Πλανητάριο

1,5

Έχοντας στο μυαλό της περισσότερο τις αλληγορίες πάνω στο κινηματογραφικό μέσο και το ατελείωτο φροϊδικό παιχνίδι πάνω στο συνειδητό και το ασυνείδητο, η Ζλοτόφσκι ξεχνάει να «στερεώσει» το σεναριακό της σκελετό και να παραδώσει μια ιστορία με ειρμό.

Πλανητάριο

Οι αδερφές Μπάρλοου καταφθάνουν στο Παρίσι για να δείξουν στο γαλλικό κοινό το μεταφυσικό τους σόου. Η συνάντησή τους με τον γνωστό κινηματογραφικό παραγωγό Αντρέ Κορμπέν θα έχει απρόβλεπτες εξελίξεις, την ίδια στιγμή που το αβγό του φιδιού έχει εκκολαφθεί στην Ευρώπη...

Πλανητάριο - εικόνα 1

Η Ρεμπέκα Ζλοτόφσκι αποτελεί μία από τις πλέον ταλαντούχες Γαλλίδες auteurs της τρέχουσας δεκαετίας. Από το 2010, όταν διακρίθηκε ως πρωτοεμφανιζόμενη στο Φεστιβάλ Κανών με το «Belle Epine», η Παριζιάνα σκηνοθέτις έχει μπει στη λίστα με τις πιο ελπιδοφόρες και ιδιαίτερες δημιουργούς, ενώ έχει καθιερώσει ένα δικό της κινηματογραφικό στιλ που ισορροπεί ανάμεσα στη γαλλική σινε-παράδοση και μια απόλυτα προσωπική, μεταμοντέρνα ποιητική ματιά.

Τα σύμβολα παίζουν μείζονα ρόλο στην αφηγηματική της κατασκευή, όπως και η εικαστική ακρίβεια με την οποία τοποθετεί τους ήρωες μέσα στα «ψυχρά» κάδρα της. Μετά το «Grand Central» η Ζλοτόφσκι κάνει το πλέον φιλόδοξο σκηνοθετικό της εγχείρημα, με σαφώς μεγαλύτερο μπάτζετ κι ένα πρωτοκλασάτο πρωταγωνιστικό ντουέτο, τη Νάταλι Πόρτμαν και τη Λίλι-Ρόουζ Ντεπ. Οι δύο Αμερικανίδες ενσαρκώνουν τις αδερφές Μπάρλοου, οι οποίες φτάνουν στο Παρίσι για να δείξουν στο γαλλικό κοινό το μεταφυσικό τους σόου. Η συνάντησή τους με τον γνωστό κινηματογραφικό παραγωγό Αντρέ Κορμπέν θα έχει απρόβλεπτες εξελίξεις, την ίδια στιγμή που το αβγό του φιδιού έχει εκκολαφθεί στην Ευρώπη...

Έχοντας στο μυαλό της περισσότερο τις αλληγορίες πάνω στο κινηματογραφικό μέσο, το θάνατο της φαντασίας μέσω της οπτικοποίησής της και το ατελείωτο φροϊδικό παιχνίδι πάνω στο συνειδητό και το ασυνείδητο, η Ζλοτόφσκι ξεχνάει να «στερεώσει» το σεναριακό της σκελετό και να παραδώσει μια ιστορία με ειρμό. Οι σκηνές-σχόλια στέκουν μετέωρες σαν αστέρια σε… πλανητάριο, ενώ η ερμηνεία των Πόρτμαν και Ντεπ μαζί με το ενδιαφέρον στιλιζάρισμα είναι αυτά που μένουν από τούτο το απόλυτα άνισο δράμα εποχής.

Γαλλία, Βέλγιο. 2016. Διάρκεια: 105΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Πλανητάριο

Planetarium
2
  • Δραματική
  • 2016
  • Διάρκεια: 105 '
  • Ρεμπέκα Ζλοτόφσκι

Οι αδερφές Μπάρλοου καταφθάνουν στο Παρίσι για να δείξουν στο γαλλικό κοινό το μεταφυσικό τους σόου. Η συνάντησή τους με τον γνωστό κινηματογραφικό παραγωγό Αντρέ Κορμπέν θα έχει απρόβλεπτες εξελίξεις, την ίδια στιγμή που το αβγό του φιδιού έχει εκκολαφθεί στην Ευρώπη...

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Κλείνουν οριστικά οι κινηματογράφοι Πάλας και Αλεξάνδρα;

Δυσοίωνες ειδήσεις που αφορούν δύο ιστορικές αίθουσες της Αθήνας θορύβησαν τους κατοίκους της πόλης τελευταία με τα δεδομένα, ωστόσο, να μην είναι τελεσίδικα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
19/04/2024

Ο Χρήστος που δε μένει πια εδώ παρουσιάζει το ασύγκριτο "Μαζί, Ποτέ!"

Το ανατρεπτικό φιλμ του Φατίχ Ακίν αφηγείται μια hardcore ερωτική ιστορία στα άκρα που συνδυάζει τρυφερότητα, ανθρωπιά, ασυμβίβαστη τρέλα και rock’n’roll ρομαντισμό.

Η σκηνοθέτρια Ιρίς Καλτενμπάκ γύρισε μία από τις εκπλήξεις της χρονιάς

Στην "Αρπαγή" η πρωτοεμφανιζόμενη δημιουργός υπογράφει ένα ψυχογράφημα που μένει αξέχαστο.

Οι ταινίες "Χάρι Πότερ" επιστρέφουν στους κινηματογράφους

Τα "Epic Movie Nights" φέρνουν ξανά στη μεγάλη οθόνη το franchise που λατρεύουν οι millennials.

"Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο": Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ στο φεστιβάλ της Τραϊμπέκα

Ο σκηνοθέτης της "Νορβηγίας" ετοιμάζεται για παγκόσμια πρεμιέρα στη σημαντική νεοϋορκέζικη διοργάνωση.

Οι Άλεξ Γκάρλαντ & Κίρστεν Ντανστ μιλούν στο "α" για τον "Εμφύλιο Πόλεμο"

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια της πολιτικά φορτισμένης δυστοπικής περιπέτειας απαντούν στις ερωτήσεις του "α" γύρω από τη δημιουργία μιας αγωνιώδους ταινίας, η οποία απεικονίζει έναν ανησυχητικό μελλοντικό κόσμο.

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.