Το Άλογο που Είμαι

3

Συγκινητικές οι εξομολογήσεις των «ασθενών», ευρηματική και βαθιά ανθρώπινη η σύνδεση εσωτερικού πόνου, καλλιτεχνικής δημιουργίας και βιωμένης αλήθειας.

Το Άλογο που Είμαι

«Deadline», «33.333: Η Οδύσσεια του Νίκου Καζαντζάκη», «Πατρίδα από Μάρμαρο»... Ο Μένιος Καραγιάννης έχει υπογράψει τα τελευταία χρόνια μια σειρά από πολύ ενδιαφέροντα ντοκιμαντέρ, τα οποία προσπαθούν να αποτυπώσουν το θέμα τους κινηματογραφικά και όχι ως απλή καταγραφή ενός ντοκουμέντου. Έτσι και στο «Άλογο που Είμαι», μια προσπάθεια να οριστεί τι χωρίζει την τρέλα από την πνευματική ισορροπία, επιχειρεί να φέρει σε γόνιμο διάλογο τις δικές του εικόνες (μερικά εκφραστικά close ups αξίζουν χίλιες λέξεις) με το λόγο απλών ανθρώπων, ψυχολόγων (Φώτης Καγγελάρης) και καλλιτεχνών (Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ), οι οποίοι καταθέτουν προσωπικά βιώματα κι επιστημονικές απόψεις.

Συγκινητικές οι εξομολογήσεις των ασθενών, ευρηματική και βαθιά ανθρώπινη η σύνδεση εσωτερικού πόνου, καλλιτεχνικής δημιουργίας και βιωμένης αλήθειας. Οι τελικές διαπιστώσεις πάνω στο ανεξάντλητο θέμα είναι απλές μα αφοπλιστικά καίριες.

Ελλάδα. 2019. Διάρκεια: 84΄.

Περισσότερες πληροφορίες

Το Άλογο που Είμαι

3
  • Ντοκιμαντέρ
  • 2019
  • Διάρκεια: 84 '
  • Μένιος Καραγιάννης

Απλοί άνθρωποι, ψυχολόγοι και καλλιτέχνες καταθέτουν προσωπικά βιώματα κι επιστημονικές απόψεις, προσπαθώντας να ορίσουν τι χωρίζει την τρέλα από την πνευματική ισορροπία.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.