Μπερδέματα στο Broadway

1,5

Αποτυχημένη προσπάθεια σάτιρας του κόσμου του θεάματος και αναβίωσης της σκρούμπολ κωμωδίας του παλιού καλού χολιγουντιανού καιρού.

Μπερδέματα στο Broadway

Μια ηθοποιός αφηγείται σε μια δημοσιογράφο πως από μια σειρά συμπτώσεων έφτασε να γίνει από κολ γκερλ πρωταγωνίστρια στο Μπρόντγουεϊ. Αποτυχημένη προσπάθεια σάτιρας του κόσμου του θεάματος και αναβίωσης της σκρούμπολ κωμωδίας του παλιού καλού χολιγουντιανού καιρού.

Μπερδέματα στο Broadway - εικόνα 1

Εχουν ήδη περάσει 47 χρόνια από τον «13ο Στόχο», το εξαιρετικό σκηνοθετικό ντεμπούτο του Πίτερ Μπογκντάνοβιτς, ο οποίος το 1971 επιβεβαίωσε το ταλέντο του με το αριστουργηματικό «The Last Picture Show», ένα σινεφίλ κοινωνικό δράμα που του χάρισε δύο προσωπικές υποψηφιότητες για Όσκαρ. Μετά το τρυφερό «Χάρτινο Φεγγάρι» (1973) η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη («Daisy Miller», «Ο Άνθρωπος Από τη Σιγκαπούρη», «Η Μάσκα», «Texasville»), με αναπόφευκτη κατάληξη μια ρουτινιάρικη εδώ και 20 χρόνια τηλεοπτική καριέρα.

Η επιστροφή του στη μεγάλη οθόνη γίνεται μέσα από μια σκρούμπολ κωμωδία, κινηματογραφικό είδος που ο ίδιος λατρεύει («Nickelodeon», «Illegally Yours», «Noises off…»), έχει όμως καταφέρει να πιάσει σωστά το πνεύμα του μία και μόνη φορά («Μια Τρελή Τρελή Καταδίωξη», 1972). Τα «Μπερδέματα…» φέρνουν τον ντεφορμέ Μπογκντάνοβιτς αντιμέτωπο με ένα εξ αρχής προβληματικό σεναριακό υλικό, υπογεγραμμένο από τον ίδιο και την πρώην σύζυγό του Λουίζ Στράτεν.

Μπερδέματα στο Broadway - εικόνα 2

Η ιδέα του είναι απλή: μια ηθοποιός αφηγείται σε μια δημοσιογράφο πώς από μια σειρά συμπτώσεων έφτασε να γίνει από κολ γκερλ πρωταγωνίστρια στο Μπρόντγουεϊ. Ξεκάθαρα απλός είναι και ο σατιρικός στόχος του, κανείς άλλος από το ματαιόδοξο κι ανισόρροπο κόσμο της –εδώ θεατρικής– show biz. Ο τρόπος με τον οποίο, όμως, τον αποκαλύπτει η ανοδική διαδρομή τής χαρούμενα αφελούς Ίζι είναι γεμάτος φαρσικές συμπτώσεις, προσχηματικές παρεξηγήσεις και κακογραμμένα γραφικούς χαρακτήρες, οι οποίοι τριγυρνούν εν πλήρη υστερία σε ολόκληρο το Μανχάταν, πέφτοντας διαρκώς ο ένας πάνω στον άλλο – τις περισσότερες φορές κυριολεκτικά. Το αφηγηματικό τέμπο είναι γρήγορο, αλλά σε καμία περίπτωση καλοκουρδισμένο, με τη μαγκιόρικα μπρουκλινέζικη προφορά της all British Ίμοτζεν Πουτς να αποτελεί και τη χαριστική βολή.

ΗΠΑ. 2014. Διάρκεια: 93΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM, SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Μπερδέματα στο Broadway

She's Funny that Way
1,5
  • Κωμωδία
  • 2014
  • Διάρκεια: 93 '
  • Πίτερ Μπογκντάνοβιτς

Μια ηθοποιός αφηγείται σε μια δημοσιογράφο πώς από μια σειρά συμπτώσεων έφτασε να γίνει από κολ γκερλ πρωταγωνίστρια στο Μπρόντγουεϊ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ένα φεμινιστικό ντοκιμαντέρ και το "Άκουσέ με" στο ΚΠΙΣΝ

Το νέο φιλμ της Μαρίας Ντούζα αλλά και μια επίκαιρη ταινία τεκμηρίωσης του HBO προβάλλονται στο πλαίσιο του φεστιβάλ WOW - Women of the World Festival.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
23/03/2023

Ο σκηνοθέτης Θάνος Αναστόπουλος αποκαλύπτει τα "Φαντάσματα της Επανάστασης"

Συζητάμε με το δημιουργό για το νέο υβριδικό φιλμ του, στο οποίο μύθος, πραγματικότητα και αληθινές προσωπικότητες της Ιστορίας εμφανίζονται μαγικά στη σύγχρονη Τεργέστη.

Η Ταινιοθήκη μεταμορφώνεται σε μια "Dreamland"

Ένα πλούσιο πρόγραμμα avant-garde, πειραματικών και ποιητικών ταινιών έρχεται στη μικρή αίθουσα του σινεμά της Ιεράς Οδού.

John Wick: Κεφάλαιο 4

Το πολύ σκληρό για να πεθάνει franchise επιστρέφει με σημάδια κόπωσης, πλην όμως προσφέρει ξανά απαράμιλλης γοητείας δράση με τη μορφή ενός σεβάσμιου ρέκβιεμ για τον πλέον δημοφιλή σύγχρονο action hero.

Η Λέιλα και τα Αδέρφια της

Βραβείο κριτικών στις Κάννες για ένα σφιχτοδεμένο, αν και μεγάλης διάρκειας, δράμα χαρακτήρων το οποίο ανατέμνει σε βάθος τις εύθραυστες ισορροπίες, τις εμμονές και τις πολλαπλές αγκυλώσεις της ιρανικής (και όχι μόνον) κοινωνίας.

Utama, το Σπίτι μας

Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στο φεστιβάλ του Σάντανς για μια ντοκιμαντερίστικη, οπτικά μαγευτική ελεγεία πάνω σ’ έναν "παρελθόντα" τρόπο ζωής. Γήινο, αθόρυβο και περήφανο.

Ο Άντρας των Ονείρων μου

Βραβείο γυναικείας ερμηνείας στο Βερολίνο για μια συνολικά προβλέψιμη, αλλά διακριτικά καυστική και συναισθηματικά ώριμη κομεντί πάνω στην ανθρώπινη επικοινωνία, τη μάχη των δύο φύλων και την τεχνητή νοημοσύνη.