Κριτική

Made in Italy

Από -

Αν και αρχικά οι πρωταγωνιστικοί ρόλοι του σεναριακού και σκηνοθετικού ντεμπούτου του Βρετανού ηθοποιού Τζέιμς Ντ’ Άρσι («Cloud Atlas», «Δουνκέρκη») προορίζονταν για τους Μπιλ Νάι και Τζακ Λόουντεν, μοιάζουν αποκλειστικά γραμμένοι για τον Λίαμ Νίσον και τον 25χρονο γιο του Μάικλ Ρίτσαρντσον. Στο «Made in Italy» οι δυο τους υποδύονται ένα ζωγράφο και το γιο του, διευθυντή μιας λονδρέζικης γκαλερί που ανήκει στη γυναίκα του, οι οποίοι έχουν αποξενωθεί μεταξύ τους. Όταν όμως η σύζυγος του τελευταίου, με τον οποίο είναι στα πρόθυρα χωρισμού, αποφασίζει να πουλήσει την γκαλερί της, εκείνος θα κάνει τα πάντα για να την αγοράσει. Πείθει λοιπόν τον πατέρα του να ταξιδέψουν μαζί ως την Τοσκάνη για να επισκευάσουν το παρατημένο εξοχικό τους. Τον πρώτο τον συνδέουν βαθιές αναμνήσεις με τη γραφική βίλα, την οποία όμως ο δεύτερος θέλει εσπευσμένα να πουλήσει.

Οι καταπράσινοι ιταλικοί λόφοι γύρω από τη Φλωρεντία αποτελούν το ιδανικό καρτποσταλικό σκηνικό για να ξεχειλίσουν ρομαντικά και συμφιλιωτικά συναισθήματα, γεννώντας απρόσμενα φλερτ και φέρνοντας κοντά δύο γενιές που τις χωρίζει ένα τραυματικό παρελθόν. Όπως ακριβώς την οικογένεια Νίσον με τον ξαφνικό θάνατο της συζύγου του Λίαμ Νατάσα Ρίτσαρντσον το 2009. Έτσι, οι δύο –εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους– άντρες της ταινίας πρέπει να αφήσουν μια επώδυνη απώλεια πίσω τους και να χτίσουν τη σχέση τους από την αρχή, επικουρούμενοι απ’ όλο το ιταλικό φολκλόρ: χειροποίητα σπαγκέτι, απολαυστικά κόκκινα κρασιά, θερινό σινεμά στην πλατεία του χωριού, όμορφες Λατίνες και μεσογειακό ταμπεραμέντο, σε ένα κινηματογραφικά ανώδυνο δράμα γεμάτο χιουμοριστικές πινελιές και εύκολα συναισθηματικά τρικ.

Μ. Βρετανία, Ιταλία. 2020. Διάρκεια: 90΄. Διανομή: ODEON.

Αναλυτικές πληροφορίες από τον οδηγό σινεμά