Το στόρι της ιδιότυπης ιστορίας μητρότητας μας μεταφέρει λίγο μετά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, σε ένα μικρό, απομονωμένο νησί της Αυστραλίας, όπου ζουν ο φαροφύλακας Τομ και η γυναίκα του Ίζαμπελ. Η δεύτερη συνεχόμενη αποτυχημένη εγκυμοσύνη της Ίζαμπελ φέρνει τη σχέση τους σε οριακό σημείο, μέχρι που βρίσκουν ένα εγκαταλελειμμένο μωρό σε μια βάρκα που φτάνει ακυβέρνητη στο νησί. Οι δυο τους αποφασίζουν να αποκρύψουν το γεγονός και να το παρουσιάσουν σαν δικό τους, μέχρι την ημέρα που η βιολογική μητέρα του παιδιού μπαίνει απρόσκλητη στο κάδρο της οικογενειακής ευτυχίας. Ο σκηνοθέτης του φιλμ Ντέρεκ Σιάφρανς («Blue Valentine»), ο οποίος και διασκεύασε σεναριακά το ομότιτλο best-seller του Αυστραλού Μ.Λ. Στέντμαν, κάνει λόγο για μια ιστορία που δείχνει ότι «οι χειρότερες αποφάσεις στη ζωή μας λαμβάνονται υπό συναισθηματική φόρτιση». Αυτό ελπίζουμε να μην ισχύει και για την απόφαση των –φτύστε τους να μην τους ματιάσετε– πανέμορφων και ταλαντούχων πρωταγωνιστών του «Φως Ανάμεσα στους Ωκεανούς» Μάικλ Φασμπέντερ και Αλίσια Βικάντερ να τα φτιάξουν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας το 2014.
Σουηδικός περφεξιονισμός
Μπορεί να φοίτησε στη Βασιλική Σχολή Χορού της Σουηδίας, αλλά η Αλίσια Βικάντερ στα δεκάξι της αποφάσισε να αλλάξει επαγγελματικό προσανατολισμό και να στραφεί στην ηθοποιία. Το 2010, η σκηνοθέτιδα Λίζα Λανγκσέθ θα δει στο πρόσωπό της την ιδανική πρωταγωνίστρια για το δράμα «Pure», δίνοντάς της την ευκαιρία να «γράψει» στην οθόνη. Ο Νικολάι Αρσέλ παθαίνει πλάκα με το φιζίκ της και της προτείνει να μάθει δανέζικα μέσα σε μόλις 8 εβδομάδες για να ξεκινήσει τα γυρίσματα του «Έρωτα της Βασίλισσας». Εκείνη στρώνεται στο διάβασμα και καταφέρνει να πρωταγωνιστήσει στην ταινία που τρύπωσε στην οσκαρική πεντάδα. Από εκεί και πέρα τα πράγματα έτρεξαν σε fast forward, με τη Βικάντερ να συμμετέχει στην «Άννα Καρένινα» (2012) του Τζο Ράιτ, τον «Νόμο της Σιωπής» του Τζούλιους Έιβερι (2014), κάνοντας το 2015 μια ονειρική breakthrough χρονιά με το sci-fi «Από Μηχανής» του Άλεξ Γκάρλαντ, την περιπέτεια «Κωδικό όνομα U.N.C.L.E.» του Γκάι Ρίτσι και, τέλος, «Το Κορίτσι από τη Δανία» του Τομ Χούπερ, που της χάρισε ένα Όσκαρ Β΄ Γυναικείου Ρόλου... Αυτό κι αν είναι οσκαρικό σπριντ! Η συνέχεια προβλέπετε εξίσου συναρπαστική, αφού πέρα από το «Φως Ανάμεσα στους Ωκεανούς» θα τη δούμε στη νέα ταινία του Βιμ Βέντερς «Submergence», στο δράμα εποχής «Tulip Fever» του Τζάστιν Τσάντγουικ, ενώ είναι η νέα Λάρα Κροφτ της κινηματογραφικής επανεκκίνησης του Tomb Raider.
Γερμανική ακρίβεια, ιρλανδική ψυχή
Υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Στιβ Μακουίν, ο Μάικλ Φασμπέντερ έχει παραδώσει τις δυο κορυφαίες ερμηνείες του, στο ρεσιτάλ του «Hunger» (2008) και στο θρίαμβο του «Shame» (2011). Γενικά, ο 39χρονος σταρ είχε τα πάνω του και τα κάτω του την τελευταία υπερδραστήρια κινηματογραφικά δεκαετία. Από τη μία, οι οσκαρικές υποψηφιότητες για το «12 Χρόνια Σκλάβος» (2013) επίσης του Μακουίν και το «Steve Jobs» (2015) του Ντάνι Μπόιλ, η παρουσία του στο ταραντινικό «Άδωξοι Μπάσταρδη» (2009) και στον πρόσφατο μουτζουρωμένο «Macbeth» (2015) του Τζάστιν Κερζέλ. Κι από την άλλη, το μέγα φιάσκο του «Jonah Hex» (2010) του Τζίμι Χέιγουρντ και ο κάτω του μετρίου «Συνήγορος» (2013) του Ρίντλεϊ Σκοτ. Προσθέστε σε αυτά την παρουσία του ως Μαγκνέτο στην υπερηρωική saga των X-Men, αλλά και την ανάμειξή του στις sci-fi περιπέτειες του ριντλεϊσκοτικού «Προμηθέα» (2012) – έρχεται σίκουελ που κυκλοφορεί τον Αύγουστο 2017. Με μια καριέρα γεμάτη blockbuster μεγαθήρια, indie διαλείμματα και δραματικές προκλήσεις, ο 39χρονος Ιρλανδο-Γερμανός αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα μεγαλύτερα ερμηνευτικά κεφάλαια της εποχής μας. Το μόνο που απομένει είναι ένα Όσκαρ να το πιστοποιήσει. Λέτε να το δούμε σύντομα;
Περισσότερες πληροφορίες
Το Φως Ανάμεσα στους Ωκεανούς
Η απόφαση του φαροφύλακα Τομ και της γυναίκας του Ίζαμπελ, που ζουν σε ένα απομονωμένο νησί, να υιοθετήσουν ένα βρέφος που βρήκαν σε μια βάρκα μαζί με το νεκρό σώμα ενός νεαρού άντρα θα έχει δραματικές επιπτώσεις τόσο στη δική τους ζωή όσο και σε πολλών άλλων.