Κριτική

Το Βράδυ που Έφαγε τον Κόσμο

Από -

Ο «Ζωντανός Θρύλος» συναντά το «28 Μέρες Μετά»: την επομένη ενός πάρτι ο Σαμ ξυπνά στο δια­μέρισμα της πρώην κοπέλας του και διαπιστώνει πως ολόκληρο το Παρίσι έχει καταληφθεί από ζόμπι. Οχυρώνεται στον όροφό του, αρχίζει να εξερευνά προσεκτικά την πολυκατοικία και μαζεύει προμήθειες, που του επιτρέπουν να παραμείνει ζωντανός, αν κι εγκλωβισμένος.

Ούτε η σεναριακή ιδέα ούτε η πλοκή (βασισμένες σε μυθιστόρημα του Πιτ Αγκαρμάν) αυτού του αγγλόφωνου μετα-αποκαλυπτικού θρίλερ δωματίου είναι ιδιαίτερα πρωτότυπες. Ο πρωτοεμφανιζόμενος Ντομινίκ Ροσέ όμως τις μπολιάζει με αφηγηματική φαντασία και μια φρέσκια ματιά, που συνδυάζει αγωνία, χιούμορ, ρεαλισμό και –γιατί όχι;– συναίσθημα. Ο Νορβηγός σπουδαίος ηθοποιός Άντερς Ντάνιελσον Λίε («Όσλο, 31 Αυγούστου», «22 July») ενσαρκώνει με νεύρο αλλά και μια εσωτερική μελαγχολία έναν σύγχρονο Ροβινσώνα Κρούσο, συνθέτοντας με τον αμίλητο Ντενί Λαβάν, στον ρόλο ενός αιχμάλωτου νεκροζώντανου, ένα πρωτότυπο δίδυμο «χαρακτήρων». Με την προσθήκη της Σάρα (Γκολσιφτέ Φαραχανί) το ανθρώπινο δράμα συμπληρώνεται, το συναισθηματικό σασπένς μεγαλώνει κι ένα εύστοχο σχόλιο πάνω στη σύγχρονη αστική μοναξιά αποκτά ευρύτερες διαστάσεις.

Γαλλία. 2018. Διάρκεια: 93΄. Διανομή: ODEON / AUDIOVISUAL.

Δώσε το σχόλιο σου

* Όνομα   * e-mail    
Σχόλιο

Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τις οδηγίες και τους όρους χρήσης  
Επιθυμώ να λάβω ενημέρωση με email σε περίπτωση απάντησης