Αγαπημένο μου Ημερολόγιο

4

Η καλύτερη ταινία του «Ιταλού Γούντι Άλεν», η οποία κέρδισε το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Κανών.

Αγαπημένο μου Ημερολόγιο

Eχοντας πάντα τον εαυτό του στο κέντρο του κάδρου, τις περισσότερες φορές ως Μικέλε Απιτσέλα, ο Νάνι Μορέτι καθιερώθηκε σαν ο «Ιταλός Γούντι Άλεν», ένας ευαίσθητος πολιτικά, ανήσυχος αισθητικά και απελπισμένος υπαρξιακά κωμικός που αποτύπωνε τις προσωπικές εμμονές του στο πανί με έναν γοητευτικό, sui generis τρόπο. Στο «Αγαπημένο μου Ημερολόγιο» ο νευρωτικός σκηνοθέτης και ηθοποιός καβαλάει τη βέσπα του και κόβει βόλτες στην καλοκαιρινή Ρώμη, ταξιδεύει στα Αιολικά νησιά για να συναντήσει ένα φίλο του, καθηγητή φιλοσοφίας, και αφηγείται τις κωμικοτραγικές περιπέτειές του με τους γιατρούς. Πρόκειται για ένα ελεύθερο σεναρίου σινε-οδοιπορικό το οποίο μιλά για το σινεμά, την ιταλική καθημερινότητα, τις διαψεύσεις των ιδεών μιας ολόκληρης εποχής και τελικά τη ζωή την ίδια με μια βαθιά συγκινητική, μελαγχολική, μα κατά βάθος αισιόδοξη απλότητα. Μια απλότητα ιδεών γεμάτη σοφία που γίνεται αφηγηματική λιτότητα γεμάτη κινηματογραφικές ιδέες. Η καλύτερη ταινία του Νάνι Μορέτι, η οποία τιμήθηκε με το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Κανών.

Ιταλία, Γαλλία. 1993. Διάρκεια: 100΄. Διανομή: STRADA FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Αγαπημένο μου Ημερολόγιο

Caro Diario
4
  • Δραματική κομεντί
  • 1993
  • Διάρκεια: 100 '
  • Νάνι Μορέτι

Ο Ιταλός σκηνοθέτης και ηθοποιός Νάνι Μορέτι γυρίζει με τη βέσπα του τη Ρώμη, ταξιδεύει στα νησιά της Σικελίας και αφηγείται τις περιπέτειές του με τους γιατρούς.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.