Success Story

2,5

Σε φίλια κινηματογραφικά ύδατα, ο Περάκης σατιρίζει για άλλη μία φορά τη διαπλεκόμενη νεοελληνική πραγματικότητα, υπογράφοντας –πιο συγκεντρωμένος αφηγηματικά– την καλύτερη ταινία του τα τελευταία χρόνια.

Success Story

Σε φίλια κινηματογραφικά ύδατα, ο Περάκης σατιρίζει για άλλη μία φορά τη διαπλεκόμενη νεοελληνική πραγματικότητα, υπογράφοντας –πιο συγκεντρωμένος αφηγηματικά– την καλύτερη ταινία του τα τελευταία χρόνια.

Success Story - εικόνα 1

Έξι χρόνια μακριά από την κάμερα, ο Νίκος Περάκης επιστρέφει πίσω της για χάρη ενός σεναρίου της Κατερίνας Μπέη (έχουν γράψει μαζί τα «Θηλυκή Εταιρία» και «Η Φούσκα»), το οποίο σατιρίζει με εντελώς… περακικό τρόπο τη νεοελληνική πραγματικότητα. Αυτή της αυταπάτης, της διαπλοκής κι ενός απαστράπτοντος lifestyle, το οποίο ακόμη πουλάει όχι μόνο πρωτοσέλιδα, αλλά και πολιτικό μέλλον. Έτσι στο «Success Story» παρακολουθούμε, από δύο οπτικές γωνίες, την ιστορία του εύπορου ψυχιάτρου και γιου μεγαλοεκδότη Παναγή Πάνδωρα και της όμορφης, φιλόδοξης μα άνεργης ηθοποιού Τζορτζίνας Τσελέπη. Οι δυο τους θα ερωτευτούν αστραπιαία κι εξίσου γρήγορα θα παγιδευτούν σε μια ανθρωποφάγο έγγαμη σχέση. Καθώς η κατάσταση έχει φτάσει και για τους δύο στα άκρα, η ένταση κορυφώνεται την ημέρα που ο Πάνδωρας αναγγέλλει την κάθοδό του στην πολιτική.

Success Story - εικόνα 2

Οικείες φυσιογνωμίες από το χώρο των media, της showbiz και του κοσμικού κουτσομπολιού αποτελούν τους ήρωες αυτής της μαύρης κωμωδίας, η οποία περιγράφει με ανάλαφρο τόνο μα πικρή και κυνική διάθεση ακόμη ένα εθνικό μας «success story». Ο Περάκης το έχει επιχειρήσει, περισσότερο ή λιγότερο επιτυχημένα, σε μια σειρά ταινιών του («Προστάτης Οικογενείας», «Θηλυκή Εταιρία», «Η Φούσκα», «Ψυχραιμία», «Σειρήνες στη Στεριά»), οι οποίες διακρίνονται για την αφηγηματική ταχύτητα, την πολυπρόσωπη πλοκή και τη σκωπτική τους ματιά απέναντι στο κοινωνικοπολιτικό μας αλαλούμ.

Με την ίδια μεθοδολογία και τεχνική, αλλά πολύ πιο συγκεντρωμένος όσον αφορά τους χαρακτήρες και το χτίσιμό τους, ο έμπειρος σκηνοθέτης δομεί τη σάτιρά του σαν αστείο θρίλερ, το σασπένς του οποίου συντηρεί ένα έξυπνο, παράλληλο μοντάζ. Την ιστορία του Παναγή και της Τζορτζίνας τη μαθαίνουμε από συνεχή φλας μπακ, τα οποία παρεμβάλλονται σε μια περιπετειώδη συνέντευξη Τύπου. Αν και πολλές σεκάνς μοιάζουν να επαναλαμβάνουν τον εαυτό τους και οι σατιρικές βολές δεν είναι όλες εύστοχες, η ιστορία έχει ζουμί και ο Περάκης το εκμεταλλεύεται υπογράφοντας την καλύτερη ταινία του τα τελευταία χρόνια.

Ελλάδα. 2017. Διάρκεια: 110΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Success Story

2,5
  • Κωμωδία
  • 2017
  • Διάρκεια: 110 '
  • Νίκος Περάκης

Εύπορος ψυχίατρος και γιος μεγαλοεκδότη, ο Παναγής Πάνδωρας ερωτεύεται την όμορφη και άνεργη ηθοποιό Τζορτζίνα. Ο γάμος τους όμως δεν αργεί να βαλτώσει και να περάσει έντονη κρίση, η οποία θα κορυφωθεί την ημέρα που ο Πάνδωρας αναγγέλλει την κάθοδό του στην πολιτική.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Αγγελική Παπούλια πώς βρέθηκες στη Σλοβενία για τον "Τελευταίο Ήρωα";

Η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός μιλά στο "α" για τη συμμετοχή της στη σπιρτόζικη δραμεντί όπου υποδύεται μια εκπρόσωπο πολυεθνικής που αναστατώνει μια μικρή φτωχή κοινωνία.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
25/04/2024

Επαγγελματίας Υπνοβάτης

Ενδιαφέρουσα ιδέα που μένει απλά υποσχόμενη, μιας και υλοποιείται με σεναριακή χοντροκοπιά, ερμηνευτική ανεπάρκεια και αφηγηματική προχειρότητα.

Μην Ανοίγεις την Πόρτα

Η πρώτη ταινία των Unboxholics είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ με υποβλητική ατμόσφαιρα, αλλά ελάχιστο ψαχνό. Δραματικά ισχνό και σκηνοθετημένο μονότονα, κορυφώνεται χωρίς την παραμικρή έκπληξη.

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.