Μπερδέματα στο Broadway

1,5

Αποτυχημένη προσπάθεια σάτιρας του κόσμου του θεάματος και αναβίωσης της σκρούμπολ κωμωδίας του παλιού καλού χολιγουντιανού καιρού.

Μπερδέματα στο Broadway

Μια ηθοποιός αφηγείται σε μια δημοσιογράφο πως από μια σειρά συμπτώσεων έφτασε να γίνει από κολ γκερλ πρωταγωνίστρια στο Μπρόντγουεϊ. Αποτυχημένη προσπάθεια σάτιρας του κόσμου του θεάματος και αναβίωσης της σκρούμπολ κωμωδίας του παλιού καλού χολιγουντιανού καιρού.

Μπερδέματα στο Broadway - εικόνα 1

Εχουν ήδη περάσει 47 χρόνια από τον «13ο Στόχο», το εξαιρετικό σκηνοθετικό ντεμπούτο του Πίτερ Μπογκντάνοβιτς, ο οποίος το 1971 επιβεβαίωσε το ταλέντο του με το αριστουργηματικό «The Last Picture Show», ένα σινεφίλ κοινωνικό δράμα που του χάρισε δύο προσωπικές υποψηφιότητες για Όσκαρ. Μετά το τρυφερό «Χάρτινο Φεγγάρι» (1973) η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη («Daisy Miller», «Ο Άνθρωπος Από τη Σιγκαπούρη», «Η Μάσκα», «Texasville»), με αναπόφευκτη κατάληξη μια ρουτινιάρικη εδώ και 20 χρόνια τηλεοπτική καριέρα.

Η επιστροφή του στη μεγάλη οθόνη γίνεται μέσα από μια σκρούμπολ κωμωδία, κινηματογραφικό είδος που ο ίδιος λατρεύει («Nickelodeon», «Illegally Yours», «Noises off…»), έχει όμως καταφέρει να πιάσει σωστά το πνεύμα του μία και μόνη φορά («Μια Τρελή Τρελή Καταδίωξη», 1972). Τα «Μπερδέματα…» φέρνουν τον ντεφορμέ Μπογκντάνοβιτς αντιμέτωπο με ένα εξ αρχής προβληματικό σεναριακό υλικό, υπογεγραμμένο από τον ίδιο και την πρώην σύζυγό του Λουίζ Στράτεν.

Μπερδέματα στο Broadway - εικόνα 2

Η ιδέα του είναι απλή: μια ηθοποιός αφηγείται σε μια δημοσιογράφο πώς από μια σειρά συμπτώσεων έφτασε να γίνει από κολ γκερλ πρωταγωνίστρια στο Μπρόντγουεϊ. Ξεκάθαρα απλός είναι και ο σατιρικός στόχος του, κανείς άλλος από το ματαιόδοξο κι ανισόρροπο κόσμο της –εδώ θεατρικής– show biz. Ο τρόπος με τον οποίο, όμως, τον αποκαλύπτει η ανοδική διαδρομή τής χαρούμενα αφελούς Ίζι είναι γεμάτος φαρσικές συμπτώσεις, προσχηματικές παρεξηγήσεις και κακογραμμένα γραφικούς χαρακτήρες, οι οποίοι τριγυρνούν εν πλήρη υστερία σε ολόκληρο το Μανχάταν, πέφτοντας διαρκώς ο ένας πάνω στον άλλο – τις περισσότερες φορές κυριολεκτικά. Το αφηγηματικό τέμπο είναι γρήγορο, αλλά σε καμία περίπτωση καλοκουρδισμένο, με τη μαγκιόρικα μπρουκλινέζικη προφορά της all British Ίμοτζεν Πουτς να αποτελεί και τη χαριστική βολή.

ΗΠΑ. 2014. Διάρκεια: 93΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM, SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Μπερδέματα στο Broadway

She's Funny that Way
1,5
  • Κωμωδία
  • 2014
  • Διάρκεια: 93 '
  • Πίτερ Μπογκντάνοβιτς

Μια ηθοποιός αφηγείται σε μια δημοσιογράφο πώς από μια σειρά συμπτώσεων έφτασε να γίνει από κολ γκερλ πρωταγωνίστρια στο Μπρόντγουεϊ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο μικρομηκάς Νίκος Κολιούκος στο Φεστιβάλ των Καννών

Ο σκηνοθέτης με την ταινία "Το Χάος που Άφησε Πίσω της" συμμετέχει στο τμήμα La Cinef.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
24/04/2024

Το Ταινιόραμα στο Άστυ επιστρέφει "φορτωμένο" αριστουργήματα

Ο ετήσιος σινεφίλ μαραθώνιος στο υπόγειο της πλατείας Κοραή πλησιάζει.

Μια σπουδαία τιμή στην Αντουανέττα Αγγελίδη από τα Anthology Film Archives

Η κορυφαία δημιουργός τιμάται με ένα από τα σημαντικότερα βραβεία στο χώρο του πειραματικού σινεμά.

Την ίδρυση Κρατικής Σχολής Τεχνικών Κινηματογράφου και Οπτικοακουστικών Μέσων ανακοίνωσε το Υπουργείο Πολιτισμού

Το ΑΠΘ αναλαμβάνει την ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών για το σχεδιασμό του νέου πανεπιστημιακού ιδρύματος.

Οι ανησυχίες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου για τον ενιαίο φορέα

Βρεθήκαμε στη συνέντευξη τύπου της ΕΑΚ όπου ακούστηκαν οι βάσιμες επιφυλάξεις των μελών για το νομοσχέδια που αλλάζει το εγχώριο κινηματογραφικό τοπίο.

Ελληνικό box office: Το "Panda" συνεχίζει να... δέρνει

Ενώ ούτε εμφύλιοι πόλεμοι ούτε τρομακτικά βαμπίρ μπορούν να τα βάλουν με τον ανίκητο Πο, τα animation είναι το μοναδικό είδος ταινιών που συνεχίζει να κινητοποιεί το αδρανές εδώ κι ένα μήνα κινηματογραφικό κοινό.

History Projected "Ιστορία και αρχείο": Κινηματογραφικοί διάλογοι ανάμεσα σε Ελλάδα και Γερμανία στο Ινστιτούτο Γκαίτε

Δείτε το 2ο επεισόδιο που περιλαμβάνει δυο ταινίες για το πολυφωνικό, αναγκαίο παρόν κάθε αρχειακής κατασκευής.