Event

Οι ταινίες της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου πάνε στο Cine Άνεσις

Από -

«Digger»
«Digger»

Ένα γερό πρόγραμμα ταινιών που διεκδικούν τα φετινά βραβεία Ίρις ή λήφθηκαν υπόψη στη διαδικασία της ψηφοφορίας από τα μέλη της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, προβάλλεται στη δροσερή ταράτσα του Cine Άνεσις (3-9/6).

banner

Ανάμεσα στις ταινίες που φιλοξενούνται βρίσκονται οι δύο που διεκδικούν τις περισσότερες Ίριδες, «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη (15 υποψηφιότητες) και το ντεμπούτο «Digger» του Τζώρτζη Γρηγοράκη (14 υποψηφιότητες). Μεταξύ άλλων, βρίσκουμε ακόμα το «Πρόστιμο» (Φωκίων Μπόγρης) που παίζεται με επιτυχία στους κινηματογράφους τις τελευταίες εβδομάδες και το sui generis ντοκιμαντέρ «Όρνιθες (ή πώς να Γίνεις Πουλί)» (Μπάμπης Μακρίδης). Έπειτα, τη μεγάλη οθόνη του σινεμά θα φωτίσουν και οι πέντε φοιτητικές μικρού μήκους οι οποίες είναι υποψήφιες για το αντίστοιχο βραβείο που απονέμεται για πρώτη φορά από την Ακαδημία («Phélia», «Βιολέττα», «Βλέπετε τη Θάλασσα;», «Μοσχοκάρυδο», «Όπως θα Συνέβαιναν Μέσα στο Νερό»).

«Πρόστιμο»
«Πρόστιμο»

Η εβδομάδα προβολών στο Άνεσις διεξάγεται την ώρα που η ελληνική κινηματογραφική κοινότητα μετράει αντίστροφα για τη δωδέκατη τελετή απονομής των βραβείων της Ακαδημίας, η οποία θα γίνει δια ζώσης στο Θέατρο Άλσος (16/6). Όσοι δεν μπορούν να παρευρεθούν θα μπορούν να παρακολουθήσουν την τελετή  ζωντανά μέσω live streaming από το κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση στο YouTube.

Αναλυτικό πρόγραμμα των προβολών στο Άνεσις και πληροφορίες για την αγορά εισιτηρίων θα βρείτε εδώ.

banner

Σχετικά Θέματα

Ο Δημήτρης Παναγιωτάτος εξηγεί τα «Μήλα» σε 7 σημεία

07/06/2021

Ο Δημήτρης Παναγιωτάτος εξηγεί τα «Μήλα» σε 7 σημεία

Με μια λίστα συγκεκριμένων επιχειρημάτων ο βετεράνος σκηνοθέτης τίθεται υπέρ της ταινίας του πρωτοεμφανιζόμενου Χρήστου Νίκου.

Η Μαρίνα Δανέζη βάζει το «Πρόστιμο» ανάμεσα σε «Αλανιάρηδες», «Αισθηματίες» και «Χαμένα Κορμιά»

06/06/2021

Η Μαρίνα Δανέζη βάζει το «Πρόστιμο» ανάμεσα σε «Αλανιάρηδες», «Αισθηματίες» και «Χαμένα Κορμιά»

Τις κοινές αναφορές τριών διαφορετικών έργων με το φιλμ του Φωκίωνα Μπόγρη βρίσκει με κείμενό της η σκηνοθέτις, παραγωγός και διοργανώτρια συναυλιών.

Η Μαρία Κατσουνάκη ανιχνεύει τις ακούραστες αναζητήσεις του «Παρί»

05/06/2021

Η Μαρία Κατσουνάκη ανιχνεύει τις ακούραστες αναζητήσεις του «Παρί»

Το επιτυχημένο φιλμ του Σιαμάκ Ετεμάντι αναλύεται διεξοδικά από την πολύπειρη δημοσιογράφο.

Η Λένα Διβάνη γράφει για το «Digger» σα να ήταν παραμύθι

04/06/2021

Η Λένα Διβάνη γράφει για το «Digger» σα να ήταν παραμύθι

Το βραβευμένο ντεμπούτο του Τζώρτζη Γρηγοράκη ενέπνευσε τη συγγραφέα να γράψει αλληγορικά για όσα σημαίνει το φιλμ που διεκδικεί 14 βραβεία Ίρις.

Ιωάννα Γερακίδη γιατί το «Kala Aazar» είναι μια πράξη αντίστασης;

03/06/2021

Ιωάννα Γερακίδη γιατί το «Kala Aazar» είναι μια πράξη αντίστασης;

Η επιμελήτρια εικαστικών εκθέσεων και θεωρητικός γράφει για την ταινία της Τζάνις Ραφαηλίδου ενόψει της προβολή της στο Cine Άνεσις.

Για τον Αντώνη Καρπετόπουλο η «Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» ανήκει στον Οικονομίδη και μόνο

27/05/2021

Για τον Αντώνη Καρπετόπουλο η «Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» ανήκει στον Οικονομίδη και μόνο

Ο δημοσιογράφος αναλύει τους λόγους που ο αγαπημένος σκηνοθέτης έχει ένα ασύγκριτο κινηματογραφικό στιλ.