Κριτική

Holy Boom

Από -

Τρεις ιστορίες μιας αθηναϊκής πολυκατοικίας οδηγούν το κινηματογραφικό σκηνοθετικό ντεμπούτο της τηλεοπτικής Μαρίας Λάφη, μέσα από τις οποίες αναδύεται η πολυπολιτισμικότητα, η πολύμορφη βία και η μάχη για επιβίωση που κυριαρχούν στην καθημερινότητα της ελληνικής πρωτεύουσας. Δράμα χαρακτήρων με διαρκώς παρούσα την κοινωνική αναφορά, το «Holy Boom» αγκαλιάζει θερμά το ρεαλισμό, η σεναριακή του διάσπαση σε πολλούς χαρακτήρες, όμως, περιορίζει πολλούς απ’ αυτούς σε ένα απλό σχήμα.

Όπως τον Φιλιππινέζο Ίγκε, ο οποίος ανατινάζει με τους φίλους του ένα γραμματοκιβώτιο του ΕΛΤΑ. Έτσι θα καταστραφεί το γράμμα με τα ναρκωτικά (;) που περιμένουν η Λένα και ο Μανού, χρεωμένοι στον μαχαιροβγάλτη Χαβιέρ. Αλλά ανάμεσα στα χαμένα γράμματα υπάρχει ένα ιδιαίτερα αποκαλυπτικό για τη θεούσα κυρία Θάλεια και ένας πολύτιμος φάκελος από τα Τίρανα με παραλήπτη την Άντια, οι πορείες των οποίων θα μπλεχτούν σύντομα με εκείνες των υπολοίπων. Όχι απόλυτα πειστικά είναι η αλήθεια, καθώς οι εξελίξεις βυθίζονται όλο και περισσότερο σε μια μελοδραματική απλοϊκότητα με προφανή κοινωνικοπολιτικά μηνύματα, συνδεδεμένα και με μια ευθεία αλληγορία των Θείων Παθών.

Ελλάδα, Κύπρος. 2018. Διάρκεια: 99΄.

Σχετικά Θέματα