Η Συμμορία των Μάγων 2

1

Περιφρονώντας κάθε έννοια ρεαλισμού και αληθοφάνειας, ατέλειωτες σεναριακές «ανατροπές» προσπαθούν να μεταμφιεστούν στο απόλυτο κινηματογραφικό ταχυδακτυλουργικό τρικ.

Η Συμμορία των Μάγων 2

Ένα χρόνο μετά το τελευταίο μεγάλο τους κόλπο, οι «Τέσσερις Καβαλάρηδες» επανεμφανίζονται, αλλά παγιδεύονται από έναν μεγιστάνα της τεχνολογίας, ο οποίος τους αναγκάζει να κλέψουν ένα παντοδύναμο τσιπάκι. Περιφρονώντας κάθε έννοια ρεαλισμού και αληθοφάνειας, ατέλειωτες σεναριακές «ανατροπές» προσπαθούν να μεταμφιεστούν στο απόλυτο κινηματογραφικό ταχυδακτυλουργικό τρικ.

Η Συμμορία των Μάγων 2 - εικόνα 1

Το μεγάλο κινηματογραφικό τρικ που έστησαν πριν από τρία χρόνια ο σκηνοθέτης Λουί Λετεριέ και οι σεναριογράφοι Εντ Σόλομον, Μπόαζ Γιάκιν και Έντουαρντ Ρικούρτ αποδείχτηκε απόλυτα πετυχημένο, αποσπώντας από τα πορτοφόλια των ανά τον κόσμο θεατών περισσότερα από 350 εκατομμύρια δολάρια. Δηλώνοντας εξ αρχής πως «όσο πιο κοντά πλησιάζεις για να δεις τόσο λιγότερα βλέπεις», η «Συμμορία των Μάγων» έσπρωξε στα άκρα το παιχνίδι της ταχυδακτυλουργικής αποπλάνησης/διασκέδασης, ξεχνώντας πως κάθε σωστό μαγικό κόλπο –όπως και κάθε καλοφτιαγμένη ταινία– θέλει και ένα αφήγημα που θα το συνοδεύει. Μια μυθοπλασία η οποία θα τηρεί τη σύμβαση μεταξύ μάγου και κοινού πως όλα όσα βλέπουμε ξέρουμε ότι είναι ψέματα, αλλά ξεχνώντας το για λίγο, το απολαμβάνουμε σαν να είναι αλήθεια.

Η Συμμορία των Μάγων 2 - εικόνα 2

Η χαμένη επαφή μεταξύ στοιχειώδους αληθοφάνειας, χαρακτήρων και σεναριακών εκπλήξεων της εξυπνακίστικης περιπέτειας του Λετεριέ φαίνεται πως ενόχλησε ελάχιστους, έτσι οι «Τέσσερις Καβαλάρηδες» (με τη Λίζι Κάπλαν αντί της Άισλα Φίσερ) επιστρέφουν τώρα για να μας ξεγελάσουν ακόμα μια φορά. Στην αρχή παγιδεύονται οι ίδιοι –και βρίσκονται από τη Νέα Υόρκη στο Μακάο χωρίς να το καταλάβουν!– από κάποιον που τους εκβιάζει να κλέψουν ένα παντοδύναμο τσιπάκι, με τον συνεργάτη τους πράκτορα Ρόουντς και τον κακό της προηγούμενης ταινίας Ταντέους Μπράντλεϊ στο κατόπι τους. Κι αυτά είναι μόνον η αρχή μιας όλο και πιο περιπεπλεγμένης υπόθεσης, η οποία τραβάει άσους από το σεναριακό μανίκι της με υστερική επιμονή και φορτώνει τη μια εξωφρενική «ανατροπή» πάνω στην άλλη, ξαποσταίνοντας ενδιάμεσα με wannabe κωμικά ιντερμέδια. Στο φινάλε καλοί, κακοί και άσχημοι γίνονται όλοι ένα, υποσχόμενοι μια ακόμα πιο κολπατζίδικη επιστροφή.

ΗΠΑ. 2016. Διάρκεια: 115΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Η Συμμορία των Μάγων 2

Now You See me 2
1,5
  • Περιπέτεια
  • 2016
  • Διάρκεια: 115 '
  • Τζον Τσου

Ένα χρόνο μετά το τελευταίο μεγάλο τους κόλπο, οι «Τέσσερις Καβαλάρηδες» επανεμφανίζονται, αλλά παγιδεύονται από έναν μεγιστάνα της τεχνολογίας, ο οποίος τους αναγκάζει να κλέψουν ένα παντοδύναμο τσιπάκι.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

"Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο": Η νέα ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ στο φεστιβάλ της Τραϊμπέκα

Ο σκηνοθέτης της "Νορβηγίας" ετοιμάζεται για παγκόσμια πρεμιέρα στη σημαντική νεοϋορκέζικη διοργάνωση.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
18/04/2024

Οι Άλεξ Γκάρλαντ & Κίρστεν Ντανστ μιλούν στο "α" για τον "Εμφύλιο Πόλεμο"

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια της πολιτικά φορτισμένης δυστοπικής περιπέτειας απαντούν στις ερωτήσεις του "α" γύρω από τη δημιουργία μιας αγωνιώδους ταινίας, η οποία απεικονίζει έναν ανησυχητικό μελλοντικό κόσμο.

Εμφύλιος Πόλεμος

Πολιτική περιπέτεια γυρισμένη με ρεαλισμό, προβλέψιμα απλοϊκή στην εξέλιξή της και μονοδιάστατη στην παραβολή της για τη σύγχρονη αμερικανική πραγματικότητα.

Η Αρπαγή

Δομημένη σαν ψυχολογικό θρίλερ, μια ιστορία εμμονής αποκαλύπτει τη συντριπτική δύναμη των κοινωνικών ρόλων σ’ έναν κόσμο ψυχολογικής ανασφάλειας κι έλλειψης επικοινωνίας.

Το Περασμένο Καλοκαίρι

Αρκετά πιστό ριμέικ της δανέζικης "Βασίλισσας της Καρδιάς". Ενός τολμηρότερου ερωτικού δράματος, το οποίο διέθετε ένα διαφορετικό, αιχμηρό φινάλε.

Αμπιγκέιλ

Το μυστήριο συναντά το horror και το απενοχοποιημένο φαν, σε ένα διασκεδαστικό μιξ αναφορών και χαβαλέ, μέχρις ότου χαθεί ο έλεγχος και κυριαρχήσει η σαχλαμάρα.

Σπίθα στη Θάλασσα

Συγκινητικό δράμα επώδυνης ενηλικίωσης, το οποίο δεν ανοίγεται στα βαθιά σεναριακά, αντλώντας συναισθηματική δύναμη από τους τρισδιάστατους χαρακτήρες του.