Συνέντευξη

Κύριε Μιχαλάκη, ποιες είναι οι προκλήσεις της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα σήμερα;

Από -

Executive director της COSMOTE TV και άνθρωπος με μεγάλο πάθος για την παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου με αιχμηρά, νεανικά χαρακτηριστικά, ο Δημήτρης Μιχαλάκης βρέθηκε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που το συνδρομητικό κανάλι στηρίζει για τρίτη συνεχή χρονιά ως Μεγάλος Χορηγός. Ευτυχής για τις επιτυχίες του καναλιού τόσο στο ντοκιμαντέρ με το θεαματικής απήχησης docudrama για τον Ιωάννη Καποδίστρια, όσο στην μυθοπλασία με το successstory του τηλεοπτικού «Έτερος Εγώ» και τις νέες συμπαραγωγές σε κινηματογραφικά projects, όπως οι νέες ταινίες των πολυβραβευμένων σκηνοθετών Αργύρη Παπαδημητρόπουλου και Άγγελου Φραντζή, μίλησε στο Αθηνόραμα για τα κινηματογραφικά του γούστα, τις προτεραιότητες της COSMOTE TV για το 2020, τις προκλήσεις της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα σήμερα, αλλά και την νέα εποχή που έρχεται για το κανάλι, με την είσοδο της COSMOTE TV στο streaming.

Είναι η τρίτη χρονιά που η COSMOTE TV στηρίζει το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τι σημαίνει για εσάς το να συμμετέχετε στην επετειακή, 60η του έκδοση;
Είναι ένας θεσμός, τον οποίο η πόλη λατρεύει και οποίος συγκεντρώνει κυριολεκτικά ό,τι έχει να κάνει με τη δημιουργία περιεχομένου και την κινηματογραφική παραγωγή στη χώρα μας… Είμαστε χαρούμενοι που είμαστε κι αυτή τη σεζόν οι μεγάλοι χορηγοί, γιατί είναι κάτι που ταιριάζει πολύ με τις δικές μας προτεραιότητες για πιο δυναμική είσοδο στην ελληνική παραγωγή περιεχόμενου.

Ο Δημήτρης Μιχαλάκης μαζί με την Γενική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, Ελίζ Ζαλαντό και τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή του Φεστιβάλ, Ορέστη Ανδρεαδάκη
Ο Δημήτρης Μιχαλάκης μαζί με την Γενική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, Ελίζ Ζαλαντό και τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή του Φεστιβάλ, Ορέστη Ανδρεαδάκη

Είστε άνθρωπος που γενικά παρακολουθεί το φεστιβαλικό κύκλωμα και αυτού του τύπου τις ταινίες; Προσωπικά δεν είμαι άνθρωπος του arthouse κινηματογράφου, όμως αυτό το Φεστιβάλ είναι ανοιχτό σε πάρα πολλά κινηματογραφικά είδη, κι αυτός είναι ο λόγος, νομίζω, που έχει τόσο μεγάλη απήχηση. Ανοίγεται σε ένα πολύ μεγάλο κινηματογραφικό φάσμα, συγκεντρώνει έτσι,ένα ευρύ, πολύ μεγαλύτερο κοινό, και δείχνει ότι μια ταινία δεν απαραίτητο να είναι arthouse για να έχει φεστιβαλικό ενδιαφέρον.

Έχετε ξεχωρίσει κάτι από το φετινό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης;
Ήθελα πολύ να δω τον John Waters, γιατί τον παρακολουθούσα όταν ήμουν μικρότερος κι έχω δει σχεδόν όλες τις ταινίες του, όμως δυστυχώς θα έχω επιστρέψει στην Αθήνα. Χαίρομαι πολύ όμως που θα προλάβω να δω το «Goonies», που δεν είχα προλάβει να δω στο σινεμά, αλλά είναι μια αγαπημένη μου ταινία. Και είναι, στην ουσία, το πρότυπο βάσει του οποίου γυρίστηκαν πολλές σειρές που αναβίωσαν στην οθόνη τα ‘80s, όπως το «StrangerThings» ή το «Dark».

Το «Terror» προβάλλεται στην Cosmote TV
Το «Terror» προβάλλεται στην Cosmote TV

Υπάρχει κάποια σειρά που παρακολουθείτε αυτήν την περίοδο;
Ναι, βλέπω το «Terror», της AMC, που έχουμε στην COSMOTE TV. Το στόρι έχει να κάνει με τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο στην Αμερική, και δείχνει πώς αντιμετωπίστηκαν οι Ιάπωνες της χώρας, όντας Αμερικανοί πολίτες, μετά την επίθεση στο PearlHarbor. Το συναρπαστικό με αυτήν την σειρά είναι πως, ενώ είναι δομημένη ως θρίλερ, έχει στοιχεία που αντανακλούν πολύ έντονα το τι συμβαίνει σήμερα στην Αμερική και παγκοσμίως, σε ό,τι έχει να κάνει με τη μετανάστευση, το War on Terror και όλα αυτά.

Αυτό το ενδιαφέρον σας για τα ιστορικά περιστατικά εκφράζεται και μέσα από το Cosmote History;
Στην COSMOTE TV, η ιστορία μας ενδιαφέρει πολύ και το COSMOTE History είναι η ιδανική πλατφόρμα. Το κανάλι ξεκίνησε από το όραμα του Προέδρου του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλη Τσαμάζ, ο οποίος θεώρησε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι, εκτός του καθαρά εμπορικού σκοπού μας. Να συμβάλουμε, μέσα από τις παραγωγές μας στη διαφύλαξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη μετάδοσή της στις επόμενες γενιές. Το COSMOTE History ξεκίνησε το 2016, πάνω στην κρίση, για να θυμίσουμε στο κοινό πτυχές της Ιστορίας μας, θετικές ιστορίες που μας έχουν καθορίσει ως λαό και έθνος. Ξεκινώντας από την αρχαιότητα και φτάνοντας μέχρι το πρόσφατο παρελθόν, θέλαμε να παρουσιάσουμε την Ιστορία και την κουλτούρα της Ελλάδας, σε ένα κοινό το οποίο δεν είχε εκτεθεί σε ντοκιμαντέρ ως τώρα.

Το ντοκιμαντέρ «Το Κάλεσμα των μαρμάρων» είναι η νέα σειρά ντοκιμαντέρ για τη διασπορά των ελληνικών αρχαιοτήτων στον δυτικό κόσμο
Το ντοκιμαντέρ «Το Κάλεσμα των μαρμάρων» είναι η νέα σειρά ντοκιμαντέρ για τη διασπορά των ελληνικών αρχαιοτήτων στον δυτικό κόσμο

Στην αρχή, ξεκινήσαμε ταπεινά με δικές μας παραγωγές, στη συνέχεια μπήκαμε σε αρκετές συμπαραγωγές, και πλέον έχουμε αναπτύξει πολύ πλούσιο περιεχόμενο, διαθέσιμο στο COSMOTE History, αλλά σε κάποιο βαθμό στο YouTube για δωρεάν θέαση.

To “Τρία Λεπτά για την ελληνική Γλώσσα» με τον Γιώργο Μπαμπινιώτη είναι μία από τις εκπομπές που είναι διαθέσιμες στο YouTube
To “Τρία Λεπτά για την ελληνική Γλώσσα» με τον Γιώργο Μπαμπινιώτη είναι μία από τις εκπομπές που είναι διαθέσιμες στο YouTube

Ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς είναι ότι τα ντοκιμαντέρ αυτά είναι διαθέσιμα εντελώς δωρεάν για τους μαθητές των σχολείων της χώρας. Υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον για αυτή την παροχή, και θέλουμε σύντομα να την επεκτείνουμε ακόμη περισσότερο.

To πρώτο docudrama της COSMOTE TV «Ιωάννης Καποδίστριας: Η ζωή και το έργο του» έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Σεπτέμβριο
To πρώτο docudrama της COSMOTE TV «Ιωάννης Καποδίστριας: Η ζωή και το έργο του» έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Σεπτέμβριο

Μία από τις τελευταίες πολύ καλές παραγωγές μας είναι ο «Ιωάννης Καποδίστριας: Η ζωή και το έργο του», το πρώτο επεισόδιο του οποίου είναι διαθέσιμο και στο Youtube και αξίζει κανείς να το δει: είναι το πρώτο μας δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ, το οποίο δείχνει όλη την πορεία του Καποδίστρια και πώς αυτός ο άνθρωπος έγινε αυτό που υπήρξε.
Το COSMOTEHistory ήταν το πρώτο μας βήμα στο κομμάτι της παραγωγής. Έτσι, καταλάβαμε τη δυναμική της αγοράς, αλλά και τους βασικούς παίκτες, με τους οποίους μπορούμε να συνεργαστούμε, καθώς μοιραζόμαστε τη θέληση να δημιουργήσουμε ενδιαφέρον περιεχόμενο γύρω από σημαντικά θέματα.

Ο τρόπος που λειτουργεί η πλατφόρμα σας, σας δίνει τη δυνατότητα να σχηματίσετε μια εικόνα για το ποιο είναι το κοινό σας;
Σε επίπεδο τηλεθέασης έχουμε αρκετά καλή εικόνα. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το βασικό κίνητρο για να αποκτήσει κανείς συνδρομητική τηλεόραση -γενικότερα, όχι μόνο COSMOTE TV- είναι τα αθλητικά. Από τα αθλητικά ξεκίνησε η συνδρομητική στη χώρα μας, πλέον όμως υπάρχει μία αγορά, που συνεχώς μεγαλώνει, γύρω από το streaming- βλέπε Netflix. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει μια νέα κατηγορία πελατών, οι οποίοι ενδιαφέρονται για τη συνδρομητική τηλεόραση, ενώ μέχρι τώρα εξυπηρετούσαν τις ανάγκες τους από την ελεύθερη τηλεόραση, ή και από την πειρατεία. Αυτό που βλέπουμε είναι ότι η τηλεθέαση κορυφώνεται κατά τη ζωντανή μετάδοση αθλητικών αγώνων, ενώ από το υπόλοιπο πρόγραμμα, πρώτα σε προτίμηση έρχονται τα blockbusters και οι σειρές. Οι arthouse ταινίες είναι πιο αδύναμες σε επίπεδο τηλεθέασης, όμως υπάρχουν ζώνες πιο σινεφίλ, για τις οποίες υπάρχει dedicated κοινό. Το καλό είναι πως, όλες τις ταινίες που προβάλλουμε, μπορείς να τις δεις και on demand, οπότε δεν είναι απαραίτητο να στηθείς και να τις περιμένεις, ιδίως όταν προβάλλονται σε κάποια ζώνη λιγότερο βολική.

Ένας από τους μεγάλους φόβους των ανθρώπων που αγαπούν το σινεμά, είναι το ολοένα πιο πιθανό ενδεχόμενο να αναλάβει τον σχεδιασμό του προγράμματος ο αλγόριθμος – να σου δίνει το σύστημα μόνο περισσότερα απ’ αυτά που σου αρέσουν. Πράγμα που αφαιρεί την έκπληξη απ’ το περιεχόμενο αφ’ ενός και αφ’ εταίρου παγώνει την εξέλιξη του θεατή. Στην COSMOTE TV πόσο περιθώριο ρίσκου υπάρχει στον προγραμματισμό;
Καλή η ερώτηση. Εμείς, αλγόριθμο δεν είχαμε ως τώρα, θα τον εισάγουμε στην νέα over the top (ΟΤΤ)πλατφόρμα που θα φέρουμε σύντομα. Τι ακριβώς κάνει αυτόςo αλγόριθμός; Είναι το λεγόμενο recommendation engine, που υπάρχει σε όλες τις streaming υπηρεσίες και συνδυάζει τα προγράμματα που βλέπεις, με τις τάσεις που διαμορφώνονται από άλλους τηλεθεατές με παρόμοιες συνήθειες θέασης, για να σου προτείνει συγκεκριμένο περιεχόμενο.

Στη νέα OTT πλατφόρμα της COSMOTETV,o χρήστης θα δημιουργεί το προσωπικό του προφίλ, με βάση τις προτιμήσεις και τις συνήθειές του
Στη νέα OTT πλατφόρμα της COSMOTETV,o χρήστης θα δημιουργεί το προσωπικό του προφίλ, με βάση τις προτιμήσεις και τις συνήθειές του

Στον δικό μας αλγόριθμο, για παράδειγμα, έχουμε υπολογίσει διάφορες παραμέτρους για την προσωποποίηση του περιεχομένου.
Αυτή τη στιγμή πάντως, εμείς αγοράζουμε ταινίες και σειρές με σκοπό να ικανοποιήσουμε όλα τα γούστα: θέλουμε να έχουμε -προφανώς- όσα περισσότερα γίνεται blockbusters, αλλά επιδιώκουμε να αγοράζουμε και ταινίες με καλλιτεχνικά χαρακτηριστικά, τις οποίες προωθούμε στους πελάτες μας και μέσα από τον προγραμματισμό. Αυτή είναι η νοοτροπία με την οποία έχουμε λειτουργήσει τόσα χρόνια και γι’ αυτόν τον λόγο, αν ψάξεις στον κατάλογό μας, μπορείς να βρεις ταινίες που δεν θα φανταζόσουν ότι υπάρχουν εκεί μέσα.
Πέρα από τον προγραμματισμό, όμως, το μεγάλο ερώτημα είναι ο ρόλος που θα παίξει ο αλγόριθμος αργότερα, στο είδος και το ύφος των παραγωγών που θα επιλέξετε να κάνετε...
Αυτό είναι μια άλλη ενδιαφέρουσα κουβέντα, γιατί ο τρόπος που αποφασίζουμε ποιες παραγωγές θα κάνουμε, δεν έχει να κάνει με τον αλγόριθμο… Προφανώς έχει να κάνει με το τι ενδιαφέρει το κοινό, αλλά κρίνεται από το τι ενδιαφέρει εμάς τους ίδιους, ποιο περιεχόμενο ταιριάζει με το προφίλ της COSMOTETV. Για παράδειγμα, υπάρχουν κατηγορίες προγραμμάτων όπου δεν μας ενδιαφέρει να μπούμε, π.χ.καθημερινά σήριαλ πολλών επεισοδίων. Πράγματα, όπως οι «Άγριες Μέλισσες», απ’ την άλλη, που έχουν εξαιρετικάproductionvalues, πλησιάζουν σε αυτό που θα θέλαμε να κάνουμε, αλλά και πάλι δεν θα το κάναμε: δεν μας ενδιαφέρει να κάνουμε μια σειρά με 100 επεισόδια, ας πούμε – δεν είναι στη λογική της συνδρομητικής τηλεόρασης. Μας ενδιαφέρουν σειρές με μικρότερους κύκλους επεισοδίων, με υψηλά production values και πρωτότυπα concepts, αιχμηρά, ενδιαφέροντα. Γιατί με τις σειρές μας, θέλουμε να φέρουμε κοντά μας κοινό που δεν βρίσκεται ακόμη στη συνδρομητική, είτε επειδή καλύπτεται από την πειρατεία, είτε επιλέγει τα διεθνή streaming services – αυτούς βάζουμε απέναντί μας, στους στόχους των παραγωγών μας.

Η COSMOTE TV ετοιμάζει τη δική της streaming πλατφόρμα. Τι θα περιλαμβάνει;
Θα είναι εντελώς αποδεσμευμένη από το τηλέφωνο και τον δορυφόρο και θα είναι ο τρόπος της COSMOTE TV να μπει στις smart τηλεοράσεις των τηλεθεατών. Θα είναι ο πιο εύκολος και άμεσος τρόπος να μπει κανείς στον κόσμο της COSMOTE TV, να επιλέξει τα μπουκέτα των υπηρεσιών που τον ενδιαφέρουν, ή να δημιουργήσει και δικά του. Αυτό είναι μια υπηρεσία που θα είναι διαθέσιμη ήδη από τα μέσα του Νοεμβρίου, όμως θα επικοινωνηθεί ακόμη πιο μαζικά τους επόμενους μήνες.

Άνθρωποι που ασχολούνται με οπτικοακουστικό περιεχόμενο και τους τρόπους διάθεσής του, εκφράζουν την άποψη ότι ο δραστικότερος τρόπος να καταπολεμήσεις την πειρατεία, είναι το να δώσεις στον καταναλωτή άμεση και εύκολη πρόσβαση στο περιεχόμενό σου, σε ευέλικτη βάση και με λογική τιμή – να μην χρειάζεται δηλαδή να δεσμευτεί για δύο χρόνια και να κρεμάσει δορυφορικά πιάτα στο μπαλκόνι του. Βρίσκετε κάποια βάση σε αυτήν την προσέγγιση;
Η πειρατεία είναι γενικά ένα τεράστιο θέμα για την Ελλάδα, με την έννοια ότι είναι πολύ μεγάλο το κοινό, πουέχει περάσει σ’ αυτά τα κουτιά που κάνουν παράνομα streaming το περιεχόμενο των συνδρομητικών καναλιών. Αυτοί που διακινούν, βέβαια, αυτά τα πειρατικά κουτιά, συναντούν τελευταία μεγάλες δυσκολίες γιατί είναι πολύ πιο επιθετική η αντιμετώπισή τους από τους ευρωπαϊκούς φορείς - πρόσφατα η Interpol έκανε συλλήψεις και στην Ελλάδα. Οι πειρατές, εκτός από τη βλάβη που προκαλούν στον δημιουργό, μειώνοντας την αμοιβή για το έργο του, προκαλούν τεράστια ζημιά και στα φορολογικά έσοδα της Πολιτείας, αλλά φυσικά και σε εμάς, που αγοράζουμε τα δικαιώματα και δεν μπορούμε να διαθέτουμε τα προϊόντα όπως πρέπει. Υπολογίζεται ότι υπάρχουν περίπου 200 χιλιάδες τέτοια κουτιά αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, για τα οποία, βέβαια, ο πελάτης πληρώνει κανονικά συνδρομή.
Ευτυχώς, για πρώτη φορά υπάρχει συντονισμός ανάμεσα σε όλους τους φορείς στην Ελλάδα, με στόχο την αντιμετώπιση του φαινομένου. Από εκεί και πέρα, εννοείται ότι εκτός του να κυνηγήσεις τον πειρατή, οφείλεις να προσφέρεις και στον καταναλωτή ένα προϊόν πιο ελκυστικό. Οι streaming υπηρεσίες που θα διαθέσουμε εμείς, αλλά και οι υπόλοιποι παίκτες της αγοράς, δίνουν μια λύση για να μπορεί να έχει κάποιος ένα περιεχόμενο που να το χρησιμοποιεί εύκολα, όποτε θέλει και χωρίς μεγάλες δεσμεύσεις.
Βασικό ρόλο σε αυτό παίζει και η τιμή: ένας από τους λόγους που έχει φρενάρει η ανάπτυξη της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα - σε ό,τι αφορά όχι μόνο εμάς, αλλά και τους ανταγωνιστές μας - είναι η τιμή, που επηρεάζεται τόσο από το υψηλό κόστος απόκτησης αθλητικών δικαιωμάτων όσο και από την υπερφορολόγηση, με τον επιπλέον φόρο συνδρομητικής τηλεόρασης να κινείται στο 10%. Εδώ, υπάρχει και μια αδικία, αν θέλεις. Εμείς που δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα, παράγουμε ελληνικό περιεχόμενο και πληρώνουμε φόρους στην Ελλάδα, επιβαρυνόμαστε με έναν φόρο ο οποίος δεν επιβάλλεται -για παράδειγμα- στα διεθνή streamingservices, που πωλούν τα πακέτα τους στην Ελλάδα. 

Παρ’ όλα αυτά, το πρόγραμμα της COSMOTE TV συνεχώς διανθίζεται με νέες παραγωγές που κάνουν το πακέτο της όλο και πιο ελκυστικό. Υπάρχουν κάποια καινούρια projects που ετοιμάζετε για τη νέα σεζόν;
Η πρώτη μας απόπειρα στη μυθοπλασία ήταν η τηλεοπτική εκδοχή του «Έτερος Εγώ», το οποίο πήγε πάρα πολύ καλά – τόσο καλά που το αγκάλιασαν όχι μόνο οι συνδρομητές, αλλά και τηλεθεατές εκτός της συνδρομητικής μας βάσης, γιατί κι εκεί είχαμε θέμα πειρατείας. Σε σημαντικό βαθμό το αντιμετωπίσαμε, βέβαια, αλλά όχι χωρίς απώλειες. Ωστόσο, η επιτυχία του πρώτου κύκλου μας οδήγησε στην απόφαση να κάνουμε και δεύτερη σεζόν, την οποία τώρα αναπτύσσουμε, με στόχο προβολής το 2020.

To «Έτερος Εγώ» προχωρά και σε δεύτερο κύκλο που θα βγει το 2020
To «Έτερος Εγώ» προχωρά και σε δεύτερο κύκλο που θα βγει το 2020

Παράλληλα, μέσα στο 2020, θα ξεκινήσει η παραγωγή μίας ακόμη σειράς 10 επεισοδίων, που θα είναι οικογενειακό crimedrama - δεν μπορώ να πω περισσότερα σε αυτή την φάση. Κατά τα άλλα, είμαστε συμπαραγωγοί σε διάφορα κινηματογραφικά projects όπως η «Ευτυχία» του Άγγελου Φραντζή, εμπνευσμένη από το ομότιτλο θεατρικό έργο, η οποία θα βγει στις αίθουσες στο επόμενο διάστημα και αναδεικνύει με έναν πολύ ωραίο τρόπο άγνωστες πτυχές της ζωής της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου. Είμαστε επίσης συμπαραγωγοί στο «Monday», την νέα ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου και ετοιμαζόμαστε να γίνουμε συμπαραγωγοί σε μια ξένη σειρά που θα γυριστεί στην Αθήνα, την οποία όμως δεν ξέρω αν τελικά θα μπορέσουμε να προβάλλουμε εμείς, ή θα ανέβει στο Netflix- ενδεχόμενο, βέβαια, που θα μας κάνει εξίσου υπερήφανους.
Ένα άλλο κομμάτι παραγωγής όπου πάμε καλά, είναι οι εκπομπές που γυρίζονται στα στούντιο μας, όπως το «Στο Πλεκτό», που σατιρίζει διάφορες καταστάσεις που επικρατούν στο ποδόσφαιρο, ενώ έχουμε και ένα talkshow με τον Λάμπρο Φισφή. Παράλληλα ετοιμαζόμαστε να βγάλουμε στο τέλος του χρόνου ένα πολύ διασκεδαστικό οικογενειακό τηλεπαιχνίδι, με παρουσιαστή τον stand-up κωμικό Γιώργο Χατζηπαύλου, αλλά και μια εκπομπή για τον τεράστιο και πολύ ζωηρό κόσμο του gaming.
Επιπλέον, στο COSMOTE History έχουμε ήδη ετοιμάσει και προγραμματίζουμε για μέσα Δεκεμβρίου μια εκπομπή στα πλαίσια του τηλεπαιχνιδιού «Λόγος – Αντίλογος», με τον Μάκη Παπαδημητρίου να συντονίζει debates φοιτητών γύρω από φλέγοντα θέματα της επικαιρότητας, ενώ βοηθάμε και στην καμπάνια του ντοκιμαντέρ «Όταν ο Βάγκνερ Συνάντησε τις Ντομάτες» της Μαριάννας Οικονόμου, που είναι συμπαραγωγή μας και αποτελεί την επίσημη πρόταση της Ελλάδας για τα επόμενα Όσκαρ.

Η εκπομπή «Στο Πλεκτό» γυρίζεται στα στούντιο του COSMOTE TV
Η εκπομπή «Στο Πλεκτό» γυρίζεται στα στούντιο του COSMOTE TV

Μεγάλοι στόχοι για τη σεζόν που έρχεται;
Ο βασικός μας στόχος είναι να αγαπήσει το κοινό που θέλουμε τη νέα μας streamingυπηρεσία. Είναι για εμάς ένα πάρα πολύ μεγάλο project, με το οποίο δεν έχουμε σκοπό βέβαια να αναγκάσουμε τους ήδη υπάρχοντες συνδρομητές μας να αλλάξουν συνήθειες σώνει και καλά, αλλά θέλουμε να φέρουμε κοινό που δεν έχει ακόμη δοκιμάσει τη συνδρομητική, γιατί δεν έχει βρει ένα περιβάλλον που να τους καλύπτει. Το userinterfaceτης νέας μας υπηρεσίας, θα είναι πολύ πιο εύχρηστο, θα σε βοηθά με πολύ φυσικό τρόπο να βρεις περιεχόμενο που σου αρέσει και θα σε κάνει να ανακαλύπτεις πράγματα με τρόπο ζωντανό και εύκολο. Θα έχει μεγάλη ευελιξία και στη δέσμευση, αλλά και στο περιεχόμενο: θα μπορείς να πάρεις μόνο αθλητικά, μόνο ταινίες ή σειρές, μόνο ντοκιμαντέρ, ή να διαλέξεις διάφορα πράγματα και να φτιάξεις το δικό σου πακέτο. Αυτό που έχουμε εντοπίσει είναι ότι ο κόσμος δεν έχει συνειδητοποιήσει το εύρος και το βάθος του περιεχομένου που υπάρχει στην πλατφόρμα και με αυτή τη νέα υπηρεσία θέλουμε να αναδείξουμε ακριβώς αυτό. Αυτός είναι ο βασικός στόχος για το 2020, αλλά και να συνεχίσουμε να κάνουμε παραγωγές που να έχουν την επιτυχία του «Έτερος Εγώ».