Κριτική

Η Κατάρα της Γιορόνα

Από -

Λος Άντζελες, δεκαετία του ’70. Γιατί; Διότι είμαστε απέναντι σε άλλο ένα spin off της τρομο-μυθολογίας του «Καλέσματος»: παραβλέποντας τις προειδοποιήσεις μιας μητέρας η οποία είναι ύποπτη για παιδική κακοποίηση, μια κοινωνική λειτουργός συνειδητοποιεί πως το πνεύμα της σατανικής Λα Γιορόνα έχει βάλει στόχο τα δικά της παιδιά. Πάνω σε αυτήν την απλή και αυθαίρετη συνθήκη, η οποία δεν αναπτύσσεται καθόλου σεναριακά, η Λίντα Καρντελίνι και δύο πιτσιρίκια (λίγο αργότερα κι ένας Μεξικάνος «σαμάνος», πρώην καθολικός ιερέας) τρέχουν πέρα δώθε και πάνω κάτω ουρλιάζοντας σε ένα διώροφο σπίτι, όπου η τσαντισμένη Λα Γιορόνα μπήγει ακόμη δυνατότερες τσιρίδες και μπαινοβγαίνει κατά βούληση.

Ο παραγωγός του franchise Τζέιμς Γουάν και ο πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης Μάικλ Τσάβες, ο οποίος είχε κάνει αίσθηση με το μικρού μήκους horror «The Maiden» το 2016, εξασφαλίζουν μια οπτικά υποβλητική τρομακτική ατμόσφαιρα, αλλά η ρηχότητα των διαλόγων, η μονοδιάστατη, σε βαθμό κακουργήματος σχηματική πλοκή και η μηχανιστική αναπαραγωγή όλων των φτηνών, πιασάρικων κλισέ του είδους ισοπεδώνουν κάθε... αντίλογο.

ΗΠΑ. 2019. Διάρκεια: 93΄. Διανομή: TANWEER.