Αιγαίο SOS

1,5

Οι αρχικές υποσχέσεις για ακόμη μία δόση από «Σειρήνες στο Αιγαίο» διαψεύδονται από τη σεναριακή κωμική αμηχανία και την προσχηματική, κακοστημένη «δραματική» κορύφωση.

Αιγαίο SOS

Αν και η διαφορά κινηματογραφικής κλάσης του Νίκου Περάκη είναι εμφανής σε κάθε επίπεδο, οι αρχικές υποσχέσεις του «Αιγαίο SOS» για άλλη μία δόση από «Σειρήνες στο Αιγαίο» μοιάζουν υλοποιήσιμες. Γρήγορος, στακάτος ρυθμός, αστείες ατάκες, διασκεδαστικοί χαρακτήρες κι ένας μεγάλος σεισμός, ο οποίος φέρνει στην επιφάνεια μια βραχονησίδα στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Ρόδου και τουρκικών παραλίων.

Η ελληνική φρεγάτα που περιπολεί στην περιοχή αποβιβάζει στο διεκδικούμενο έδαφος μια ολιγομελή ομάδα από κομάντο και άκαπνους ναύτες, οι οποίοι έχουν απέναντί τους μια αντίστοιχη διμοιρία Τούρκων και στη μέση ένα ρήγμα που χωρίζει το νησί στα δύο. Γύρω τους ο πολεμικός πυρετός ανεβαίνει κατακόρυφα, με τις βασικές προϋποθέσεις μιας μονοδιάστατης αλλά ευπρεπώς στημένης λαϊκής κωμωδίας να τηρούνται χωρίς πολλές φτηνές παραχωρήσεις. Τις εντυπώσεις κερδίζει ο Πάνος Βλάχος ως Καρδιτσιώτης βλάχος Μαυρογιαννέας, ο ΠΑΟΚ­τζής Τσιμπάμπο (Ζερόμ Καλουτά) έχει την πλάκα του και το όλο φιλοπολεμικό σκηνικό είναι διασκεδαστικά πιστευτό. Ώσπου η πλοκή πρέπει να αρχίσει να δένει και να εξελίσσεται…

Αιγαίο SOS - εικόνα 1

Η ιδέα (των σεναριογράφων Δημήτρη Μαρούδη, Γιάννη και Μαργαρίτη Παπαδόπουλου) της εγκατάλειψης των στρατιωτών στην τύχη τους για πολιτικούς και... τουριστικούς λόγους λειτουργεί, όχι όμως κι εκείνη των σέξι σεισμολόγων, οι οποίες καταφθάνουν μόνες τους (;) στη βραχονησίδα. Η παρουσία της Τουρκάλας Ναζλί και της «δικής μας» Ιταλίδας Γκαμπριέλα Ρομάνι βάζει μπροστά μια σειρά από ερωτικές, σεξιστικές και διακρατικές παρεξηγήσεις βγαλμένες από βιντεοκασέτα, με την κινηματογραφική αμηχανία να γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρη.

Καθώς το χιούμορ ατονεί και η φάρσα παίρνει το πάνω χέρι, η λειψή δραματική υπόσταση των χαρακτήρων καταντά εκνευριστικά προβληματική (ο Αθερίδης μάταια προσπαθεί να υποστηρίξει έναν κακογραμμένο καραβανά, ο τρελαμένος εθνικιστής Καραγκιοζόπουλος που φωνάζει τα ίδια και τα ίδια), ενώ σενάριο και σκηνοθέτης (ο τηλεοπτικά έμπειρος μα πρωτοεμφανιζόμενος στη μεγάλη οθόνη Πιέρρος Ανδρακάκος) κορυφώνουν άτσαλα την «αγωνιώδη» ελληνοτουρκική αντιπαράθεση. Το αποτέλεσμά της; Να βυθιστούν όλα ξανά σε μια τρύπα στο νερό...

Ελλάδα. 2018. Διάρκεια: 95΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Αιγαίο SOS

1,5
  • Κωμωδία
  • 2018
  • Διάρκεια: 95 '
  • Πιέρρος Ανδρακάκος

Όταν, ύστερα από ένα σεισμό, μια βραχονησίδα αναδύεται στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Ρόδου και τουρκικών παραλίων, μια ομάδα Ελλήνων κομάντο και άκαπνων ναυτών αποβιβάζεται επάνω της, ενώ ο πολεμικός πυρετός γύρω τους ανεβαίνει κατακόρυφα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
25/04/2024

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.