Focus

Το Φεστιβάλ Δράμας πάει Ταινιοθήκη

Από -

«Brutalia, Εργάσιμες Μέρες»
«Brutalia, Εργάσιμες Μέρες»

Την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα του 44ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας σαν να βρίσκονταν στη μακεδονική πόλη θα έχουν οι Αθηναίοι σινεφίλ, καθώς η διοργάνωση «μετακομίζει» για μία εβδομάδα στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (21-27/10). Έτσι, το κοινό της πρωτεύουσας θα πάρει μια δυνατή γεύση των φετινών τίτλων, από το εθνικό διαγωνιστικό τμήμα αλλά και τους βραβευμένους των υπόλοιπων ενοτήτων, μεταξύ των οποίων φυσικά και του πολυσυζητημένου «Brutalia, Εργάσιμες Μέρες» (Μανώλης Μαυρής), το οποίο απέσπασε τον Χρυσό Διόνυσο. Η βραβευμένη και στις Κάνες μικρού μήκους θα παρουσιαστεί σε μια ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο του Cinematherapy (24/10), όπου οι συντελεστές της θα συνομιλήσουν με την κινηματογραφοθεραπεύτρια Ντενίζ Νικολάου.

Πέρα από τα βραβεία

«Βαθύκοφτο»
«Βαθύκοφτο»

Εκτός, όμως, από τις ταινίες που διακρίθηκαν στο φεστιβάλ, όπως το πραγματικά άχαστο animation «Από το Μπαλκόνι» του Άρη Καπλανίδη, δίνεται η ευκαιρία να προβληθούν ξανά στη μεγάλη οθόνη επιτυχημένες μικρού μήκους που ενδεχομένως δεν ακούστηκαν όσο οι υπόλοιπες. Όπως για παράδειγμα το γλυκύτατο «Βαθύκοφτο» της Ιωάννας Κρυωνά, μια μεθυστική δραμεντί που θα μπορούσε να είναι ελληνικό mumblecore, στο οποίο η Κατερίνα Ζησούδη και η Ηρώ Μπέζου υποδύονται δύο άσπονδες φίλες στο Βερολίνο. Ή, ακόμα, την πιο μεστή δουλειά του διαρκώς εξελισσόμενου Γιώργου Τελτζίδη με τίτλο «Souls All Unaccompanied», όπου η συναναστροφή ενός ασυνόδευτου ανήλικου πρόσφυγα και μιας γυναίκας με περίπλοκο παρελθόν αποδίδονται με αναζωογονητική νεορεαλιστική αισθητική σε μια βαθιά υποβλητική ατμόσφαιρα.

Πέρα από το ελληνικό διαγωνιστικό

«Son of Sodom»
«Son of Sodom»

Επιπλέον, προτείνουμε ανεπιφύλακτα να κλείσετε τα εισιτήριά σας για τις βραβευμένες ταινίες του διεθνούς διαγωνιστικού και του διεθνούς σπουδαστικού τμήματος του φεστιβάλ. Από το πρώτο, το «Son of Sodom» (Τεό Μοντόγια), το οποίο απέσπασε ομόφωνα το Μεγάλο Βραβείο, αποτελεί ένα ανησυχητικά επίκαιρο υβρίδιο ταινίας τεκμηρίωσης, προσωπικού βιώματος και μετα-σχολίου. Ενώ, τέλος, η νικήτρια του σπουδαστικού Αϊλίν Γκοκμέν μάς έκοψε την ανάσα με το εικονοκλαστικό ντοκιμαντέρ της «Πνεύματα και Βράχοι: Ένας Μύθος της Αζόρας».

banner

Σχετικά Θέματα