Βρε Καλώς τους!

1,5

Σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής του «Θεέ μου, τι σου Κάναμε;» συνεργάζονται ξανά σε μια εξίσου φαρσική, αλλά λιγότερο αστεία κωμωδία με κοινωνικό περιεχόμενο.

Βρε Καλώς τους!

Ένας αριστερός διανοούμενος που υποστηρίζει ανοιχτά την ανάγκη να υποδεχτούμε αλτρουιστικά κάθε λογής πρόσφυγες, αναγκάζεται να φιλοξενήσει στο πολυτελές σπίτι του μια οικογένεια Ρομά που θα του αναστατώσει τη ζωή. Σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής του «Θεέ μου, τι σου Κάναμε;» συνεργάζονται ξανά σε μια εξίσου φαρσική, αλλά λιγότερο αστεία κωμωδία με κοινωνικό περιεχόμενο.

Βρε Καλώς τους! - εικόνα 1

Σεναριογράφος και σκηνοθέτης λαϊκών κωμωδιών εδώ και δύο δεκαετίες, ο Φιλίπ ντε Σοβερόν γνώρισε πρωτοφανή διεθνή επιτυχία με το «Θεέ μου, τι σου Κάναμε;», το μεγάλο σουξέ του ελληνικού καλοκαιριού του 2014. Επανήλθε πρόσφατα με την «Άμεση Αποβίβαση!», η οποία πέρασε μάλλον απαρατήρητη, επιστρέφοντας τώρα στα σίγουρα – τη φόρμουλα και τον πρωταγωνιστή του «Θεέ μου…». Τον Κριστιάν Κλαβιέ, δηλαδή, και μια παραλλαγή του θέματος της ανεκτικότητας των βολεμένων αστών απέναντι στους «διαφορετικούς»: φτωχούς, αστέγους, μετανάστες ή, στη συγκεκριμένη περίπτωση, Ρομά.

Αν στο «Θεέ μου…» ο Κλαβιέ ήταν ένας καθολικός και γκολικός που προσπαθούσε να ανεχτεί τους τέσσερις, διαφορετικής φυλής γαμπρούς του, τώρα μετατρέπεται σε έναν αριστερό διανοούμενο ο οποίος υποστηρίζει ανοιχτά την ανάγκη να υποδεχτούμε αλτρουιστικά κάθε λογής πρόσφυγες. Έτσι, αναγκάζεται να φιλοξενήσει στο πολυτελές σπίτι του μια οικογένεια Ρομά, που θα του αναστατώσει τη ζωή με την αντισυμβατική συμπεριφορά της. Μια ερωτική ιστορία θα περιπλέξει ακόμα περισσότερο τη βασισμένη σε κονσερβοποιημένες κωμικές ιδέες και γραφικές παρεξηγήσεις κατάσταση, η οποία θίγει (κατά στιγμές εύστοχα) ένα βαθύ κοινωνικό πρόβλημα, το «ξεπετά» όμως για χάρη του εύκολου, τυποποιημένου χαβαλέ. Ο συγκρατημένος Κλαβιέ προσπαθεί να τον χειριστεί με μέτρο, αλλά είναι ο Αρί Αμπιτάν («Άμεση Αποβίβαση!») που κλέβει την παράσταση με το ασυγκράτητο αλά Κουστουρίτσα ταμπεραμέντο του.

Γαλλία. 2017. Διάρκεια: 92΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Βρε Καλώς τους!

A Bras Ouverts
1,5
  • Κωμωδία
  • 2017
  • Διάρκεια: 92 '
  • Φιλίπ ντε Σοβερόν

Ένας αριστερός διανοούμενος που υποστηρίζει ανοιχτά την ανάγκη να υποδεχτούμε αλτρουιστικά κάθε λογής πρόσφυγες, αναγκάζεται να φιλοξενήσει στο πολυτελές σπίτι του μια οικογένεια Ρομά που θα του αναστατώσει τη ζωή.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

"Off The Rails": Ένα ντοκιμαντέρ για το παρκούρ έρχεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Το CineDoc παρουσιάζει την ιστορία δύο εφήβων της αγγλικής εργατικής τάξης οι οποίοι αψηφούν τη βαρύτητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
02/02/2023

"Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα": Η επιστροφή ενός μεγάλου ευρωπαϊκού μπλοκμπάστερ

Γκιγιόμ Κανέ, Ζιλ Λελούς, Μαριόν Κοτιγιάρ, Βενσάν Κασέλ, ακόμα και τον ποδοσφαιριστή Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς συναντάμε στη διανομή της νέας γαλλικής περιπέτειας που εμπνέεται από τα αγαπημένα κόμιξ των Αλμπέρ Ουντερζό και Ρενέ Γκοσινί.

Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα

Πρωτότυπη ιστορία που μένει πιστή στο πνεύμα των Ουντερζό και Γκοσινί, χωρίς να εκμεταλλεύεται πλήρως τον ανατολίτικο εξωτισμό. Συμπαθής ο καινούριος Οβελίξ Ζιλ Λελούς, απολαυστικός ο Καίσαρας Βενσάν Κασέλ, αναιμικός ο πρωταγωνιστής (και σκηνοθέτης) Γκιγιόμ Κανέ.

Χτύπος στην Καλύβα

Ατμοσφαιρικός και σεναριακά ευρηματικός όπως πάντα, ο δημιουργός της "Έκτης Αίσθησης" εκτροχιάζει το υποβλητικό θρίλερ του σε μια αδέξια, χοντροκομμένη παραβολή πάνω στον εγωισμό, τη θυσία και την κοινωνική "απομόνωση".

Η Αυτοκρατορία του Φωτός

Γλυκόπικρα στρογγυλεμένο δράμα με σινεφίλ ευαισθησίες. Οσκαρικά υποψήφια φωτογραφία, ερμηνευτικό ρεσιτάλ της Ολίβια Κόλμαν, τα απλά και βασικά από τον σεναριογράφο – σκηνοθέτη Σαμ Μέντες ("American Beauty").

Μέρες Ξηρασίας

Πολιτική καταγγελία σκηνοθετημένη με σφρίγος σαν αποπνικτικό ψυχολογικό θρίλερ. Πλήθος φεστιβαλικών συμμετοχών και βραβείων, από τις Κάνες ως την Θεσσαλονίκη.

Καθαρτήριο

Σπονδυλωτό κοινωνικό δράμα με στοιχεία μαύρου χιούμορ. Έντονα αλληγορικό όσο και παντελώς άνισο, δυσκολεύεται να ενοποιήσει τη σκηνοθετική στιβαρότητα με τη σεναριακή αφέλεια.