ερωτικών σχέσεων, αλλά και των ατελείωτων φιλολογικών και πολιτικών συζητήσεων.
1965
Ο Τρελός Πιερό
Ύστερα από ένα βαρετό πάρτι, ο Φερντινάν Γκριφόν εγκαταλείπει τη γυναίκα και τα παιδιά του και το σκάει από το Παρίσι με μια παλιά ερωμένη του, προσπαθώντας να αποφύγουν τους επαγγελματίες δολοφόνους που την καταδιώκουν.
1963
Η Περιφρόνηση
Δυσαρεστημένος από την καλλιτεχνική προσέγγιση του σκηνοθέτη του, ένας Αμερικανός παραγωγός προσλαμβάνει έναν Γάλλο συγγραφέα για να διασκευάσει σεναριακά την «Οδύσσεια» με εμπορικότερο πνεύμα. Ο τελευταίος θα παγιδευτεί δημιουργικά, οδηγώντας σε αδιέξοδο ακόμα και την προσωπική του ζωή.
ΟΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΙΕΡΟΙ
Ο Οδυσσέας και ο Μιχαήλ Άγγελος συμμετέχουν σε έναν απροσδιόριστο πόλεμο, νομίζοντας ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν. Όταν οι μάχες τελειώνουν οι δυο ήρωες επιστρέφουν με μια βαλίτσα γεμάτη με καρτ-ποστάλ! Αντιμιλταριστική αλληγορία, βασισμένη εν μέρει σε θεατρικό του Μπενζαμίνο Ζόπολο.
1962
Ζούσε τη Ζωή της
Δώδεκα επεισόδια από τη ζωή της Νανά, κακοπληρωμένης πωλήτριας σε δισκάδικο, η οποία γίνεται πόρνη.
1960
Με Κομμένη την Ανάσα
Ένας κλέφτης αυτοκινήτων σκοτώνει έναν αστυνομικό και καταφεύγει στο Παρίσι, όπου έχει μια εφήμερη ερωτική σχέση με μια Αμερικανίδα.