Oh Boy

3

Σπιρτόζικη και γλυκόπικρη δραμεντί πάνω στις αβεβαιότητες της γενιάς των 20something με φόντο μια μελαγχολικά γοητευτική γερμανική πρωτεύουσα.

Oh Boy

Ένα 24ωρο από τη ζωή του νεαρού Νίκο, ο οποίος έχει εγκαταλείψει τις σπουδές του και περιπλανιέται στο Βερολίνο προσπαθώντας να βάλει σε τάξη τη ζωή και τις σκέψεις του. Σπιρτόζικη και γλυκόπικρη δραμεντί πάνω στις αβεβαιότητες της γενιάς των 20something με φόντο μια μελαγχολικά γοητευτική γερμανική πρωτεύουσα.

Oh Boy - εικόνα 1

Ο γεννημένος το 1978 Γιαν­ Όλε Γκέρστερ περίμενε μια ολόκληρη δεκαετία για να γυρίσει την πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία. Στα 23 του βρέθηκε στο πλατό του «Goodbye Lenin!» ως βοηθός παραγωγής, αλλά τα φιλόδοξα σενάρια που έγραψε μέχρι το «Oh Boy» έμειναν στο συρτάρι. Ώσπου ανακάλυψε τον Νίκο Φίσερ, έναν 25άρη ο οποίος είχε εγκαταλείψει τις σπουδές του και είχε μόλις μετακομίσει σε ένα καινούργιο βερολινέζικο διαμέρισμα προσπαθώντας να βάλει σε τάξη τις σκέψεις και τη ζωή του. Μαζί του ανακάλυψε τη γερμανική πρωτεύουσα ως ένα καινούργιο κινηματογραφικό τοπίο και αποφάσισε να μας αφηγηθεί την ενός 24ώρου, αλλά καθοριστικής σημασίας σχέση τους. Ο Νίκο ξυπνά στο κρεβάτι μιας κοπέλας με την οποία προσπαθεί ευγενικά να κόψει κάθε περαιτέρω επαφή και, αφού προλαβαίνει την τελευταία στιγμή το ραντεβού του με τον ψυχολόγο ο οποίος θα του επιτρέψει (ή όχι) να πάρει δίπλωμα οδήγησης, περιπλανιέται σε ένα ασπρόμαυρο και μελαγχολικό Βερολίνο αναζητώντας ένα φλιτζάνι καφέ κι έχει μια σειρά προγραμματισμένων αλλά και απρόσμενων συναντήσεων. Κάποιες από αυτές είναι αστείες, άλλες αμήχανες και μερικές απογοητευτικές, με τον Γκέρστερ να προσπαθεί να κρατήσει τον αυθόρμητο ρεαλιστικό τόνο του ανεξάρτητου αμερικανικού σινεμά και την αύρα μιας χαλαρής, βγαλμένης από την καθημερινότητα μελέτης χαρακτήρων. Αν και κάποιοι από τους συνομιλητές του Νίκο μοιάζουν να κουβαλούν μια έτοιμη, προκατασκευασμένη δραματική αποσκευή (ο γείτονας, ο πατέρας, ο μοναχικός πότης), υπάρχει πολύς Γούντι Άλεν, Τζιμ Τζάρμους και Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ εδώ, υπάρχει μια πάλλουσα χιουμοριστική φλέβα, μια αυτοσαρκαστική ματιά στο γερμανικό παρόν (και παρελθόν) και μια κινηματογραφική φρεσκάδα που πνέει στους δρόμους ενός απόμακρα οικείου Βερολίνου, τις εικόνες του οποίου συνοδεύει ένα ατμοσφαιρικό­ τζαζ μουσικό σκορ. Και στο κέντρο όλων αυτών φυσικά ο αβέβαιος Νίκο, ιδανικός ήρωας της γενιάς των 20something, έτοιμης να αφήσει την εποχή της αθωότητας πίσω της. Α/Μ. Γερμανία. 2012. Διάρκεια: 83΄. Διανομή: STRADA FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Oh Boy

3
  • Δραματική
  • 2012
  • Διάρκεια: 83 '
  • Γίαν Όλε Γκέρστερ

Ένα 24ωρο από τη ζωή του νεαρού Νίκο, ο οποίος έχει εγκαταλείψει τις σπουδές του και περιπλανιέται στο Βερολίνο προσπαθώντας να βάλει σε τάξη τη ζωή και τις σκέψεις του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
18/04/2024

Η Αρπαγή

Δομημένη σαν ψυχολογικό θρίλερ, μια ιστορία εμμονής αποκαλύπτει τη συντριπτική δύναμη των κοινωνικών ρόλων σ’ έναν κόσμο ψυχολογικής ανασφάλειας κι έλλειψης επικοινωνίας.

Το Περασμένο Καλοκαίρι

Αρκετά πιστό ριμέικ της δανέζικης "Βασίλισσας της Καρδιάς". Ενός τολμηρότερου ερωτικού δράματος, το οποίο διέθετε ένα διαφορετικό, αιχμηρό φινάλε.

Αμπιγκέιλ

Το μυστήριο συναντά το horror και το απενοχοποιημένο φαν, σε ένα διασκεδαστικό μιξ αναφορών και χαβαλέ, μέχρις ότου χαθεί ο έλεγχος και κυριαρχήσει η σαχλαμάρα.

Σπίθα στη Θάλασσα

Συγκινητικό δράμα επώδυνης ενηλικίωσης, το οποίο δεν ανοίγεται στα βαθιά σεναριακά, αντλώντας συναισθηματική δύναμη από τους τρισδιάστατους χαρακτήρες του.

Μη μου Λες Ψέματα

Συναισθηματική, στέρεα, όσο και εύπεπτη δραμεντί πάνω στα αληθινά ψέματα, τα οποία ξεκινούν από τη ζωή και γίνονται συναρπαστικές λογοτεχνικές και κινηματογραφικές ιστορίες.

Ένα Φλιτζάνι Καφέ και Καινούργια Παπούτσια

Υπαρξιακά αδιέξοδα πασχίζουν να αναδειχθούν μέσα από μια μελοδραματική συνθήκη, ο μινιμαλιστικός χειρισμός της οποίας καταντά φτωχός και μονοδιάστατος.