Ο Σαΐν Μπουμεντίν μιλάει για την πρωταγωνιστική εμπειρία του στο «Mektoub, Αγάπη μου»

Διαβάστε πώς ο 23χρονος Γαλλοαλγερινός ηθοποιός ξεκίνησε την ερμηνευτική του καριέρα από την τελευταία ταινία του δημιουργού της «Ζωής της Αντέλ», γνωστού ως ένας από τους απαιτητικότερους σκηνοθέτες στον κόσμο.

Ο Σαΐν Μπουμεντίν μιλάει για την πρωταγωνιστική εμπειρία του στο «Mektoub, Αγάπη μου»

Διαβάστε πως ο 23χρονος Γαλλοαλγερινός ηθοποιός ξεκίνησε την ερμηνευτική του καριέρα από την τελευταία ταινία του δημιουργού της «Ζωής της Αντέλ», γνωστού ως ένας από τους απαιτητικότερους σκηνοθέτες στον κόσμο.

Ο Σαΐν Μπουμεντίν μιλάει για την πρωταγωνιστική εμπειρία του στο «Mektoub, Αγάπη μου» - εικόνα 1

Η σκηνοθετική τεχνική του Κεσίς είναι γνωστή για τα μεγάλα σε διάρκεια πλάνα και τη χρήση δυο ή και τριών καμερών που κινηματογραφούν ταυτόχρονα. Πώς προσαρμοστήκατε σ’ αυτήν τη διαδικασία;
Αυτή ήταν η πρώτη μου ταινία και δεν μπορώ να κάνω συγκρίσεις με άλλες σκηνοθετικές πρακτικές. Προσωπικά η συγκεκριμένη διαδικασία εμένα μου ταιριάζει πολύ γιατί έχω το χρόνο να ψάχνω μέσα στην κάθε σκηνή τον εσωτερικό παλμό της κι όλο να ανακαλύπτω πράγματα. Και από λήψη σε λήψη να γίνομαι καλύτερος. Δεν υπάρχουν όμως πολλές επιλογές, μιας και ο Αμπντελατίφ δεν σταματάει αν δεν πάρει αυτό που πρέπει. Μπορεί να φάει μια ολόκληρη μέρα για ένα μόνο πλάνο.

Εσείς και οι υπόλοιποι ηθοποιοί είχατε διαβάσει το σενάριο πριν την έναρξη των γυρισμάτων;
Σας είπα πως ο Αμπντελατίφ είναι πολύ απαιτητικός, οπότε γράφει και ξαναγράφει διαρκώς το σενάριο, το οποίο αλλάζει φυσικά καθώς εξελίσσονται τα γυρίσματα. Είχαμε όλοι διαβάσει μια εκδοχή του σεναρίου, αλλά τόσο στις πρόβες όσο και πριν από κάθε σκηνή συζητούσαμε διεξοδικά την κάθε λεπτομέρεια, αλλάζοντας άλλοτε σημαντικά κι άλλοτε ασήμαντα πράγματα. Η ταινία έχει ένα χαλαρό κι αυτοσχεδιαστικό ύφος, το οποίο όμως έχει προκύψει μέσα από εντατική δουλειά και επιμονή στο φινίρισμα.

Ο Σαΐν Μπουμεντίν μιλάει για την πρωταγωνιστική εμπειρία του στο «Mektoub, Αγάπη μου» - εικόνα 2

Πώς πείσατε έναν τόσο τελειομανή με τους ηθοποιούς του σκηνοθέτη να σας αναθέσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο
Έκανα απλώς τη δουλειά μου, δηλαδή εμφανίστηκα στην οντισιόν για το ρόλο κι αυτό ήταν. Το αστείο είναι πώς έφτασα ως εκεί. Με κάλεσε μια υπεύθυνη κάστινγκ, η οποία με είχε δει πριν δυο χρόνια σε μια άλλη οντισιόν, στην οποία συμμετείχα… κατά τύχη, αφού πήγα εκεί απλώς για να συνοδεύσω ένα φίλο μου. Δεν πήρα ποτέ απάντηση, ασχολήθηκα με εντελώς άλλα πράγματα και το είχα σχεδόν ξεχάσει, ώσπου μου τηλεφώνησαν και βρέθηκα να κάνω δοκιμαστικά για το ρόλο του Αμίν.

Είχατε δει τις προηγούμενες ταινίες του Κεσίς;
Όταν άρχισαν τα γυρίσματα του «Mektoub…» είχα δει μόνο το «L' Esquive» και το «Κους Κους με Φρέσκο Ψάρι». Το τελευταίο με είχε εντυπωσιάσει, αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ το πόσο μεγάλη προετοιμασία υπήρχε πίσω από αυτό το αβίαστο, σχεδόν ντοκιμαντερίστικο αποτέλεσμα. Τώρα ξέρω…

Το «Canto Due», η συνέχεια της ταινίας, έχει ήδη γυριστεί. Μπορείτε να μας δώσετε κάποιες επιπλέον πληροφορίες;
Ναι, έχουμε τελειώσει τα γυρίσματα και η ιστορία συνεχίζεται από εκεί που τελειώνει η πρώτη ταινία. Αφορά στο ίδιο καλοκαίρι και στα ίδια πρόσωπα, αλλά δεν την έχω δει ακόμα μονταρισμένη. Πιστεύω πως διατηρήσαμε την ίδια αύρα, την ίδια ατμόσφαιρα και μπήκαμε βαθύτερα στους χαρακτήρες, οι οποίοι περνούν το κατώφλι της ενηλικίωσης χωρίς να το συνειδητοποιούν και με διαφορετικό συναισθηματικά τρόπο ο καθένας.

Περισσότερες πληροφορίες

Mektoub, Αγάπη μου

Mektoub, My Love: Canto Uno
3,5
  • Δραματική
  • 2017
  • Διάρκεια: 174 '
  • Αμπντελατίφ Κεσίς

Το καλοκαίρι του 1994 ο νεαρός Αμίν επιστρέφει για διακοπές από το Παρίσι στη γενέτειρά του, μια κωμόπολη στη νότιο Γαλλία. Ανάμεσα στην παραλία και τα μπαρ, θα φλερτάρει, θα χορέψει, θα ερωτευτεί και θα πάρει μια πρώτη γεύση από τη μεγάλη περιπέτεια της ζωής.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.