Η Μάχη της Ρωσίας

3

Υπόδειγμα ιστορικοπολεμικού χρονικού, ένα από τα επτά σχετικά ντοκιμαντέρ της αμερικανικής προπαγανδιστικής σειράς «Why we Fight».

Η Μάχη της Ρωσίας

Αμέσως μετά την ιαπωνική επίθεση στο Περλ Χάρμπορ το αμερικανικό υπουργείο Αμύνης και ο στρατηγός Τζορτζ Μάρσαλ αναθέτουν στον Φρανκ Κάπρα τη δημιουργία μιας σειράς προπαγανδιστικών ντοκιμαντέρ με τίτλο «Why we Fight». Από το 1942 μέχρι το 1945 ο διάσημος σκηνοθέτης, σοκαρισμένος από την απαράμιλλη δεξιοτεχνία και την πολιτική «αυθάδεια» της «Δύναμης της Θέλησης» της Λένι Ρίφενσταλ, επιμελείται επτά ταινίες πάνω στα γεγονότα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, αρχής γενομένης από το οσκαρικό «Prelude to War». Το 1943 γυρίζει μαζί με τον Ανατόλ Λίτβακ («Αναστασία», «Η Νύχτα των Στρατηγών») τη «Μάχη της Ρωσίας», ακόμη ένα υπόδειγμα ιστορικοπολεμικού χρονικού, βασισμένου σε αρχειακό υλικό. Με αφήγηση από τον Γουόλτερ Χιούστον και συνοδεία μουσικής του Ντμίτρι Τιόμκιν.

A/M. ΗΠΑ. 1943. Διάρκεια: 83΄. Διανομή: NEW STAR.

Περισσότερες πληροφορίες

Η Μάχη της Ρωσίας

The Battle of Russia
3
  • Ντοκιμαντέρ
  • 1943
  • Διάρκεια: 83 '
  • Φρανκ Κάπρα

Η ναζιστική εισβολή στη Σοβιετική Ένωση, η μάχη του Στάλινγκραντ, η πολιορκία του Λένινγκραντ και η σοβιετική αντεπίθεση.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.